Gość Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 Witam, Od razu mówię, że w kwestiach woskowania itp. jestem kompletnym laikiem. Wraz z kupnem nowego(używanego ) samochodu dostałem od znajomych: "Twardy wosk w płynie. Sonax", Auto ma gdzieniegdzie rysy, ryski, dziwne zacieki na masce,(na marginesie wyglądają jak zacieki od płynu od spryskiwaczy, tylko bardziej "wżarte"(brr)) postanowiłem spróbować tego wosku. Auto wpierw umyłem. spłukałem wodą, wysuszyłem. Nałożyłem wosk wg instrukcji, zacząłem polerować no i podczas polerowania tego wosku zauważyłem chropowate kropki, jak dotyka sie palcem to czuć tą kropkę, w miarę polerowania dalej te chropowate kropki znikają(jakby się wypełniały woskiem?. Sorry że nie mam zdjęcia, dopiero mnie później niepokój naszedł. Pytanie, czy to jest normalne zjawisko? Ktoś ma jakiś pomysł?
Administrator Evo Opublikowano 10 Października 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 Glinka twoim przyjacielem
maestro00 Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 Pytanie czy jest to - brud (glinka) - odpryski - wada lakiernicza Fotki by się przydały.
Gość Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 Dzięki za odpowiedzi. Dodam że to głównie występuje na dachu i masce, z kolei na drzwiach czy klapie bagażnika tego nie ma. Jeden z kolegów mi napisał, że przy swoim aucie przy tym samym Sonaxie też miał takie chropowate kropki. Jutro jak mi sie uda to dam fotki.
Kamil Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 no to do glinkowania. Przejedz jeszcze reka po drzwiach tuz za przednim kolem na dole, tam tez bedziesz mial duzo "chropowatosci" To jest do wyglinkowania