Sucre Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Witam Znów Bmw, znów czarne...no ale co zrobić Lakier dramat, myty całe życie na szczotach, cały w oryginale...strasznie twardy ale... Ale wczoraj zaczęła się moja przygoda z Menzerną i mogę powiedzieć że pasty są rewelacyje, byłem bardzo miło zaskoczony że FG 500 tnie dużo mocniej od Megsowej 105. Praca szła mi bardzo przyjemnie, na większości elementów wystarczyły po dwa podejścia. Używałem futra flexi. Lakier umyty Duraglosem 901, felgi i opony bilberry i megsowe apc, korekta Menzerna, cleaner djlp, wosk 476, elementy plastikowe AG Bump Care. Aaa sorry za zdjęcia, lustra brakło a kompaktem średnio lubię robić. Dlatego mało 50/50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Prawy ostatni slupek przy szybie tylnej.. hologramy? (5 zdjecie od konca) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 18 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Absolutnie żadnych hologramów, tak jak pisałem wyżej, robiłem zdjęcia nie swoim aparatem, i na niektórych tak wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miskieusz Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Bardzo fajnie wyszło! Nerki też ratowałeś czymś (autosol?) Bumper care rewelacyjnie przyczernił zderzaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Świetna robota Na pierwszych fotkach w trakcie prac fajne hologramy co było dalej po FG500 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 18 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Niestety z braku czasu nerki nie ruszane, co do bump care to fakt- świetnie odżywił i przyczernił plastiki. Arek po Fg 500 poszedł SF4000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Sucre, Odrazu po futrze SF 4000 ? i jak porównujesz megsa205 do sf4000 ? Ile czasu Tobie zeszło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Sucre, Odrazu po futrze SF 4000 wow, no tak to jest troche ciężko Sucre, napisz co i jak, a w temacie to nadkola troche psują efekt, który jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 18 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Tak, odrazu poleciał SF4000 i nie było żadnych problemów. Za dużo o Sf4000 na razie nie mogę napisać ale w porównaniu do 205 trochę ciężej się ściera. Gruby_RS niestety ale nie starczyło czasu, gdybym samochód miał dzień dłużej to można było by się zająć detalami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Sucre, Mi się wydaję że z megsem dłużej trzeba pracować żeby uzyskać ładny finisch, jeżeli chodzi o SF to też zawsze mam problem ze ścieraniem resztek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 18 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Szakal w sumie to się zgodzę, że finish idzie w miarę szybko, co nie znaczy że 205 robi go jakoś wolno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 no jak naprawdę bez hologramów to "bunia" odzyskała blask Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 18 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Co Wy z tymi hologramami...przecież po to się korzysta ze światła słoncznego żeby zobaczyć czy wszystko jest A tak w ogóle nie oddałbym samochodu z hologramami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spooch Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Szacunek za robotę Przerobiłem pierwsze całe autko. BMW E36 czarne. Teraz wiem, że BMW ma ciężki lakier Ile czasu zeszło na sam lakier? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 18 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Sam lakier około 25 godz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 rysy na przednich prawych drzwiach nie próbowałeś jakoś przykryć ? zaprawka? choć bardziej prosi o nowy lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cash Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Wrócił blask to nie holsy tylko pozostałości po finishu, sam czasem sięgam po cleaner, który mi mówi, że jest cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 19 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Szczerze powiem że papieru ściernego dopiero się uczę na panelach testowych, więc na czyimś samochodzie nie bardzo na razie... Nowego lakieru kłaść nie chcą bo całe auto jest w ori lakierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biggie Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Sucre, Mi się wydaję że z megsem dłużej trzeba pracować żeby uzyskać ładny finisch, jeżeli chodzi o SF to też zawsze mam problem ze ścieraniem resztek. Też miałem z tym problem i u mnie rozwiązaniem okazała się fibra POORBOY'S ULTRA MEGA TOWEL. Zdecydowanie lepiej ściąga resztki menzerny jak dla mnie. Sprawdzone na lakierach które doprowadzały mnie do szału jeżeli chodzi o docieranie pasty. Praca jak najbardziej papiru nie ma się co bać pod warunkiem że mamy miernik grubości. Bez tego raczej bym nie ryzykował na autach klientów bo do końca nie wiemy czy ktoś wcześniej coś dłubał przy lakierze i możemy zrobić kuku. Ale to tylko moje zdanie:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 podziwiam za fotki w słońcu, to się chwali teraz to jest czarnuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endi Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Świetna robota. Jestem świeżo po zrobieniu czarnego BMW w oryginalnym lakierze - fakt - trzeba się napracować bo bardzo twardy lakier ale efekt po pracy wynagradza te godziny z polerką w ręku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się