Skocz do zawartości

BMW 318i


APC

Rekomendowane odpowiedzi

Przedstawiam wam mój samochód. Jest to BMW 318i z 1996 roku. Samochód obecnie z przebiegiem 148000km w pełni oryginalnym stanie :)

 

Kilka zdjęć jak samochód wyglądał po kupnie:

 

dscn1308r.jpg

 

dscn1309k.jpg

 

752679102.jpg

 

7526791021h.jpg

 

7526791022.jpg

 

7526791023.jpg

 

Kilka zdjęć wnętrza:

 

dscf9848.jpg

 

dscf9850.jpg

 

dscf9852m.jpg

 

dscf9853.jpg

 

dscf9854g.jpg

 

dscf9855.jpg

 

dscf9856q.jpg

 

dscf9857i.jpg

 

dscf9858n.jpg

 

dscf9873.jpg

 

dscf9874b.jpg

 

dscf9876t.jpg

 

dscf9877.jpg

 

dscf9878.jpg

 

dscf9883.jpg

 

dscf9885j.jpg

 

dscf9887.jpg

 

dscf9897.jpg

 

dscf9851.jpg

 

dscf9851.jpg

 

dscf9859.jpg

 

dscf9860.jpg

 

dscf9862.jpg

 

dscf9889.jpg

 

dscf9890.jpg

 

dscf9892.jpg

 

dscf9893.jpg

 

dscf9896.jpg

 

Następnie kilka zdjęć robionych zimą 2009/2010. Samochód przez kilka miesięcy stał nieużywany w garażu aby zaoszczędzić mu "przyjemności" poruszania się po naszych wspaniałych zasolonych i brudnych drogach.

 

Stróż:

dscf0319.jpg

 

dscf0318c.jpg

 

dscf0322s.jpg

 

dscf0323f.jpg

 

dscf0326.jpg

 

dscf0325b.jpg

 

dscf0335.jpg

 

dscf0336i.jpg

 

dscf0331j.jpg

 

Stan lakieru: :wstyd: :wstyd:

 

dscf0329.jpg

 

dscf0328a.jpg

 

dscf0339.jpg

 

Nowe bębny: :naughty: :lol:

 

dscf0330.jpg

 

dscf0338s.jpg

 

Na wiosnę czeka je czyszczenie i lakierowanie.

 

Podwozie:

dscf0342.jpg

 

Po dokładnym myciu podłogi powrócił kolor zielony ;)

 

Auto po glinkowaniu (Meguiars ), przed korektą:

 

dscf0824m.jpg

 

dscf0823t.jpg

 

:)

 

No i zdjęcia po korekcie lakieru. Użyłem środkow POORBOY'S SSR 2,5 i SSR 1. Wosk to Natty's Paste Wax Blue. Używane APC to m.in Daisy jak i inne jakie akurat były pod ręką.

 

dscf1423.jpg

 

dscf1425w.jpg

 

dscf1407t.jpg

 

dscf1405e.jpg

 

dscf1412b.jpg

 

dscf1414c.jpg

 

dscf1418z.jpg

 

dscf1437o.jpg

 

dscf1438p.jpg

 

dscf1442o.jpg

 

dscf1447m.jpg

 

dscf1450j.jpg

 

dscf1458x.jpg

 

dscf1460y.jpg

 

dscf1459o.jpg

 

dscf1457.jpg

 

dscf1463vq.jpg

 

Zdjęć z pracy nie posiadam ponieważ wszystko robiłem sam a ręce nie zawsze miałem czyste żeby bawić się aparatem :) Na opony nie nakładałem nic ponieważ nie lubię jak opony się nienaturalnie błyszczą a nic co by tylko je czyściło i zostawialo naturalnie czarne nie znalazłem. Są wyszorowane APC jak narazie. Czeka mnie jeszcze czyszczenie komory silnikowej ponieważ jest dość mocno zakurzona (osiedle na którym mieszkam to nieskończona budowa :) )

 

Uwagi mile widziane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do uwierzenia że to `96 :shock:

Nic nie wytarte, nie porwane , brak rdzy, lakier niemal ideał , fabryka po prostu.

Nie wiem czy tym autek ktoś kiedykolwiek jeździł czy tylko stało w garażu.

Stan KOLEKCJONERSKI.

 

P.S.

Tylko co się stało z tymi drugimi felgami ? :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko Emes. Na Bmw-Sport raczej nie ;) Ale na innych forach bardzo możliwe :)

 

Maestro, 17" Racing Dynamics zmieniły właściciela :) Niestety jazda po polskich drogach na 17" i oponie 225 nie należy do przyjemnych. Spowrotem wróciły felgi 15" i jak widać mam już założone opony zimowe (koła przeleżały całe lato w garażu) a zmiana samych opon na letnie na miesiąc czy półtora myślę że mija się z celem patrząc na przebiegi jakie to auto robi :)

 

Gdyby ktoś pytał to auto jest też do sprzedania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś zadowolony z SSR-1 i SSR-2,5? Polerowałeś ręcznie czy mechanicznie?

 

Co do opon to znam "wynalazek" który spełni twoje zachcianki. -> Farba do opon

Środek rozcieńczasz z wodą i nakładasz pędzelkiem.

Powoduje, że opony używane stają się czarne i matowe czyli z wyglądu jak nowe.

Mam i polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielam zachwyt kolegów, niby zwykła pospolita 318, ale z uwagi na polską "scenę bmw" :-] to niezłego masz rodzyna. Lakier podobny do mojego, mocno mokry i głeboki kolor po zabiegach :good: Właśnie, polerowałeś ręcznie? Na zbliżeniu tylnego słupka widać jeszcze jakieś swirle czy mi się wydaje?

BTW mogłeś sobie darowac te zimowe zdjęcia...aż się przykro robi że to już za miesiąc-dwa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamek z SSR1 i SSR2,5 jestem jak najbardziej zadowolony chociaż przy lakierze BMW i jego twardości przydalo by się jeszcze SSR3. Jak już wspominałem ostatnio robiłem białą Integrę Type-R i tam przy dośc mocno utlenionym i matowym lakierze wystarczyły 2-3 przejazdy 2,5 i było "po robocie". Tutaj musiałem się więcej "namachać".

 

Pytacie jak polerowałem - mechanicznie. Mam polerkę Einhella od jakichś 3 lat i zrobiłewm nią już kilka aut i jak na zasotsowanie amatorskie to jak najbardziej daje rade. Pady to G-MOP od Farceli.

 

Borek tak masz racje jeszcze kilka swirli zostało. Wydaję mi się że korekcja wyszła na jakieś 85-90%. Po pierwsze miałem tylko SSR2,5 a po drugie zostalo więcej lakieru do darcia na nowy sezon ;)

 

Dzięki za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne e36 w sedanie. Zadbany egzemplarz. Teraz niemcy mogą kupić od nas auto garażowane mało jeżdżone i w bardzo dobrym stanie. A nie tak jak u nich eh :) Za wkład prace i efekty wielkie gratulacje. Oby więcej takich eksponatów było u nas :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.