yukon Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2011 Przedstawiam wam swoją kolejną pracę Auto przyjechało z Francji, rocznik 2007. Ogólnie wyciągnąłem z niego trzy reklamówki śmieci + dwa worki odkurzacza, za fotelami masa makaronu i ciasta francuskiego Na początek poszła glinka i porządne mycie, piana + apc. Korekta trzy stopniowa pastami 3m wraz z ipa. Pady abw, które w tej cenie polecam. Na koniec black hole + natty's blue. Opony Nielsen Briliance. Wnętrze wymyte apc i zabezpieczone pb natural look. Tapicerkę odświeżyłem ręcznie Nielsenem nap low foam. To tyle z ważniejszych Niestety nie mam za dużo dokładnych zdjęć, nie było na to czasu przed... po.... wnętrze...
jorgus Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2011 Ładny "czarnuch" troszku zmienił skórę hihihihih
Gość Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2011 Maska strasznie wyglądała przed... Po zabiegu rewelka Fajny ten Fox, takie niemieckie Seicento
Muti Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2011 No niezła przemiana. Tak generalnie wyglądają auta z Francji i krajów południowych,ale po robocie konkret A jak ci się pracowało z padami ABW i ile podejść robiłeś FC+ do takiej korekty??
yukon Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 powiem tyle porównując cenowo do 3M, to ABW się opłaca. Nie mam zastrzeżeń do tych padów, hard cutting zrobił całe auto i jest jeszcze w bdb stanie. Nie liczyłem Byłem wkurzony na rotację...!
micha-ł Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Auto robiłeś SIM'em czy DAS'em ? Fajnie odżył mikro-dieselek Ciekawe jak wyglądało wnętrze przed sprzątaniem. Jak masz fotki, to wrzuć
Sebastian Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Super wyszlo, lakierek extra. ja mam VW Polo w tym samym kolorze i tylko czekam na cieplejsze dni zeby sie zając odchwaszczaniem po zimie, nawet niektore produkty ktore używałeś przy Foxie tez bede używał. chociaż jako początkujący bede robił to ręcznie a nie polerką. Może chociaz troche mi wyjdzie tak dobrze jak tobie
yukon Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 w 80% dasem na rotacji muszę się jeszcze podszkolić, a nie miałem na to czasu.
Moderator rychu Opublikowano 18 Lutego 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Ładnie, ładnie, szkoda że nie ma zdjęć makaronu Pedały można chyba jeszcze troszkę doczyścić. Przez tą folię na dywanikach mam wrażenie że to nówka z salonu...
yukon Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 racja, racja można by zrobić dużo detali np. wydech, plastiki w silniku ale auto mam na sprzedaż więc nie przykładałem do tych elementów uwagi a za czyste też nie może być
firmek Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 , lakier "po" to po prostu miazga, wyglada jak by byl plynny.
Camel- Opublikowano 19 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2011 Pedały można chyba jeszcze troszkę doczyścić. No włąśnie miałem pisać Dobra robota - jak to mówią...
michal55yh Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 Auto salonowe, jego wygląd po detalingu powala na kolana. Teraz można za niego niezłą sumkę wziąć...
Piciosz Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 Lubię małe auta, porządnie zrobione, niby taki samochodowy wypierdek a szacun budzi na ulicy Gratki
yukon Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 dużo osób mi mówi, że samochodzik przyjemny z wyglądu
kempus Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 Ile w sumie czasu zeszło Ci na korektę z DAS'em?
yukon Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 hmm ciężko policzyć bo na początku część maski robiłem simem. od 19 do 3 w nocy i od 8 do 12 to będzie jakieś 12h ale po 12 piwo uderzyło do głowy i miałem wolniejsze ruchy ps. zaznaczam, że korekta nie jest 100%.
Dystrybutor Asia Krk Opublikowano 27 Lutego 2011 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 Dobra robota , teraz na pewno łatwiej będzie sprzedać, no i nowy właściciel będzie bardziej zadowolony Szkoda, że nie ma zdjęć maski po korekcie w świetle halogenów, jestem ciekawa jak udało Ci się ją wyprowadzić.
yukon Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 grubsze rysy zostały. jak uda mi się umyć auto i wstawić do ogrzewanego garażu to dorzucę fotki. szkoda, że teraz ciężko sprzedać autko
Puch Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 DAS dał radę z zielonym korkiem ? Ja jakoś nie potrafiłem sobie poradzić, miałem wrażenie, że jest za słaby, żeby rozbić tą pastę. Dobra robota
yukon Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 niby dał rada, ale autko jest na sprzedaż więc nie chciałem tak tyrać lakieru. ale na Audi dało rade w 100% a tam lakier jest już naprawdę twardy....
Puch Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 Jakiego pada z ABW używałeś do zielonego korka i przy jakiej prędkości w takim razie ?
yukon Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 niebieski, hard cutting. prędkość tak jak zawsze, od 1 potem 3 i na koniec 6, a następnie 3 i znowu 1. sory ale nie wiem jakim obrotom w dasie odpowiada dany "bieg"
Puch Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 Miałem na myśli oczywiście biegi Pad gładki czy waflowy ? Sorry, za OT.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się