bmwsrc Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Witam, Przedstawiam Wam mój nowy nabytek... Jest to już drugie moje BMW. Tym razem wybór padł na diesla... Zobaczymy jak się będzie spisywał :cool: Krok po kroku: 1. Mycie Na początek użyłem aktywnej piany Tenzi TRUCK CLEAN. Nałożona przy pomocy pianownicy B&D. Odczekałem kilka minut i następnie spłukałem całe auto. Następnie w ruch poszła gąbka z mikrofibry (SURF CITY GARAGE) i szampon PB + wiadro z castoramy. Po umyciu samochód został dokładnie spłukany. 2. Felgi i opony Na felgi zostało naniesione APC PB oczywiście rozcieńczone. Po chwili zakamarki felg zostały oczyszczone okrągłymi pędzelkami z castoramy. Oczyszczony również wlew paliwa. Następnie felgi spłukane karcherem. Na opony naniesiony SURF CITY GARAGE Beyond Black Tire Pro (efekt matowy) przy pomocy gąbeczki z Auchan. 3. Politura Na umyty i dokładnie osuszony samochód nałożona została politura POORBOY’S WORLD Black Hole Show Glaze. Nakładana przy pomocy aplikatora CCS Red Wax/Sealant Applicator Pad. Łatwość polerowania nie do opisania 4. Wosk Następnego dnia nałożony przy pomocy aplikatora; wosk COLLINITE #915. Nakładany na pojedyncze elementy i po 1-2 minutach polerowany mikrofibrą. Oczywiście chodziło mi o dokładne umycie auta oraz zabezpieczenie lakieru. Wiem, że pominąłem kilka ważnych czynności takich jak np. glinkowanie, ale na to przyjdzie kiedyś czas Wnętrza nie "ruszałem" bo jest czysto... Poniżej kilka zdjęć. Słabej jakości bo robione telefonem. Jak będzie okazja to będą lepsze... Pod maską też musi być czysto :naughty: Coś dla fanów kropelkowania: Collinite no. 915 Marque D'Elegance - robi swoje :bag: Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 dokładne umycie auta oraz zabezpieczenie lakieru. Wiem, że pominąłem kilka ważnych czynności takich jak np. glinkowanie, Tu troche sam sobie zaprzeczyłeś, bez glinkowania odżywka i wosk to tak troche nie bardzo... Na ciemnym lakierze nie widzisz smoły, ale stawiam że glinka poszła by do kosza po całym aucie... Pzdr i powodzenia w dalszych pracach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
npiotr Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 no tez tak uważam że glinka musi być. nalożyłeś politurę i wosk na nieoczyszczony lakier. Colli ładnie kropelkuje. Pokaż zdjęcia wnętrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saintmc Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 chociaż bardziej podoba mi sie e46 i uważam że jest to najładniejsze z bmw to e36 przez tyle lat trzymało nie zmieniony wzór nadwozia, to już klasyka. Jak e34 mi się w ogóle nie podoba to za e30, e36 i oczywiscie e46 będę stał murem. Bez oczyszczenia lakieru nawet fajnie wyszło, szkoda że nie na długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się