Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przedstawiam wam moją ostatnią 20-sto godzinną pracę nad valetingiem Range'a.

 

Na pierwszy rzut poszły felgi, opony i nadkola.Zajęły mnóstwo czasu, bo nigdy nie były czyszczone jakoś dogłębnie. Atack sobie nie poradził z niektórymi zapieczonymi zabrudzeniami, ale 20-sto calowe obręcze zdecydowanie odżyły. Nadkola zostały wyczyszczone, pozbawione smoły i zabezpieczone AG Vinyl & Rubber Care, oponki zabezpieczone AG Instant Tyre Dressing, felgi odświeżone i zab. Sonax Polish+Wax3. Karoseria została opłukana pod ciśnieniem a następnie umyta szamponem Nigrin, na dwa kubełki, detale i plastiki potraktowane AG Clean All i pędzelkiem, multum kropek smoły z karoserii i plastików również usunąłem, po czym lakier przeszedł glinkowanie Glinką Bilt Hamber. Oczyszczony lakier został odświeżony AG Super Resin Polish. Lakier jest tak potargany szczotkami, że przydałaby mu się porządna korekta, jedyne pieszczoty jakie mogłem mu podarować to SRP. Na SRP poszedł wosk Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax. Szyby potraktowane AG Fast Glass przez moją Justynkę, któej z tego miejsca dziękuję za pomoc :*. Przednia AG Car Glass Polish. Zewnętrzne plastiki zostały zab. AG Bumper Care. Wszystkie uszczelki wyczyszczone i zab. AG Vinyl & Rubber Care. Plastiki w komorze silnika zostały wyczyszczone AG Clean All i zabezp. AG Vinyl & Rubber Care

Wnętrze:

odkurzone, plastiki umyte AG Interior Shampo i zab. AG Vinyl & Rubber Care, skóra oczyszczona AG Leather Cleaner i zab. AG Leather Care Cream.

 

Tak Autko się prezentowało po przyjeździe do mnie:

img2092d.jpg

 

img2089ek.jpg

 

img2103sk.jpg

 

Więc zabrałem się do roboty

img2097sd.jpg

 

img2104e.jpg

 

img2105d.jpg

 

img2106ml.jpg

 

img2108m.jpg

 

img2111f.jpg

 

img2113bg.jpg

 

pamiątka po automacie ;D

img2117gi.jpg

 

Wystarczyło tylko kilka ruchów glinką, żeby wyglądała tak:

img2115p.jpg

 

SRP:

srp1.jpg

 

srp2m.jpg

 

srp3.jpg

 

i wyszło wszystko tak:

img2129xd.jpg

 

img2143q.jpg

 

img2141n.jpg

 

img2131z.jpg

 

img2137m.jpg

 

img2136k.jpg

 

img2137m.jpg

 

img2139f.jpg

 

img2135f.jpg

 

kosztowało mnie du dużo wysiłku ale było warto :D zresztą praca z takim autem to przyjemność :)

Opublikowano

npiotr ameryki nie odkryles :] Niektorzy niestety bywa i tak ze nie maja czasu na to zeby zrobic pelna korekte lakieru. Na takim domku jedno rodzinnym mysle ze trzeba byloby doliczyc jeszcze z 10h przy dodatkowych 2 pastach. Domyslam sie ze samochod moglbyc komus potrzebny i dlatego tez nie bylo robione full wypas na lakierze. Skad ja to znam :/

 

Zapomnialem o slawnym teksie Szyby

 

"Dobra robota" ;)

  • Administrator
Opublikowano
Zapomnialem o slawnym teksie Szyby

 

"Dobra robota"

 

Zapomiałeś pogratulować :D Co do pracy, bardzo przyzwoicie jak na samo SRP, nie zazdroszcze pracy nad takim kolosem, raz musiałem objechać Grand Voyagera i dziękuje za taką prace.

Opublikowano

ale nie raz bywa tak, że ludzie przyjeżdżają i pytają się ile by to kosztowało i czasami im szkoda kasy na pełną korektę lakieru. Tym bardziej jeśli o auto nie dbają lub chcą sprzedać. Wtedy mówią żeby było jak najtaniej, ale żeby się błyszczał. Wtedy chyba najlepszą opcją jest zatuszować rysy tak jak kolega zrobił.

Opublikowano

Ja jednak rys nie tuszuje, staram sie wytlumaczyc klientowi co i jak. Tuszowanie rys jest troche bez sensu, bo pojedziesz na piane i znow beda rysy, bo w/w wszystko co tuszowalo wyplucze;)

Opublikowano

Kamil, czasu miałem pod dostatkiem i klient też byłby na pewno zdecydowany na korektę, jednak jedyne co stanęło na przeszkodzie to brak polerki i środków. Póki co zrobiłem wszystko, co byłem w stanie zrobić. Jak dobrze pójdzie to w przeciągu miesiąca zagości u mnie polerka- po wielu przeczytanych wątkach na forum wybrałem makitę. Pozostaje mi ćwiczyć na elementach ze szrotu i na wiosnę uderzyć w jakiś gruby projekt :D

 

Evo, racja, to pierwsze auto do którego potrzebowałem drabinki :D

 

Camel-, niestety nie dysponuję jeszcze woskiem stricte "felgowym" :D sonax to takie AIO :) wszystko w swoim czasie :)

 

pozdrawiam i dzięki wszystkim za opinie :D

Opublikowano

Bardzo dobra robota! Sam robiłem kilka tego typu samochodow i wiem, jak trudno pracuje sie z tym modelem, mam tu na mysli w szczególności miekki czarny lakier.

Kiedy ten samochod wroci do Ciebie spróbuj nastepnym razem zamiast SRP uzyc UDS, powinienes zobaczyc wtedy roznice juz po pierwszym zetknieciu UDS z tym wlasnie czarnym lakierem Range-a :roll:

 

Pozdrawiam! i wiecej takich projektow zycze ;)

Opublikowano

Taa gratulacje nie mogło zabraknąć teraz aż się chec wjechać w błoto i trochę pobrudzić żeby znów wyczyścić :-]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.