Skocz do zawartości

Audi A6 C5 1998 by Camela tata - Blauperleffekt LZ5T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A mnie się wydaje ze nie usunąłeś tej ochronnej warstwy na której są wżery i zmatowienia. Trzeba to usunąć i pracować na gołym poliwęglanie.

Opublikowano

Marco, na stop procent usunałem lakier. Co jakiś czas szlifowania wycierałem lampę do sucha i widac było postępowo jak ten klar "znika" a lampa robiła się wyraźnie matowa. Poza tym w górnej części gdzie było dużo odprysków zszedł bardzo szybko, tam na dole gdzie był względnie w całości zajmowało jego usunięcie najdłużej.

Byłem teraz wymyć auto z pasty itd i musze przyznać, że lampy wydają się świecić lepiej (placebo) pytanie jak będzie rzeczywiście na drodze. W mieście za jasno i za mokro jest by oceniać.

Opublikowano
Co jakiś czas szlifowania wycierałem lampę do sucha i widac było postępowo jak ten klar "znika" a lampa robiła się wyraźnie matowa.
No to faktycznie
Opublikowano

Michał, jak mozesz pokazywać zdjecie z odklejonym chromem / lewy reflektor / i tak ciulowato spasowanym przodem / błotnik, lampa / chyba ze tak w oryginale siedzi w co wątpie bo prawy siedzi porządniej.

:shock::shock::?

Opublikowano

Debet, obie lampy 98 rok (czyli rok auta).

 

Axwell, kiedyś je wyciągałem i cięzko je spasować. A te listwy to... długa historia :P Tak naprawdę trzeba by kupić je nowe ;)

 

dsc00340hw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.