daniels Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 No to wczoraj powalczyłem z felgami na wiosnę, powiem że walka była nierówna.... No więc tak etapy były następujące: 1. felga spłukana z piasku 2. 3M Wheel and tyre cleaner 3.felga wyczyszczona szczotką i pędzlem a następnie spłukana 4. smoła i pozostałości kleju po odważnikach usunięte Decabitem 5. felga została umyta Dodo (btm) bo nie miałem nic innego pod ręką...i oczywiście spłukana 6. felgi wyglinkowałem i spłukałem- o dziwo po inspekcji stanu lakieru stwierdziłem że nie ma co ruszać lakieru jest w naprawdę dobrym stanie.. 7. felgi zostały wysuszone mikrofibrami 8. Na koniec felgi zostały nawoskowane pociągnięte PB wheel sealant Opon jeszcze nie zabezpieczałem, poczekam aż wyważę koła i wtedy coś wymyśle zdjęcia niestety telefonem wiec ogólna kupa ale jak będę przeprowadzał relacje z robienia całego auta to wkleję lepsze foty. BTW. Cała operacja zajęła mi 4,5 godziny- miejsce: prysznic :rotfl: Chyba najgorsza była smoła i stary klej po odważnikach ale z efektu jestem zadowolony, felgi wyglądają jak nowe i świecą się jak psu jajca
Justyna Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 nio i ładny efekt pracy teraz felgi wyglądają cudnie
wirus_kamil Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 Wszyscy zaczynają sezon od czyszczenia kół Też miałem to zrobić w weekend ale czasu brakło Kółeczka jak nówki
spons Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 Jakbys chcial naklejki seat sport i OZ to cos mi chyba jeszcze zostalo, musialbym poszukac.
npiotr Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 każdy zapomniał na zimę umyć felgi to teraz czyści na wiosnę. Bardzo ładnie wyszło, czyściutkie felgi.
kaffel123 Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 Ładne felgi i i co najważniejsze czyściutkie, PS. W prysznicu hehe z kąd ja to znam. Kiedyś właśnie czyściłem felgi od mondeo właśnie tak jak ty w prysznicu i na tą akcję wpadła mama z siostą , i mnie pogoniła ale felgi już umyte były więc dałem rade. Ale najlepszy był teks cytuje '' Tak chorego człowieka nie mogłam wychować. Ty powinieneś trafić do ośrodka z gumowymi ścianami i z drzwiami bez klamek'' cytat mamy A siostra ''Takiego debila to ja nie widziałam a drugiego takiego to ze świecą szukać'' Oczywiście bez obrazy ale pokazałem jej forum to powiedziała że wszystkim przydało by się solidne leczenie
SZyBA Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 Gratulacje tylko teraz czekać na ładną pogodę aby założyć laczki
lakikwap Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 moje na szczęście wyczyszczone i nawoskowane przed zimą Coo ciekawe na moich felgach wystarczy przetrzeć nwet bardzo stary bród wilgotną ściereczką i schodzi pięknie. Ciekawe od czego to zależy.
daniels Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 Spons, jak cos masz to pewnie ze przygarne, co do samych srodkow to 3m-em nie bylem zachwycony, do podmianki kol pewnie jeszcze je z raz przeplucze ciekawe jak bedzie na PB osadzal sie pyl z klockow. Mam nacinane tarcze i klocki brembo ktore szalu nie robia do tego pyla masakrycznie... Dzieki za mile slowa.
TWes Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 No ładnie ładnie kolego, choć ja nie wiem czy bym wytrzymał całą zime widząc brudne felgi letnie w garażu P.S. Nie brakuje Ci 6k?
toka Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 daniels81, przede wszystkim witaj na kolejnym forum Pięknie wyszło Ja się biorę jutro za felgi
spons Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2011 Spons, jak cos masz to pewnie ze przygarne Przepraszam, mialem na mysli Kamila, mam naklejki robione pod felgi OZ gran turismo w rozmiarze 17" z czcionka dedykowana wlasnie do tych kol. Sorka za zamieszanie
Morgan Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2011 daniels81, co masz pod maską nowego nabytku? Co to za wersja?
