uri90 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Witam! Chciałem się Wam pochwalić dziś rozpoczętym projektem nad wyłupiastym koreańczykiem Auto niedawno zakupione- do ciężkiej pracy w firmie:) Ma pomagać mi i mojemu ojcu w wożeniu tego co stworzymy a tworzymy mebelki rok 2002, udało się nam znaleźć egzemplarz w miarę utrzymany (jak na dostawczaka) nie pożarty przez rudą, no i nie wygląda, żeby ktoś nią woził głazy w kamieniołomie Kolor- biały jak wanna (biały akryl bez klaru) lakier nie jest podrapany, ale widać że myty szczotą (kto w tym kraju myje dostawczaka na dwa wiadra hahaha ) ale do rzeczy, dziś zacząłem od świateł- były zmatowiałe i wyblakłe w miarę możliwości czasowych będę nad nią działał dalej i wrzucał tu relacje o ile starczy czasu i będzie co pokazac Stan lamp: Denerwowały mnie strasznie- rzucały się w oczy, więc od nich zacząłem Matowanie papierem 2000, 2500 w trakcie okazało się że pokryte były jakby bezbarwnym, który się łuszczył, ale może to tylko taki efekt. Gdy zacząłem polerowanie żałowałem że ich mocniejszym papierem nie przeleciałem Polerowanie polerka Makita SRR3 na pomarańczowym padzie ABW i wykończenie SSR1 na czarnym padzie ABW używałem małych padów efekt: Nie jest idealnie, ale poprawiło się znacznie. jak będę miał czas to będę walczył dalej pozdrawiam
Checio Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Widzę kolega z mojej branży A lampy świetnie wyszły
Denzkit Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 ładnie wyszło z SSR3 przy okazji mam pytanie Co lepsze będzie UC czy SSR2.5 ? ewentualnie SSR3 ??
uri90 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Checio, Dzięki Denzkit, niestety nie miałem okazji pracować z UC- z tego co czytałem to to jest w postaci mleczka, SSR3 jak i SSR2,5 mają wyczywalne w palcach "granulki" ścierne- niby jest napisane, że można pracować nimi ręcznie, ale chyba nie da się tych past ręcznie wypracować tak jak maszyną, Dopiero SSR1 nie ma wyczuwalnych granulków. Co do porównania siły ścieralności Do UC to również nie pomogę pozdrawiam
luk skywalker Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Checio, Dzięki Denzkit, niestety nie miałem okazji pracować z UC- z tego co czytałem to to jest w postaci mleczka, SSR3 jak i SSR2,5 mają wyczywalne w palcach "granulki" ścierne- niby jest napisane, że można pracować nimi ręcznie, ale chyba nie da się tych past ręcznie wypracować tak jak maszyną, Dopiero SSR1 nie ma wyczuwalnych granulków. trzeba duuuzo czasu zey rozpracować ssr3 i ssr2,5, recznie nie ma mowy żeby ją rozpracować wiec sie zgadadzm w 100%. granulki w ssr3 są jak piasek
Denzkit Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Oczywiście chodzi mi o polerkę mechaniczną, ale co jeśli pewne elementy samochody były lakierowane, a co za tym jest mniej rysek niż na elementach nie lakierowanych.. ? Jest jakieś zagrożenie polerowanie SSR3 ?
uri90 Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2011 Denzkit, Ryzyko jest takie jak przy każdej innej mocnej paście SSR 3 jest najmocniejszą pastą z gamy Poorboy's jednak są mocniejsze pasty... pytanie też jakim padem chcesz działać? bo przy moich próbach na bardzo zajechanym lakierze fiata stosując SSR3 z białym (cutting) padem ABW musiałem robić kilka podejść żeby uzyskać przyzwoite efekty. http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... start=2100 w tym linku masz posty ze zdjęciami czerwonych drzwi cienkiego, musiałem sporo podejść zrobić SSR'ami żeby otrzymać taki efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się