Muti Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Z góry przepraszam za dużą ilość zdjęć,ale i tak wywaliłem ich bardzo dużo… Wczoraj skończyłem projekt BMW X6 35d w czarnej perle.Przebieg niecałe 35tyś km.Lakier był w raczej kiepskim stanie przez złe mycie,pomimo że był myty tylko na jednej myjni ręcznej… Całość zajęła mi 35 godzin i 4 dni,niby wydawało się,że będzie tak mało roboty,a nieżle się narobiłem. 3 stopniową korekte przeprowadziłem systemem 3M i niebieskim padem ABW i żółtym 3M,a także niebieskim 3M.W sumie auto myłem 5 razy Środek również przeszedł pełen treatment, łącznie z polerowaniem dekorów drewnianych,czyszczeniem alcantary i skóry,dokładnym domyciem plastików,praniem dywaników i odświeżeniem podłogi. Użyłem: Mycie: -piana VP PH Neutral Snow Foam -2 wiadra,rękawica RG z Megs Shampoo Plus -koła umyte PB S&R,pózniej domyte VP Bilberry 1:5 i szczotką -detale+nadkola R222 Total Auto Wash+PB APC -wnęki BH Surfex HD -glinka BH Soft+lubrykant- woda+kropla PB S&S Korekta lakieru i lamp tą samą kombinacją: -Silverline Silverstorm -FC+ + EF + UF -niebieski pad ABW+żółty 3M+niebieski 3M -IPA -dedykowane małe pady 3M Wykończenie: -CG WMF na niebieskiej gąbce,chociaż wahałem się czy nie dać PB BH lub PB PP -2 warstwy CG Black Light-1 warstwę maszyną na niebieskiej,2 ręcznie ścieraną z pomocą CG V7 Hybrid -na przód,lusterka i rejestrację dodatkowo 2 warstwy FK Pink -szyby umyte pianką 3M i testowałem Megs Glass Cleaner od Mariusza z SCS i bardzo bardzo daje radę -środek i miękkie plastiki PB NL -skóra umyta i zakonserwowana zestawem Colourlock -dywaniki zaimpregnowane-303 Fabric Guard -zewnętrzne plastiki(progi,dolne spojlery)-PB Trim Restorer, kratki+silnik- 303 Aerospace Protectant -opony PB B&B -felgi-po oczyszczeniu VP tar&glue i usunięciu kleju po odważnikach,oczyszczone PB PP,a następnie nałożony PB Wheel Sealant W takim stanie przyjechała Zacząłem od odkurzania,bo był już wieczór jak dostałem auto Wyczyszczona alcantara środkiem RG Czyszczenie skóry Po wyczyszczeniu-ładny mat i wygląd jak nowej Mycie+detale PRZED na drugi dzień W TRAKCIE mieszanką VP,Nielsen APC,Megs Shampoo Plus Wnęki spryskane BH Surfex HD Silnik nie był myty,tylko wytarty z góry,a to z tego powodu,że już był zmieniany sterownik silnika,bo się zalał od tygodniowego postoju na dworze na lotnisku,dlatego wolałem nie ryzykować Myślę,że wyszło zadowalająco… Stan lakieru po myciu Glinkowanie-zdjecie glinki po przetarciu obszaru wielkości 10x20cm na drzwiach jeszcze przed oczyszczaniem VP Citrus Tar&Glue Remover-po dwukrotnym umyciu lakieru glinka nie miała już wiele do zbierania… Mycie po glince Przerysowane drzwi i błotnik. Matowienie papierem 2000 i 2500.Błotnik na początki Trizacami od flexipads 50/50 i inne zdjęcia z korekty FC+ i niebieskim padem ABW,po polerowaniu auto umyte pianą VP I tak wyglądały drzwi po korekcie FC+ Kolejne matowienie głębokiej rysy,którą zapomniałem sfotografować przed matowieniem… Polerowanie Tylnych lamp Przed Po Przed Po Polerowanie słupków i listew wokół szyb z fortepianowego lakieru-3 godziny Dużo metrów taśmy i piękne roteiro Polerowanie Extrafine’m Efekty Wnętrze: Takie było auto zapylone po 15min na dworze ;/ masakra aa.. Dziękuję za uwagę
damian Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Mam pytanie właściciel poznał auto? Robota w Twoim wykonaniu jak zawsze na najwyższym poziomie
Piciosz Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Rozwalają mnie Twoje dzieła teraz zostaje mi tylko pracować na dom z dużym garażem. Gratki
Muti Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Mam pytanie właściciel poznał auto? Skomentował "zajebiście" Muti przysnąłeś przy tych słupkach?? Zobacz,że takie lakierowane są całe listy wokół okien i drzwi i samo obklejenie tego dokładnie zajelo mi bardzo dużo czasu,żeby póżniej nie męczyc się z czyszczeniem uszczelek,a samo 3 stopniowe polerowanie tych listew z 2 stron auta tez zajmuje
snap Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 robota super pewnie wlasciciel nie zdawal sobie sprawy w jakim stanie byl "prawie" nowy samochod
sirk57 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 profi robota....wreście BMW odzyskało blask
Administrator Evo Opublikowano 9 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Dobra robota i jak zwykle obszerna relacja Z dwoja złego trafiłeś na ten "lepszy" czarny na X6
Pacek Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Świetna robota, auto przeszło prawdziwą metamorfozę ALE czy tylko ja to widzę, że zdjęcia PRZED są nieretuszowane a PO delikatnie podciągnięte. Myślę, że Twoja praca obroni się sama, jak pokażesz takie same zdjęcia przed i po i nie musisz się łapać takich tanich chwytów. Pięknie wyszła ta matowa skóra, uwielbiam taki wygląd. Gratulacje jeszcze raz!
