lukwawa Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2011 zatem co najpierw, bede musial czekac az TU zalatwi sprawe blednie naliczonych skladek, wezmie ode mnie powiedzmy 1000, i dopiero wyplaci kwote z AC ? Jeżeli TU będzie działało inteligentnie to moze doprowadzić do sytuacji wg. której obecnie obowiązująca umowa między Tobą a Ubezpieczycielem jest nieważna(opierając się o np. OWU)jeżeli chodzi o AC i zaproponować Ci zawarcie nowej Wtedy nic nie naprawisz z AC bo szkody dokonałeś w czasie obowiązywania nieważnej umowy. Firmek pisze ciekawe rzeczy odnośnie OC(w zasadzie jest to litania jeżeli chodzi o przewinienia ubezpieczycieli), które są uniwersalne-wynikają z KC i dotyczą każdego a nie jak w przypadku AC, która jest umowa dobrowolną i niebowiązkową (dlatego to o czym piszemy powyżej to nie jest prawda uniwersalna tylko zależy od konkretnego przypadku). Do ciekawych rzeczy odnośnie likwidacji szkody z OC dodam fakt, że należy nam sie nawiązka ze strony ubezpieczyciela sprawcy jeżeli np. mieliśmy całkowicie bezwypadkowe auto. Po likwidacji szkody należy wystąpić do Ubezpieczyciela o zadośćuczynienie z powodu naruszenia definicji "bezszkodowości" auta nie z naszej winy i jego znaczenej utracie wartości w wyniku późniejszej sprzedaży
wirus_kamil Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2011 "Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) stworzył bazę danych o kolizjach i ich sprawcach. Dzięki temu towarzystwa ubezpieczeniowe będą mogły wyłapać kierowców, którzy je oszukali - informuje "Dziennik Gazeta Prawna". Jest to zintegrowany system danych, który umożliwi sprawdzenie, czy zniżki za bezszkodową jazdę deklarowane przy zakupie polis komunikacyjnych OC są zasadne. Towarzystwa szacują, że ok. 10 proc. kierowców oszukuje, by taniej nabyć polisę. UFG testował system przez ostatnie 10 miesięcy, a dziesięć towarzystw otrzymywało informacje. Szybko na jaw zaczęły wychodzić fałszywe zeznania kierowców.Stosowne umowy UFG z towarzystwami mają zostać podpisane jeszcze w styczniu. Pozwoli to odzyskać od 100 do 300 mln zł rocznie. " Źródło : http://www.wprost.pl/ar/224628/Znizki-O ... ryfikacji/ Więc kolego jak podałeś nie prawdziwe zniżki to nie zdziw się jak fundusz gwarancyjny poprosi Cię kiedyś o uregulowanie kwot za ubezpieczenia, wtedy będzie to mało opłacalne niestety.
jacko_1 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2011 (...)Czemu ubezpieczyciele klamia i oszukuja 70% progiem. (...) ciekawe rzeczy piszesz, pogrzebe w poprzednich szkodach z AC i szykuje sie kilka pozwow zatem co najpierw, bede musial czekac az TU zalatwi sprawe blednie naliczonych skladek, wezmie ode mnie powiedzmy 1000, i dopiero wyplaci kwote z AC ? Jeżeli TU będzie działało inteligentnie to moze doprowadzić do sytuacji wg. której obecnie obowiązująca umowa między Tobą a Ubezpieczycielem jest nieważna(opierając się o np. OWU)jeżeli chodzi o AC i zaproponować Ci zawarcie nowej Wtedy nic nie naprawisz z AC bo szkody dokonałeś w czasie obowiązywania nieważnej umowy. (...) hmm mysle, ze czegos takiego by nie zrobili! spodziewalbym sie czegos takiego ale np po PTU czy Link4.. (...)Więc kolego jak podałeś nie prawdziwe zniżki to nie zdziw się jak fundusz gwarancyjny poprosi Cię kiedyś o uregulowanie kwot za ubezpieczenia, wtedy będzie to mało opłacalne niestety. tak, slyszalem o tej bazie.. proszac mnie o uregulowanie tych skladek musieliby tez uwzglednic lata, ktore uplynely do tego czasu a zatem oprocz zaplaty rowniez zwiekszenie znizek dla mnie
lukwawa Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2011 hiacyntus, nie wniesiesz żadnych pozwów(tzn. wnieść możesz ale nic z tego nie będzie) bo sprawa dotyczy OC-regulowane przez KC, AC to dobrowolna umowa bilateralna-obowiązuje Cię to co podpisałeś w Warunkach umowy-jeżeli na etapie składania podpisu nie wniosłeś poprawek to pozamiatane A propos nie zrobienia tego o czym napisałem przez ubezpieczyciela to są pieniądze i nie ma tutaj sentymentów. Mam podstawę do zarobienia-zarabiam. Ten system to fajna sprawa dla ubezpieczycieli bo ukróci się proceder zarabiania przez osoby zawodowo zajmujące się rozbijaniem luksusowych samochodów, którzy zawierali polisy AC w kilku firmach jednocześnie i od wszystkich dostawali odszkodowanie bo nie było właśnie scentralizowanego systemu ewidencji. A UFG przy okazji ma możliwość ściągania groszy z polis OC ale tworzone to było głównie z myślą o AC W przypadku założyciela tego wątku jest to wyłącznie sprawa pomiędzy nim a Ubezpieczycielem(jeżeli chodzi o AC). OC może mieć w porządku jeżeli nie spowodował szkody ze swojej winy ale o tym nie wiemy
jacko_1 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 1) mysle, ze nie bede tego klepal, zalatwilem nowe drzwi + lusterko i najwyzej jest polakieruje, trzeba bezdie tylko przeniesc "boczek" i szybe ze starych drzwi, tutaj pytanie czy zabezpieczyc jakos dodatkowo wewnetrzna strone drzwi np przed rdza? co myslicie o specyfiku o nazwie fluidol? popsikac tym? czy moze w formie takiego oleju/smaru bo podobno tez w takiej formie sprzedaja, mam w domu tez brunox epoxy.. 2) jak sadzicie czy urwane lusterko wsteczne i to wgniecenie na drzwiach jest podstawa do twierdzenia ze samochod jest unieruchomiony i niezbedny jest samochod zastepczy ? 3) jesli chodzi o wyplate VATu przy szkodach AC to jest to juz kwestia pewna musza dawac, pierwsze wyroki juz byly takze jesli nie chca dobrowolnie mozna ich zmusic sadownie http://wyborcza.biz/finanse/1,107408,90 ... niach.html
Justyna Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 hiacyntus brunox epoxy kładzie się na rdzę, położony na gołą blachę po prostu odpadnie, ja bym dała coś z serii valvoline lub noxudol do profili wewnętrznych
jacko_1 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 hiacyntus brunox epoxy kładzie się na rdzę, położony na gołą blachę po prostu odpadnie, ja bym dała coś z serii valvoline lub noxudol do profili wewnętrznych dzieki, ktory z tych ponizszych produktow bys polecila ? http://www.valvoline.pl/cp,6,tectyl_-_p ... ronne.html http://www.noxudol.pl/index.php?a=produkty
Justyna Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 chyba raczej poleciła z noxudol to 700 lub 750, a z valvoline to Tectyl ML, dobry jest też cynk w spreyu.
