Adamek Opublikowano 31 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Opel Signum 1.9 CDTI 2007" Tym razem na polerkę przyjechał do mnie Opel Signum z przebiegiem niewiele ponad 119kkm. W pięknym grafitowo-fioletowym kolorze. Samochód zadbany, wypachniany, polerowany ostatni raz dwa lata temu w ASO Opel. Lakier w normalnym świetle prezentował się dobrze, gdzie nie gdzie były większe lub mniejsze ryski i obtarcia. Samochód przyjechał prosto z myjni ręcznej. Także można było od razu przystąpić do korekty lakieru. Wnętrzem się nie zajmowałem. Oczywiście byłem przekonany, że zdjęć mam od groma ale jak już przeglądam je na komputerze to okazuje się iż nie ma z czego wybierać. Połowa rozmazana, bez ostrości. reszta zrobiona panelom przed korektą a po już nie. Szkoda, że nie uwieczniłem większych rys które udało mi się usunąć. Cóż. Albo polerujesz albo focisz. Następnym razem muszę się przyłożyć do zdjęć. Użyte materiały: Mycie. 1. Szampon Monster Shine + Woda 2. Glinka Meguiars Clay Bar 3. Meguiar's Quik Detailer 4. Nielsen Cyclone APC Koła. 1. Meguiar's Hot Rims Aluminium Wheel Cleaner 2. Meguiar's Hot Shine Tire Gel Korekta Lakieru/Zabezpieczenie. 1. Polerka Das-6 2. Pasta polerska S17+ 3. Pasta polerska S40+ 4. Meguiar's PlastX Clear Plastic 5. Wosk Meguiar's Gold Class Liquid Car Wax 6. Pady Scholl (Pomarańczowy i Niebieski) oraz Monster Shine (Czarny) - 125mm, 80mm Reszta. 1. Szyby: Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner Zaczynamy więc. Oto wspomniany samochód po wjeździe do garażu: Samochód na pierwszy ogień został wyglinkowany Meguiars Clay Bar, dużo brudu nie było: Jak pisałem wcześniej lakier wydawał się być w rewelacyjnej kondycji, po odpaleniu halogenu wyszło szydło z worka: Drzwi tył 50/50: Błotnik oraz drzwi po polerce: Tylne lampy zostały poddana korekcie Meguiars PlastX Clear Plastic tutaj prawa: 50/50: Po: Drzwi przód przed polerką: Po polerce: Zderzak przed: 50/50: Lampa tylna lewa przed: Po: Maska przed: 50/50: Po: Reling przed: Po: Po polerce samochód umyłem szamponem Monster Shine, wytarłem do sucha oraz przystąpiłem do woskowania Meguiar's Gold Class Liquid Car Wax Na zakończenie zajęłam się detalami. Znaczki wyczyściłem z zalegającego brudu Nilsenem Cyclone APC oraz pędzelkiem. Plastikowe elementy zewnętrzne zabezpieczyłem Meguiar's Gold Class Trim Detailer Szyby przetarłem Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner Felgi wyczyściłem Meguiar's Hot Rims Aluminium Wheel Cleaner Na opony nałożyłem Meguiar's Hot Shine Tire Gel Wydechy przetarłem Finish Kare #394 Niestety dnia następnego cały dzień padało, samochód przy odbiorze wyglądał tak Ogólnie nie skromnie mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z pracy. Nad samochodem spędziłem wieczór oraz całą noc... ok 12h Dużo zarysowań które myślałem, że nie zejdą zeszły, te które właściciel wskazał palcem również. Jako początkujący w tym temacie liczę na uwagi, mile widziana krytyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 31 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Według mnie wyszło całkiem nieźle Po korekcie nie użyłeś IPA/cleanera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley08 Opublikowano 31 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Na jednym ze zdjęć to chyba właściciel - uśmiechnięty Efekt prac bardzo fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neclocus Opublikowano 31 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 bardzo fajna praca a co do wlasciciela to on raczej nie wierzy ze to jego auto ; ) BTW ciekaw jestem czy wlasciciel porownywal jakosc polerki wykonanej przez Ciebie a tej przez ASO? jaki byl komentarz? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 31 Maja 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Bardzo fajnie wyszło Fajnie że się zachwycony właściciel na fotce znalazł. Proponuję właśnie robienie zdjęć właścicielom jak przychodzą po odbiór auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Po korekcie nie użyłeś IPA/cleanera ? No niestety nie zaopatrzyłem się jeszcze w taki specyfik. BTW ciekaw jestem czy wlasciciel porownywal jakosc polerki wykonanej przez Ciebie a tej przez ASO? jaki byl komentarz? Właściciel to typ człowieka który jest wyleczony z "fachowców" którzy naprawiają samochody poza ASO. Niemniej jednak banan na twarzy był i to spory. Mówił iż jest zadowolony tylko szkoda, że pada i nie dojedzie czystym samochodem do domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeper Opublikowano 31 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Adamek, gratulacje! Swietny efekt! Widac, ze combo SCHOLL + DA swietnie sie spisalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Świetne auto I świetny efekt! Oby tak dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psikul Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 mina właściciela bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się