Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Chciałem się Wam pochwalić dziś rozpoczętym projektem nad wyłupiastym koreańczykiem :)

Auto niedawno zakupione- do ciężkiej pracy w firmie:) Ma pomagać mi i mojemu ojcu w wożeniu tego co stworzymy :) a tworzymy mebelki :)

rok 2002, udało się nam znaleźć egzemplarz w miarę utrzymany (jak na dostawczaka) nie pożarty przez rudą, no i nie wygląda, żeby ktoś nią woził głazy w kamieniołomie ;)

Kolor- biały jak wanna (biały akryl bez klaru)

lakier nie jest podrapany, ale widać że myty szczotą (kto w tym kraju myje dostawczaka na dwa wiadra :D hahaha ;))

 

ale do rzeczy, dziś zacząłem od świateł- były zmatowiałe i wyblakłe w miarę możliwości czasowych będę nad nią działał dalej i wrzucał tu relacje o ile starczy czasu i będzie co pokazac ;)

 

Stan lamp:

img2696g.jpg

 

img2697nm.jpg

 

Denerwowały mnie strasznie- rzucały się w oczy, więc od nich zacząłem

Matowanie papierem 2000, 2500 w trakcie okazało się że pokryte były jakby bezbarwnym, który się łuszczył, ale może to tylko taki efekt. Gdy zacząłem polerowanie żałowałem że ich mocniejszym papierem nie przeleciałem

img2699ix.jpg

 

img2701r.jpg

 

 

img2702a.jpg

 

Polerowanie

polerka Makita

SRR3 na pomarańczowym padzie ABW

i wykończenie SSR1 na czarnym padzie ABW

używałem małych padów

efekt:

img2703xj.jpg

 

Nie jest idealnie, ale poprawiło się znacznie.

jak będę miał czas to będę walczył dalej :)

pozdrawiam

Opublikowano

Checio, Dzięki :)

Denzkit, niestety nie miałem okazji pracować z UC- z tego co czytałem to to jest w postaci mleczka, SSR3 jak i SSR2,5 mają wyczywalne w palcach "granulki" ścierne- niby jest napisane, że można pracować nimi ręcznie, ale chyba nie da się tych past ręcznie wypracować tak jak maszyną, Dopiero SSR1 nie ma wyczuwalnych granulków.

Co do porównania siły ścieralności Do UC to również nie pomogę

pozdrawiam :)

Opublikowano
Checio, Dzięki :)

Denzkit, niestety nie miałem okazji pracować z UC- z tego co czytałem to to jest w postaci mleczka, SSR3 jak i SSR2,5 mają wyczywalne w palcach "granulki" ścierne- niby jest napisane, że można pracować nimi ręcznie, ale chyba nie da się tych past ręcznie wypracować tak jak maszyną, Dopiero SSR1 nie ma wyczuwalnych granulków.

 

trzeba duuuzo czasu zey rozpracować ssr3 i ssr2,5, recznie nie ma mowy żeby ją rozpracować wiec sie zgadadzm w 100%. granulki w ssr3 są jak piasek :D

Opublikowano

Oczywiście chodzi mi o polerkę mechaniczną, :) ale co jeśli pewne elementy samochody były lakierowane, a co za tym jest mniej rysek niż na elementach nie lakierowanych.. ? Jest jakieś zagrożenie polerowanie SSR3 ?

Opublikowano

Denzkit, Ryzyko jest takie jak przy każdej innej mocnej paście ;) SSR 3 jest najmocniejszą pastą z gamy Poorboy's jednak są mocniejsze pasty... pytanie też jakim padem chcesz działać? bo przy moich próbach na bardzo zajechanym lakierze fiata stosując SSR3 z białym (cutting) padem ABW musiałem robić kilka podejść żeby uzyskać przyzwoite efekty.

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... start=2100

w tym linku masz posty ze zdjęciami czerwonych drzwi cienkiego, musiałem sporo podejść zrobić SSR'ami żeby otrzymać taki efekt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.