luk skywalker Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Jako że mojej narzeczonej nie było przez tydzień w Krakowie a "Kupa" została u mnie miałem troche czasu aby sprawić jej kilka małych niespodzianek. Jednego z zabiegów jeszcze chyba na tym forum nie bylo mianowicie zaginanie rantów nadkoli pod s z e r s z e f e l g i Pewnie zapytacie o korekte owszem, przeprowadzaliśmy ale jeszcze wtedy nie wiedziałem o istnieniu takiego forum, więc stanu lakieru przed korektą oraz 50/50 nie uwiecznilem. Przy najblizszej okazji po umyciu auta odpale lampy i pocykam co nie co, zobaczymy czy po niespełna roku lakier sie zarysował. Do niżej zaprezentowanych czynności potrzebowałem: APC Poorboy's Proszek RM 760 Karcher Odkurzacz ekstrakcyjny Karcher Myjka Karcher Maszynka do zaginania rantów nadkoli Lampy halogenowe Suszarka Podkład epoksydowy Podnośnik IronX Wosk Finish Care 1000p Wosk Collinite 915 Cleaner Dodo Juice Valet PRO ph neutral Czerwona folia Zacznijmy od dywaników: Po wyjęciu: pół na pół ssawka podczas pracy: syf po praniu dywaników i dywanu (nie wyglądało na to że aż tyle tego bedzie): później przeszedłem do mycia nadkoli: bhp to podstawa: tu mój niezastąpiony pomagier rozgrzewanie... walcowanie... na koniec "Kupe" wymyłem i nałożyłem cleaner oraz FK1000p a tak kropelkuje na drugi dzień: żeby dopełnic całości doszła mała poprawka pochylenia koła, tylna oś dostała prawie po 3 stopnie na koło uwieńczeniem dokonań było oklejenie tylnych brzydkich białych lamp od wstecznego na czerwono: na emeryckie plastikowe drewno wewnątrz nałożyłem jeszce wosk Collinite 915, niestety narazie brak zdjęć... Wkrótce relacja z renowacji BBS RC Pozdro!
mastacrx Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 piknie niezły sprzęt do wypychania nadkoli
Okti Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 To jest gwincik AP? Jak Ci się na nim jeździ? Jak go oceniasz?
Camel- Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 A to rozumiem, że zaginałeś tylko ranty błotników od wewnątrz? W Mercedesie W202 przy zmianie kół na AMG też trzeba to wykonać i jest do tego specjalna serwisowka. Jak gdzieś kiedyś czytałem, to dobrze się do tego nadaje... kij bejzbolowy Nietypowa kupeta, tylko trochę mało zdjęć po
sirtrojan Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 lakier nie popękał? skąd miałeś taką maszynkę?
Tworek Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 skąd miałeś taką maszynkę? Jeżeli byś się uparł to sam byś takie cudo wykonał: https://picasaweb.google.com/1163224788 ... reIgu3t4wE
Bio Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 luk skywalker, Świetnie ta kupeta wygląda Na lakier FK1000 zamiast colli ? Dlaczego, skoro już po korekcie ? P.S Zazdrościć tylko narzeczonej
pavvell Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 ...żeby dopełnic całości doszła mała poprawka pochylenia koła, tylna oś dostała prawie po 3 stopnie na koło ... To geometrię zawieszenia reguluje się żeby ładnie wyglądało i nie obcierało?
