spons Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Szkoda, że samochód nie jest wyposażoy w aluminiowe progi... Na pewno bys coś dla nich wymyślił bo mój (wszystkich posiadaczy tych progów) problem jest dalej nierozwiązany... A co z nimi nie tak ? Muti, co tu duzo gadac, otwieraj biznes bo masz do tego dar
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Muti, co tu duzo gadac, otwieraj biznes bo masz do tego dar Zielona Góra jest mała i myślę,że mało byłoby ludzi chętnych na pełen proces pomimo,że jeżdzi trochę fajnych fur,bo jak usłyszałem,że kumpel robi polerkę nowej A3 z praniem środka za 200zł i że będzie zajebiście to mi ręce opadły,bo tyle to na koszty idzie jak nie więcej...także nie wiem czy jest sens,a jak ktoś będzie chciał to i firmy nie muszę otwierać jak mam robić auta znajomym..
spons Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 No jak na razie na brak relacji narzekac nie mozna a jakbys jeszcze fakturka mogl rzucic pewnie bylo by wiecej
Gość Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Muti, gratuluje efektów na wysokim poziomie Widać fach w ręku
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 No jak na razie na brak relacji narzekac nie mozna a jakbys jeszcze fakturka mogl rzucic pewnie bylo by wiecej Tylko to wszystko to auta znajomych,albo kolegów także bez szału...Ale myslałem już o tym,bo spore dofinansowania są z UE.. Póki co czekam na 2 paczke z USA z Zymolem i chcę kupić coś ze swissvax'a,także trochę siana idzie,a oczekiwania i marzenia coraz większe
spons Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Tylko to wszystko to auta znajomych,albo kolegów także bez szału Od czegos trzeba zaczac, a start jak najbardziej na poziomie
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Muti napisał/a: Tylko to wszystko to auta znajomych,albo kolegów także bez szału Od czegos trzeba zaczac, a start jak najbardziej na poziomie Może jakaś kooperacja jakbym zaczął robic wiecej aut??
lukwawa Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Jan Wronowski napisał/a: Szkoda, że samochód nie jest wyposażoy w aluminiowe progi... Na pewno bys coś dla nich wymyślił bo mój (wszystkich posiadaczy tych progów) problem jest dalej nierozwiązany... A co z nimi nie tak ? Na progach robią się zacieki od chemii samochodowej co jest bardzo trudne do usunięcia. BMW zna problem i uśmiechając się jako rozwiązanie proponuje....zakup nowych progów na swój koszt To samo dzieje się z chromowanymi relingami, które są w wyposażeniu opcjonalnym. Bardzo fajna praca
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Jestesmy otwarci na propozycje No można pomyśleć Możesz wysłać jakąś oferte na pw Na progach robią się zacieki od chemii samochodowej co jest bardzo trudne do usunięcia. BMW zna problem i uśmiechając się jako rozwiązanie proponuje....zakup nowych progów na swój koszt To samo dzieje się z chromowanymi relingami, które są w wyposażeniu opcjonalnym. Muszę gdzieś dorwać taką X6 z metalowymi progami i popróbować czy da się usunąć
uri90 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Muti, zaskakujesz pozytywnie oczywiście furami jak i procesem, którego nie powstydziłby się profesjonalny zakład detailingowy zakładaj firmę a najlepszą jej reklamą będzie twój touran pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych pracach
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 zakładaj firmę a najlepszą jej reklamą będzie twój touran Daj spokój z Touranem...jest masakra po tym jak malowali drzwi..umyli auto i jest cale w ryskach,a po ich polerce dwoje drzwi i błotnik są cale w hologramach i ryskach i jeszcze mówili,że oni tak polerują i jest ok.. ehh brak mi słów..jak dostanę zymola to przejade tourana extrafinem i może poschodzi większość rys,bo na FC+ juz nie mam siły i pewnie lakier też..
uri90 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Muti, współczuje jak byłbym na twoim miejscu to bym im pokazał jak wygląda lakier po polerowaniu kiedy "jest ok" i niech sobie porównają ze swoim patractwem- no ale nie ma się co oszukiwać- do jakiego lakiernika byś nie oddał efekt polerowania będzie bardzo podobny
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Muti, współczuje jak byłbym na twoim miejscu to bym im pokazał jak wygląda lakier po polerowaniu kiedy "jest ok" i niech sobie porównają ze swoim patractwem- no ale nie ma się co oszukiwać- do jakiego lakiernika byś nie oddał efekt polerowania będzie bardzo podobny Myślałem,że mnie ch** strzeli jak gościu mi mówi,ze jest dobrze wypolerowane,a hologramy i rysy jak jasny gwint... niestety taka polska rzeczywistość lakiernicza,chociaż ostatnio jak malowali maskę to zrobili naprawdę super i było idealnie...pewnie inny pracownik polerował.. na dodatek jeszcze jakiś partacz tak zaciągnął ręczny jak w ciągniku,że przeciągnął aż slimaka w zacisku i mechanizm został w max położeniu,a hamulec puścił i tylko jedno kolo hamowało i musiałem naprawić...i kto pracuje w ASO??
spons Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Jan Wronowski napisał/a: Szkoda, że samochód nie jest wyposażoy w aluminiowe progi... Na pewno bys coś dla nich wymyślił bo mój (wszystkich posiadaczy tych progów) problem jest dalej nierozwiązany... A co z nimi nie tak ? Na progach robią się zacieki od chemii samochodowej co jest bardzo trudne do usunięcia. BMW zna problem i uśmiechając się jako rozwiązanie proponuje....zakup nowych progów na swój koszt To samo dzieje się z chromowanymi relingami, które są w wyposażeniu opcjonalnym. Janek, jakbys byl chetny przetestowac nasze rozwiazania na tego typu problemy, zapraszam na PW
Camel- Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Muti, a co tu więcej dodawać. Z szacunkiem oglądam wszystkie Twoje prace. Niesamowita dokładność. Masz zaparcie do pracy. 35 godzin, 4 dni. Ja tak nie mam Rewelacja
bumblebee Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Niestety ale moim mam zwykły czarny i nawet nie zdawałem sobie z tego sprawy, co to lakier do momentu oddania samochodu do Swissvax'u. Nagle się okazało, że po korekcie widać każde przetarcie po mikrofibrze a jak się z nim pracowało przy detalingu to należy spytać Huberta, ale wystawiając samochód z hali, powiedział mi, że więcej przy nim chce pracować
Muti Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Nagle się okazało, że po korekcie widać każde przetarcie po mikrofibrze Niestety też to zauważyłem,ale tylko na plastikowych błotnikach..nie mam pojęcia czemu tylko tam,ale ścieranie BlackLighta eurowem,który jest naprawdę delikatny robiły sie delikatne ryski w ostrym świetle,także nie wiem o co chodzi.. Muti, a co tu więcej dodawać. Z szacunkiem oglądam wszystkie Twoje prace. Niesamowita dokładność. Masz zaparcie do pracy. 35 godzin, 4 dni. Ja tak nie mam Rewelacja Ty mnie tu nie cukrz tylko kiedy idziemy na piwo??
vhs Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 Muti, jak zawsze relacja bardzo obfita i aż z miłą chęcią się ją ogląda
Muti Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Jeszcze zapomniałem wstawić filmiku i dopisać,że jeszcze nałożyłem niewidzialną wycieraczkę cat-lack 68,uprzednio czyszcząc ja cleanerem car-lack
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się