APC Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Przedstawiam wam mój samochód. Jest to BMW 318i z 1996 roku. Samochód obecnie z przebiegiem 148000km w pełni oryginalnym stanie Kilka zdjęć jak samochód wyglądał po kupnie: Kilka zdjęć wnętrza: Następnie kilka zdjęć robionych zimą 2009/2010. Samochód przez kilka miesięcy stał nieużywany w garażu aby zaoszczędzić mu "przyjemności" poruszania się po naszych wspaniałych zasolonych i brudnych drogach. Stróż: Stan lakieru: :wstyd: :wstyd: Nowe bębny: :naughty: Na wiosnę czeka je czyszczenie i lakierowanie. Podwozie: Po dokładnym myciu podłogi powrócił kolor zielony Auto po glinkowaniu (Meguiars ), przed korektą: No i zdjęcia po korekcie lakieru. Użyłem środkow POORBOY'S SSR 2,5 i SSR 1. Wosk to Natty's Paste Wax Blue. Używane APC to m.in Daisy jak i inne jakie akurat były pod ręką. Zdjęć z pracy nie posiadam ponieważ wszystko robiłem sam a ręce nie zawsze miałem czyste żeby bawić się aparatem Na opony nie nakładałem nic ponieważ nie lubię jak opony się nienaturalnie błyszczą a nic co by tylko je czyściło i zostawialo naturalnie czarne nie znalazłem. Są wyszorowane APC jak narazie. Czeka mnie jeszcze czyszczenie komory silnikowej ponieważ jest dość mocno zakurzona (osiedle na którym mieszkam to nieskończona budowa ) Uwagi mile widziane
kar01 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Ładnie zachowane jak na 1996 rok Ładny, głęboki kolor. Ile czasu się bawiłeś?
APC Opublikowano 6 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Suma sumarum zeszło ok. 20h. Ale robiłem etapami i na spokojnie. Ostatnio robiłem Integre Type-R białą to zeszlo ok. 15h.
maestro00 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Nie do uwierzenia że to `96 Nic nie wytarte, nie porwane , brak rdzy, lakier niemal ideał , fabryka po prostu. Nie wiem czy tym autek ktoś kiedykolwiek jeździł czy tylko stało w garażu. Stan KOLEKCJONERSKI. P.S. Tylko co się stało z tymi drugimi felgami ?
emes Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Widziałem gdzieś już to autko...chyba na bmw-sport.pl Jedno z niewielu ładnych E36, które uchowało się od "tuningu"...
APC Opublikowano 6 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Siemanko Emes. Na Bmw-Sport raczej nie Ale na innych forach bardzo możliwe Maestro, 17" Racing Dynamics zmieniły właściciela Niestety jazda po polskich drogach na 17" i oponie 225 nie należy do przyjemnych. Spowrotem wróciły felgi 15" i jak widać mam już założone opony zimowe (koła przeleżały całe lato w garażu) a zmiana samych opon na letnie na miesiąc czy półtora myślę że mija się z celem patrząc na przebiegi jakie to auto robi Gdyby ktoś pytał to auto jest też do sprzedania
Tomeq631 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Też je gdzies widziałem naprawde niezle utrzymany egzemplarz:) Ile chcesz za niego???
michal55yh Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Egzemplarz świetnie wygląda, nie lubiłem tego modelu ponieważ pełno tego jeździ po pseudo tuningu, co powodowało mdłości... Ale ten jest świetny. Gratuluję auta.
Adamek Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Jesteś zadowolony z SSR-1 i SSR-2,5? Polerowałeś ręcznie czy mechanicznie? Co do opon to znam "wynalazek" który spełni twoje zachcianki. -> Farba do opon Środek rozcieńczasz z wodą i nakładasz pędzelkiem. Powoduje, że opony używane stają się czarne i matowe czyli z wyglądu jak nowe. Mam i polecam!
Borek Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Podzielam zachwyt kolegów, niby zwykła pospolita 318, ale z uwagi na polską "scenę bmw" to niezłego masz rodzyna. Lakier podobny do mojego, mocno mokry i głeboki kolor po zabiegach Właśnie, polerowałeś ręcznie? Na zbliżeniu tylnego słupka widać jeszcze jakieś swirle czy mi się wydaje? BTW mogłeś sobie darowac te zimowe zdjęcia...aż się przykro robi że to już za miesiąc-dwa
sebcio Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 na prawdę tak ładną e36 ciężko spotkać gratuluję super autka i stanu lakieru
APC Opublikowano 7 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Adamek z SSR1 i SSR2,5 jestem jak najbardziej zadowolony chociaż przy lakierze BMW i jego twardości przydalo by się jeszcze SSR3. Jak już wspominałem ostatnio robiłem białą Integrę Type-R i tam przy dośc mocno utlenionym i matowym lakierze wystarczyły 2-3 przejazdy 2,5 i było "po robocie". Tutaj musiałem się więcej "namachać". Pytacie jak polerowałem - mechanicznie. Mam polerkę Einhella od jakichś 3 lat i zrobiłewm nią już kilka aut i jak na zasotsowanie amatorskie to jak najbardziej daje rade. Pady to G-MOP od Farceli. Borek tak masz racje jeszcze kilka swirli zostało. Wydaję mi się że korekcja wyszła na jakieś 85-90%. Po pierwsze miałem tylko SSR2,5 a po drugie zostalo więcej lakieru do darcia na nowy sezon Dzięki za opinie.
emes Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Lakier w BMW jest twardy niemiłosiernie...nakładałem SwirlX ręcznie - to prawdziwa katorga, trzeba nieźle się namęczyć aby osiągnąć jakiś efekt. Ale maszyny nie kupię, bo na 1 auto się nie opłaca.
SZyBA Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2010 Bardzo ładne e36 w sedanie. Zadbany egzemplarz. Teraz niemcy mogą kupić od nas auto garażowane mało jeżdżone i w bardzo dobrym stanie. A nie tak jak u nich eh Za wkład prace i efekty wielkie gratulacje. Oby więcej takich eksponatów było u nas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się