jacko_1 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 chyba raczej poleciła z noxudol to 700 lub 750, a z valvoline to Tectyl ML, dobry jest też cynk w spreyu. cynk w sprayu? masz na mysli NOXUDOL ZINK z powyzszej listy? to byloby chyba dobre aby polozyc na prog po nalozonym uprzednio lakierze ? PS przepraszam za te literowke
Justyna Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 tak noxudol zink lub ten http://www.autokosmetyki.pl/crc_zinc_cy ... p1320.html stosuje się go jako farbę podkładową pod lakier a nie na odwrót. (ja stosowałam ten co podaję w linku )
jacko_1 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 tak noxudol zink lub ten http://www.autokosmetyki.pl/crc_zinc_cy ... p1320.htmlstosuje się go jako farbę podkładową pod lakier a nie na odwrót. (ja stosowałam ten co podaję w linku ) acha, pod czyli np gdy zszedl Ci lakier na progu to najpierw to czyscilas odtluszczalas na to CRC ZINC a pozniej wlasciwy lakier ? w trakcie tego procesu nie uzywac brunox epoxy? chyba ze bylaby rdza?
Justyna Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 najpierw oczyściłam wszystko tyle ile się dało z luźnej rdzy bo u mnie była, potem nałożyłam epoxy brunox (jeśli nie ma rdzy to tego się nie nakłada), następnie CRC ZINC na to farbę antykorozyjną DRAGON i dopiero lakier właściwy tylko, że ja robiłam progi i zawieszenie. Ty możesz pominąć Dragona i na ZINC położyć lakier właściwy jak chcesz to prześlę Ci foto z poszczególnych warstw.
jacko_1 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 najpierw oczyściłam wszystko tyle ile się dało z luźnej rdzy bo u mnie była, potem nałożyłam epoxy brunox (jeśli nie ma rdzy to tego się nie nakłada), następnie CRC ZINC na to farbę antykorozyjną DRAGON i dopiero lakier właściwy tylko, że ja robiłam progi i zawieszenie. Ty możesz pominąć Dragona i na ZINC położyć lakier właściwy jak chcesz to prześlę Ci foto z poszczególnych warstw. acha, bardzo chetnie zobacze fotki, progi rozumiem, ale zabezpieczalas tez w ten sposob zawieszenie, ktore elementy? w koncu wiekszosc sie zuzywa i do wymiany no chyba ze to jakas corolla czy stare passaty na ta wewnetrzna strone drzwi to raczej tylko psikne ktoryms z polecanych przez Ciebie specyfikow jak volvoline ale progi to raczej zabezpiecze lepiej wg Twojego opisu
Justyna Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 progi zabezpieczałam w poldku dziadka ale nie mam fotek. nie nie to seat toledo II, zabezpieczałam belkę skrętną, wahacze itp. wiem że elementy zawieszenia się wymienia jak się zużyją ale moje mają się dobrze tylko nie lubię widzieć rudej a oto fotki: przed zabezpieczeniem po warstwie epoxy brunox po nałożeniu CRC ZINK po warstwie farby antykorozyjnej firmy Dragon i na koniec farba ftalowa Nobiles odporna na uderzenia itp.
jacko_1 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 progi zabezpieczałam w poldku dziadka ale nie mam fotek.nie nie to seat toledo II, zabezpieczałam belkę skrętną, wahacze itp. wiem że elementy zawieszenia się wymienia jak się zużyją ale moje mają się dobrze tylko nie lubię widzieć rudej a oto fotki:(...) najs, respekt ten brunox epoxy to kladlas w formie sprayu czy jakiegos oleju/smaru bo tak to troche wyglada?
Justyna Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 nie mam taki w pojemniczku dokładnie taki: http://www.tradetec.pl/product_info.php ... 1913d5486b oczywiście pomiędzy kolejnym warstwami farb trzeba wszystko odtłuścić np. acetonem technicznym (zalecany przy używaniu epoxy brunoxa) lub benzyną ekstrakcyjną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się