jeffgo Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 Witam serdecznie drogich kolegów. Zakupiłem niedawno nowe autko i teraz przyszedł czas na zabezpieczenie i korektę lakieru po nieudolnych próbach Panów z salonu zachowania auta w czystości. Otóż po nabyciu auta, zabezpieczyłem lakier procesem Diamondbrite, żeby w ogóle coś było;). Nie jest jednak już tak bardzo zadowolony jak za pierwszym razem na innym aucie. Tak więc pytanie, co kupić i czym zabezpieczyć. Będę wdzięczny za opis produktów, którymi mam zasilić moją półkę w garażu. Mianowicie chodzi mi o wszystko począwszy od Szamponu, rękawicy do mycia, ręcznika do osuszania wody, glinki, APC itp. Dodam iż auto jest białe i ma czarny dach. Czytając forum natknąłem się na pozytywne opinie o CQuartz. Proszę jednak abyście mi doradzili co będzie najlepsze dla mojej ... Pozdrawiam
paluch Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 Jeśli lakier masz twardy to podejrzewam, że wystarczy Ci odpowiednie mycie oraz zabezpieczanie woskami, natomiast jeśli lakier jest podatny na wszelkiego typu zarysowania to na pewno CQuartz pomoże Ci w utrzymaniu go w dobrej kondycji. Co do kosmetyków to zależy ile masz do przeznaczenia na nie pieniędzy Tutaj masz dobre zestawy kosmetyków odpowiednio do zasobów portfela http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=2685
jeffgo Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 Powiem tak! Portfel jest jaki jest, co nie oznacza, że chce wydawać majątek. Czytałem trochę jak również pielęgnuje swoje auta mam nadzieje udolnie . Także nie intersują mnie opcje pod tytułem benzyna, rozpuszczalnik, cif itp. Chciałbym skompletować sobie zestaw kosmetyków, które będą trochę służyły i po odpowiedniej aplikacji Cquartz/wosku nie "jadły" tej warstwy. Tak więc Panowie, potrzebuje fachowej waszej rady żeby niczego nie popsuć i pochwalić się pracą. Dodam że myślę o: 1.piana: VALETpro SNOW FOAM 2.szampon: MEGUIARS GOLD CLASS CAR WASH 3.glinka: BILT HAMBER AUTO CLAY SOFT + lubrykant (ironx?) 4.Przygotowanie: z racji tego że w miarę nowy lakier i lekkie rysy to: 3M ULTRAFINA + Niebieski Pad 3M, chyba ze nie pomoże to zestaw 3M zielony+zielony ( proszę o info w tej sprawie) 5. Inspekcja: IPA 6. Zabezpieczenie: Car Pro CQuartz + Reload (jako sealant) 7. Felgi: jw 8. Silnik: 303 Aerospace 9. Wnętrze: zabezpieczone Diamondbrite, więc nie ruszam Proszę was o opinie czy taki zestaw jest ok i ewentualnie czym go uzupełnić, lub co zamienić?
paluch Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 CQuartz nie jest taki łatwy do "zjedzenia" jak to określiłeś. punkt 1 - mała poprawka Ph neutral punkt 2 - może być, lub Duragloss 901 punkt 3 - glinka ok - lubrykant woda z odrobiną szamponu, Ironx to chyba nie bardzo pod glinkę punkt 4 - musisz sprawdzić tak jak pisałeś. punkt 5 - ok punkt 6 - reload to nie sealant tylko Quick Detailer i jest dobry to utrzymania powłoki (po myciu) punkt 7 - coś do mycia felg do codziennej pielęgnacji punkt 8 - plastiki pod maską a nie silnik. punkt 9 - polecam SmartWax Smartdressing. uzupełnić to na pewno: rękawica do mycia aplikatory (bawełniane, mikrofibrowe do dressingów) pędzelki szczotka do felg może się przydać no i oczywiście porządne MF
jeffgo Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 no ok to mam jakis punkt zaczepienia, tylko teraz jeszcze proszę o pomoc przy wyborze sklepu?, czy istniej szansa na rabat jak się jest członkiem klubu? P.S co do felg? Mam lakierowane + polerowane ranty?
Piciosz Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 Co do punktu trzeciego to nie tak hop siup, zielonego korka raczej się nie tykaj. Jesli ultrafina nie pomoże to żółty korek. DS3 nie ma twardego lakieru. Skoro masz polerowane ranty, to potrzebujesz bezkwasowego środka, a co wazne przy tym musisz czyścić je regularnie: Bilberry Wheel Cleaner. Rabaty w sklepach masz jako członek forum http://forum.kosmetykaaut.pl/viewforum.php?f=39
jeffgo Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 Oh Super, dzięki za info! Czyli działam żółtym korkiem i żółtym padem 3M? Auto ma drobne ryski na dachu, więc zakładam że pójdzie. Dzięki za radę dotyczące felg. Będę raczej kupował w jednym sklepie, więc liczę na jakiś kompleksowy rabat!
Piciosz Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Tak, żółty korek i żołty pad, ale zawsze możesz użyć go także na zielonym padzie jak kiedyś będzie taka potrzeba. Ofc wykańczasz czarnym padem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się