daniels Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2011 Tomek, nie brakuje mi 6k bo mam jeszcze starą cordobę, muszę ją wystawić wreszcie Toka, śledzę forum już hohohoho tylko jakos nie mogłem się zebrać do napisania czegoś, Morgan- potwór 1,4 TDI po programie hehe. Felgi nie leżały całą zimę brudne bo mam je jakieś 3 tygodnie dopiero. Pewnie jak ktoś mnie kojarzy to po tym aucie: Nowa cordoba będzie doprowadzona do takiego samego stanu jak nie lepszego. Na 6k wszelkie zabiegi robione były ręcznie bo auto pomalowałem w całości. Tutaj już bez maszyny sie nie obejdzie, kompletuje zestaw i na wiosnę z Toką robimy korektę jego exeo i mojej cordoby
daniels Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 ano pochodzę nie widziałem potrzeby przerejestrowania
daniels Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Poniżej początek relacji odnowy lakieru i lekkiego doczyszczenia auta. Sukcesywnie będę wrzucał fotki z kolejnych etapów. Z racji że to moje auto robocze, nie mam ciśnienia ani czasu żeby wszystko zrobić od razu. Czas pracy 52 godziny. Jak na razie nie będzie fotek wnętrza ponieważ mam parę gratów do założenia takich jak nowe fotele, wykładzina, podstopnica itp...prace trwają Wstępne mycie i przygotowanie lakieru do korekty: -Silnik oraz maska umyty APC megsa stężenie 1-4, pędzle RaceGlaze, spłukany wodą bieżącą po zabezpieczeniu alternatora, komputera oraz ważniejszych czujników, następnie silnik włączony i pozostawiony do wyschnięcia. Zabezpieczony 303 Aerospace protectant plus AutoGlym Vinyl and Rubber Care -Felgi przechodziły wcześniej proces odnowy więc zostały tylko domyte Valet Pro Blue gel z mały dodatkiem wody oraz szczotką Monstershine, wysuszone oraz zawoskowane Swissvax Autobahn i przetarte Crystaldetail premium polish microfiber -mycie wstępne bez chemii- auto opłukane ciśnieniowo a następnie "oblane z węża" tak żeby pozbyć się maksymalnie wody z lakieru, auto pozostawione do wyschnięcia w garażu -auto pociągnięte pianą Valet PRo Super snowfoam za pomocą Glorii FM-10, 20ml VP plus kropla szamponu Dodo BTBM na 1l wody destylowanej -po 15 minutach auto spłukane ciśnieniowo -zakamarki, wnęki, emblematy umyte APC Megsa w stężeniu 1-5 naniesione za pomocą Kwazara Venus pro 1L, auto opłukane ciśnieniowo -mycie właściwe, dwa wiadra, szampon 15 ml Dodo BTBM + 20ml wyżej wspomnianej piany VP, górne partie auta myte gąbką Swissvax Washpudel, dolne rękawicą Chemical Guys, następnie auto spłukane ciśnieniowo -osuszanie auta za pomocą Fluffy Dryera -usunięcie smoły z lakieru za pomocą Valet Pro Citrus Tar & Glue Remover, auto opłukane ciśnieniowo -glinowanie- glinka Bilthambler soft plus jako poślizg dla glinki woda z mały dodatkiem szamponu Megsa Gold class ( do rozpylenia używałem Kwazara Venus Pro 0,5 litra) -auto umyte po wszystkim Megsa Gold class, metoda jedno wiadro plus gąbka Swissvaxa -auto wytarte Megsem Miracle dryer -obklejenie uszczelek, plastików, reflektorów itp taśmą 3M -auto przetarte IPA w stężeniu 1:1 z wodą i przetarte fibrami Crystaldetail premium polish microfiber -korekta lakieru za pomocą maszyny polerskiej Silverline Silverstorm na backing plate Flexipad, gąbki ABW, niebieska, żótła, pomarańczowa, czarna, do zakamarków żótka gąbka 3M. Pasty polerskie 3M, zielony, żółty, niebieski korek oraz pasty Victoria 103, 104, 105. Inspekcja lakieru wykonana przy pomocy halogena 500W oraz Sunguna Brinkmanna -o samym polerowaniu nie będę się rozpisywał, po skończonej polerce auto spłukane