luk skywalker Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 To jest gwincik AP? Jak Ci się na nim jeździ? Jak go oceniasz? jest bezkonkurencyjny jeśli chodzi o cene i jakość, na początku wydawał sie miękki jednak po przejechaniu 1 tys km zdecydowanie sie utwardził A to rozumiem, że zaginałeś tylko ranty błotników od wewnątrz? W Mercedesie W202 przy zmianie kół na AMG też trzeba to wykonać i jest do tego specjalna serwisowka. Jak gdzieś kiedyś czytałem, to dobrze się do tego nadaje... kij bejzbolowy tak, tylko od wewnątrz, brakowało dosłownie kilka mm, a co do kija to widziałem kilka takich akcji na YT zakończonych pofalowaniem błotnika lakier nie popękał? skąd miałeś taką maszynkę? po rozgrzaniu lakieru zmniejsza sie jego poddatność na popękanie, od środka i tak było troszke przytarte od opony, bez malej zaprawki od środka sie nie obeszło. Za maszynke zabierałem sie sam, ale po przeliczeniu kosztów, szczegolnie tokarza, doszedłem do wniosku że nie wiele drożej kupie gotową. Na lakier FK1000 zamiast Colli ? Dlaczego, skoro już po korekcie ? z ciekawości jaki efekt na jasnym lakierze wyjdzie To geometrię zawieszenia reguluje się żeby ładnie wyglądało i nie obcierało? w pewnych kierunkach tunningu negatyw to niezbędność np GERMAN, US czy JDM
Camel- Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 No. Ale za to jaka trakcja... do d*py
MyszaKr Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ciekawa praca, sam zastanawiam się nad takim zabiegiem zwłaszcza że koła mają być szeroko u mnie. aaa BMW dziś widziałem około 8 rano w okolicy wieliczki jak jechało - ładnie się prezentruje
neclocus Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 uwieńczeniem dokonań było oklejenie tylnych brzydkich białych lamp od wstecznego na czerwono: o ile dobrze pamietam barwa swiatla cofania powinna byc biala, po napotkaniu hobbysty-sluzbisty bedzie mandat albo zdejmowanie folii pozdrawiam
luk skywalker Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 No. Ale za to jaka trakcja... do d*py BMW i tak ma latać bokiem
SZyBA Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Tutaj macie prawdziwy negatyw;)
GR Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 reasumując.... piękna robota, a co do lamp w swoim e90 też nakleiłem folie bo lampy wyglądały jak w lanosie ( przy całym szacunku do lanosa) przy cofaniu nie widać nic.... ale za to w dzień jest piękne
miskieusz Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 przy cofaniu nie widać nic.... ale za to w dzień jest piękne Z całym szacunkiem: z bezpieczeństwa nici ale za to jaki lans!
ariello01 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Ładnie ładnie Pochwal się to e36 co stoi w tle....nie wiem czemu ale czerwone e36 i jeszcze takie zadbane jest po prostu według mnie zaje***** i kiedyś takie sobie muszę sprawić do LANSU na zloty
Arek_ Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wrzuć zdjęcia różnicy szerokości nadkoli przed i po wypchaniu
ariello01 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wrzuć zdjęcia różnicy szerokości nadkoli przed i po wypchaniu Różnicy chyba dużej nie bedzie, gdyż zostały tylko zagięte same ranty błotników....chyba, że źle zrozumiałem opis i nastąpiło również poszerzanie
Camel- Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Poszerzenie od wewnątrz - na zewnątrz bez zmian
Mazder Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zaprezentuj jeszcze wnętrze. Będę się lepiej czuł, wiedząć, że nie tylko ja mam 330Ci z beżowym środkiem
luk skywalker Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Pochwal się to e36 co stoi w tle....nie wiem czemu ale czerwone e36 i jeszcze takie zadbane jest po prostu według mnie zaje***** i kiedyś takie sobie muszę sprawić do LANSU na zloty to compact brata, gdzieś tu jest relacja z prac nad nim . Arek_ napisał/a:Wrzuć zdjęcia różnicy szerokości nadkoli przed i po wypchaniu Różnicy chyba dużej nie bedzie, gdyż zostały tylko zagięte same ranty błotników....chyba, że źle zrozumiałem opis i nastąpiło również poszerzanie Dokładnie, zagięte zostały tylko wewnętrzne ranty błotników, na taki hardcore żeby poszerzac błotniki to to auto jest za młode i nie ma rudej na nadkolach, szkoda wiec je pchać na maksa Zaprezentuj jeszcze wnętrze. Będę się lepiej czuł, wiedząć, że nie tylko ja mam 330Ci z beżowym środkiem jeśli jutro auto zostanie u mnie a ja znajde chwile to zajme sie skórą, relacja więc bedzie. jedno foto sie znalazło:
ariello01 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 to compact brata szkoda jakoś Compacty mi nie leża...maiłem nadzieje że to e36 Coupe
Sucre Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2011 A mnie się compact podoba, a ten czerwony jest wyjątkowo piękny Buła też śliczna, rzadko spotykany kolor + 18 rc robią tutaj robotę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się