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Z dwoja złego trafiłeś na ten "lepszy" czarny na X6 Zanim się podjąłem zadania upewniłem się,że nie jest to UNI tylko perła Dziękuje wszystkim ALE czy tylko ja to widzę, że zdjęcia PRZED są nieretuszowane a PO delikatnie podciągnięte. Myślę, że Twoja praca obroni się sama, jak pokażesz takie same zdjęcia przed i po i nie musisz się łapać takich tanich chwytów. Pierwsze 4 zdjęcia z efektów są lekko podciągnięte,bo tak ladnie wyszły,a reszta normalnie
Pacek Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Pierwsze 4 zdjęcia z efektów są lekko podciągnięte,bo tak ladnie wyszły,a reszta normalnie
Justyna Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 super praca i fotorelacja miło się ogląda a auto odzyskało blask
Moderator rychu Opublikowano 9 Maja 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Profesjonalne podejście do tematu detailingu auta jak i super fotorelacji Czy te iglaki przeżyją tą chemię co do nich spływa?
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Czy te iglaki przeżyją tą chemię co do nich spływa? Przez dwa lata przeżyły,teraz będą miały luksus,bo wybiorę ziemię i zrobię rynienke
SZyBA Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Normalnie chłopaku szacun lecz robota obcowanie z bmw daje frajdę. Masz talent
Ornari Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Mega praca i wielkie słowa uznania przy walce z tym kolorem lakieru super oby tylko była tak piękna jak najdłużej i omijała szczoty ze swoiim "panem"
jacek_gti Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Wyszło to zaje....-fajnie, powiedz czy przed koretką sprawdzasz grubość lakieru?? Druga sprawa nei dotycząca koretky to fakbryczne skóry, mimo że auto nie jest stare i zmęczone to skóra się marszczy w wielu miejscach, porażka jak na BMW No ale robota to jak na amatora przystało naprawde pełen profesjonalizm Pozdrawiam
theOne Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Projekt mega petarda! Powoli chyba rozglądasz się za pracą w jakimś spa dla aut? A co do auta - BMW X6 - moje marzenie
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 powiedz czy przed koretką sprawdzasz grubość lakieru?? Nie,bo nie mam miernika..narazie pracuję na niego,żeby kupić coś normalnego..Zrobiłem wywiad czy cos było malowane i jechane... Powoli chyba rozglądasz się za pracą w jakimś spa dla aut? A kto mnie weźmie
musi_no1 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 theOne napisał/a: Powoli chyba rozglądasz się za pracą w jakimś spa dla aut? A kto mnie weźmie Gdybym coś takiego miał to bym brał
Jan Wronowski Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Samochód znajomy Mój ma tyle przebiegu ale wygląda zdecydowanie ( ) lepiej niz ten przed korektą... Mam pytanie czy lakier ten to jest "zwykły" czarny (bez dopłaty) czy metalik za którego trzeba było dopłacić, bo wyglada jak metalik... Szkoda, że samochód nie jest wyposażoy w aluminiowe progi... Na pewno bys coś dla nich wymyślił bo mój (wszystkich posiadaczy tych progów) problem jest dalej nierozwiązany... Praca na wysokim poziomie, ale niepokoi mnie jedna rzecz czy uzywanie papieru było konieczne dla pojedynczych głębszych rys? W końcu to nowy samochód jak i lakier...
Administrator Evo Opublikowano 9 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 ten to jest "zwykły" czarny (bez dopłaty) czy metalik za którego trzeba było dopłacić, bo wyglada jak metalik... Metalic, ze zwykłym czarnym nie poszło by tak "łatwo"
Muti Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Mam pytanie czy lakier ten to jest "zwykły" czarny (bez dopłaty) czy metalik za którego trzeba było dopłacić, bo wyglada jak metalik... Czarny metalik,tak jak w temacie Gdybym coś takiego miał to bym brał Dzięki Praca na wysokim poziomie, ale niepokoi mnie jedna rzecz czy uzywanie papieru było konieczne dla pojedynczych głębszych rys? W końcu to nowy samochód jak i lakier... Na to przerysowanie-zdecydowanie tak.Na tylnym blotniku po 3 podejściach dalej była widoczna rysa,także papierem miejscowo również był konieczny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się