ciśnieniowo i umyte po wszystkim za pomocą Megsa Gold class, metoda jedno wiadro plus gąbka Swissvaxa -auto wytarte upranym wcześniej w białym jeleniu Fluffy dryerem -po dokładnym wyschnięciu szyby umyte Megs glass cleaner w stężeniu 1-6/7 nie pamiętam dokładnie -wnęki drzwi, bagażnika, maska od środka zawoskowane FK1000 -auto przejechane cleanerem Zymol HDC -woskowanie Zymol creame, ścierki Crystaldetail premium polish microfiber, aplikator Zymol -auto pozostawione 24h, po wypoceniu się wosku i jego ponownym przetarciu poszła druga warstwa zymola. -na koniec opony przejechane Megsem Endurance Gelem- dwie warstwy w odstępie czasowym i dotarte lekko z nadmiaru środka fibrami z marketu (używam ich jednorazowo ) -plastiki zewnętrze, uszczelki, kombinacja 303 Aerospace protectant plus AutoGlym Vinyl and Rubber Care Pomocnicy: Mycie silnika (nie mam niestety zdjęć silnika przed bo gonił mnie czas- dodam tylko że tak jak maska nie myty nigdy...) Wnęki drzwi: Nakładanie piany aktywnej za pomocą Glorii FM10: Płukanie auta- tak wygląda FK1000 po 3 miesiącach od aplikacji : Mycie właściwe (auto jak zawsze myte w garażu, nigdy mi nic nie zasycha..): Suszenie: Wstępne oględziny w słońcu po IPA i załamka: Obklejanie auta: Korekta (musicie mi wybaczyć ale tutaj żywcem nie miałem kiedy porobić zdjęć, a jak już coś zrobiłem to okazało się że nie złapałem ostrości): 50/50 błotnik nie zrobiony/drzwi zrobione: Pare sampli po korekcie w słońcu: Jak sami zauważyliście pewnie :rotfl: zdjęcia robione telefonem, zdecydowałem że nie będę się ośmieszał i efekt końcowy poleci lustrzanką ( co nastąpi mam nadzieje w przyszłym tygodniu). Ogólnie jestem zadowolony z korekty. Z racji że jakiś masakrator który ściągał naklejki z auta pociągnął lakier wełniakiem w skrócie rzecz ujmując go zmasakrował, miernik tak gdzie nie było naklejek pokazywał w miarę równo, koło naklejek w skrajnych przypadkach nawet około 80 um więc trzeba było mega uważać...Myślę że auto jeszcze raz przelecę za jakieś 2-3 miesiące menzerną którą zakupiłem i popoprawiam pozostałości. Od razu mówię że nie były jeszcze robione nadkola ponieważ malowane były bębny i zaciski. Zdjęcia z kolejnych etapów nastąpią soooon ;D Dziękuje za uwagę :pub: Do zrobienia: -polerka szyby przedniej i jej zabezpieczeni -nadkola, podwozie -polerka lamp przednich -wnętrze- pranie, czyszczenie, zabezpieczenie -profi sesja Proszę o ocenę i konstruktywną krytyką o ile coś się z tych zdjęć da wywnioskować
gruby_RS Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Fajna relacja, bardzo słuszny stuff, tylko to ostatnie zdjęcie ... Na pewno poprawisz
daniels Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 zdjęcie wrzuciłem z premedytacją haloon w rzeczywistości lepiej się prezentował, jeden przejazd menzerną i po problemie : tak jak obiecałem wrzucę jakąś profi relację albo przynajmniej foty lustrzanką jak dogadam się z zasilaniem aparatu
SZyBA Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Ładnie ładnie praca idzie widać i biały piękny kolor
szymon_k Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2012 co to za torba po lewej stronie i gdzie można dostać takie buteleczki do rozcieńczania środków?
daniels Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2012 aleś odkopał dinozaura torba to stanley, butelki są dostępne u mnie na sklepie
szajbus Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2012 dinozaur czy nie ale zastawit 1 klasa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się