BartekB Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 Mam małą uwagę, do malowania została użyta najgorsza farba. Jest to tylko marka która renomę zdobyła na zachodzie. Ale jak to często bywa fabrykę gdzie produkowano oryginał zamknięto, a produkcję przeniesiono do PL. Jednocześnie zmieniając całkowicie recepturę na kraje europy środkowo-wschodniej, na zachód idzie oryginalna receptura na oryginalnych surowcach, a to są dwa światy. Ponadto jak robiono porównania oryginału i farb robionych w PL, to się okazało że kilka tych robionych w PL ponad 2,5 krotnie przeskoczyło ten oryginał pod każdym kątem.Wniosek: nie zawsze marka/oryginał jest tym co sobie wyobrażamy, a szczególnie ponad 90% produktów oferowanych na rynki europy środkowo wschodniej. Ponoć nie jesteśmy wymagającym klientem, dlatego otrzymujemy buble. Sorry za mały spam, ale trochę mnie poniosło Na farbach sie kompletnie nie znam. Wybrałem Hammerite, bo powiem szczerze nie chciało mi sie dawac podkladu np. minią pod inna farbę. Podejrzewam, że przy zmianie w nastepnym sezonie, z lata na zime, znów zrobie inspekcje i znow odczyszcze miejsce stykania sie koła z piastą. Wtedy być może użyje innej, polecanej przez ciebie. Tak więc jakbyś mógł podać jakieś przyklady to wszyscy bedziemy wdzięczni. [ Dodano: 12 Styczeń 2012, 00:21 ] też bym sobie pomalował felgi (też myślałem o hammerite) ale obawiam się że jak się nagrzeje i farba załapie to potem może być problem ze zdjęciem kół Miałem tak kiedyś po lakierowaniu felg... Z tego co sie orientuje właśnie hammerite nie przywiera, nie pali sie. Kiedyś ojeciec malowal metalowe elementu silnika malucha i bylo ok to byly czasy....
Barman Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 Słuchajcie ostatnio tzn 1.września 2011 wymieniłem u siebie klocki ATE Ceramic, powiem wam że dużo mniej pylą i nie brudzą tak felg. Wymieniłem tylko z przodu i dodam że teraz mam bardziej brudne z tyłu niż z przodu.Tak że polecam jak chodzi o te klocki trochę droższe ale bardziej wytrzymałe i mniej brudzą.
S3ci0r Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 Barman, tylko pytanie jak to skutkuje na tarcze hamulcowe bo sądzę że jeżeli klocki mniej pylą to są twardsze a co za tym idzie zużywają się wolniej a to z kolei oznacza że tarcza się szybciej zużywa. dobrze rozumuję?
Maggot Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 Barman, a jak z hamowaniem ?
sirtrojan Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 .Tak że polecam jak chodzi o te klocki trochę droższe ale bardziej wytrzymałe i mniej brudzą. herezje waszmość prawisz kup naprawdę drogie sportowe klocki i prawie w pgóle nie bedą prawie pyliły ale skuteczność łapią dopiero jak się nagrzeją. klocek tej samej klasy moze pylić albo nie pylić. Dochodzi jeszcze opcja tarcz z nawiertami/ rowkami itp. Cena nie ma tu znaczenia.
Barman Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 S3ci0r- do klocków kupiłem tarcze zimmermanny sport czyli są to tarcze nawiercane. I na razie jakiegoś dużego zużycia nie widzę. Maggot- z hamowaniem dużo lepiej, u taty też zmieniałem ale na zwykłe ATE i też tarcze ATE, mamy takie same auta i moje lepiej hamują. Co do tych ceramicznych klocków kosztowały mnie 250zł komplet na przednią oś. co zwykłe ATE 150zł
adr_ad Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2012 Mam małą uwagę, do malowania została użyta najgorsza farba. widzę, że specjalist asie trafił. Powiedz, bo mnie chyba też będzie czekało malowanie, jaki podkład i farbę najlepiej kupić? Ja bym proponował podkład reaktywny, podkład epoksydowy antykorozyjny i na to jakąś emalię. A najlepiej oddać do lakiernika. Z autopsji proponuję udać się do sklepu tj. mieszalni farb i porozmawiać (tylko nie jakieś OBI etc.), przedstawić co chce się zrobić, na pewno pomogą. Mi pomogli dopiero w szóstym punkcie, ale gość z obsługi był tak życzliwy, że przedstawiał mi całą metodologię procesu, który chciałem zrobić. W mieszalni można kupować na setki, co obniża diametralnie koszty zakupu farby. Ważne jest, aby wykorzystywać chemię z jednej linii, jednego producenta. Polecam również forum lakienik.info, tam podobnie jak i tutaj są ludzie którzy bezinteresownie potrafią pomóc. Zamiast hammerite wziąłbym coś z novola, nobilesu, cieszyna. Pozdrawiam
Wujek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2012 Mam małą uwagę, do malowania została użyta najgorsza farba. widzę, że specjalist asie trafił. Powiedz, bo mnie chyba też będzie czekało malowanie, jaki podkład i farbę najlepiej kupić? Ja bym proponował podkład reaktywny, podkład epoksydowy antykorozyjny i na to jakąś emalię. A najlepiej oddać do lakiernika. Z autopsji proponuję udać się do sklepu tj. mieszalni farb i porozmawiać (tylko nie jakieś OBI etc.), przedstawić co chce się zrobić, na pewno pomogą. Mi pomogli dopiero w szóstym punkcie, ale gość z obsługi był tak życzliwy, że przedstawiał mi całą metodologię procesu, który chciałem zrobić. W mieszalni można kupować na setki, co obniża diametralnie koszty zakupu farby. Ważne jest, aby wykorzystywać chemię z jednej linii, jednego producenta. Polecam również forum lakienik.info, tam podobnie jak i tutaj są ludzie którzy bezinteresownie potrafią pomóc. Zamiast hammerite wziąłbym coś z novola, nobilesu, cieszyna. Pozdrawiam Mysle ze oddawanie lakiernikowi felg zeby podmalował w nich powierzchnie przylegania do piasty to jednak lekka przesada... Tak, wiem na jakim forum to napisałem
S3ci0r Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2012 ja tylko dodam że novol ma bardzo dobre opinie stosunku cena/jakość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się