Camel- Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Cześć Tym razem chłopaki z http://s-carbon.pl poprosili mnie, żebyśmy zdziałali coś z lakierem. Wszystko robią własnoręcznie, więc żeby zlikwidować wady lakieru (skórka pomarańczy, kurz itp) całośc przejechali szlifierką oscylacyjną Makita i papierem 2000. Niestety gdy już przyjechałem było gotowe. Mogłem zabrać się do polerowania. Całośc ma na celu sprawienie klaru maksymalnie przejrzystego by włókno było lepiej widoczne. Na początku robiłem w pojedynkę, potem jeden maszynował, a drugi hand-job Czas pracy: 2,5h Kosmetyki: Farecla G3, Wax Top Sprzęt: G-mop oraz Power Up; ściereczki polerskie Farecla. A teraz wybaczcie za taką ilośc zdjęć. Pozdr.
fernando Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Spoko sprawa! Ładnie Wam wyszło Ile taka maska waży?
Camel- Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 fernando, wiesz co, bardzo podobnie co oryginał, bo to oryginalna maska pokryta włóknem z dwóch stron. Najcześciej tak sobie klienci życzą, bo to wychodzi z jakieś 2 razy taniej. Efekt końcowy jest tylko wizualny i nie ma związku z obniżeniem masy
fernando Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Efekt końcowy jest tylko wizualny i nie ma związku z obniżeniem masy Uuuu, Panie, ale lipa, a już się dałem nabrać
Camel- Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 fernando, lipa nie lipa, cięzko się ścigać convertiblem. Kiedyś oglądałem projekt, skandynawski (szwedzki czy jaki) E500 - 0 bebechów, klatka i oczywiście płaty z włókna. Z tego co pamiętam zbili może z 50kg wstawiajac: dach, błotniki, drzwi, maskę i klapę z węgla (tylko węgla). Trochę gra nie warto świeczki.
fernando Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Camel-, ja wiem, że na samej masce z laminatu można oszczędzić 10-15kg w aucie średniej wielkości. Moim zdaniem to jest dużo...
Camel- Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 fernando, wiesz. Nasz klient, nasz pan. W sumie to powieniem napisać tak. Uuuu, Panie, ale lipa, a już się dałem nabrać A o to przecież chodzi.
cash Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 zbili może z 50kg wstawiajac: dach, błotniki, drzwi, maskę i klapę z węgla (tylko węgla). Trochę gra nie warto świeczki na torze kazdy kg sie liczy nie rozumiem troche zasady montazu, jest to polakierowana folia? czy jeszcze cos innego? nie wiem jak mozna pokryc włóknem, chyba takie elementy robi sie z włókna specem nie jestem czysta ciekawosc... Pozdro
Marco Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Dla mnie wygląda to pierwsza klasa i tyle
Camel- Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 cash, polakierowana folia - dobre sobie Naturalne włókno węglowe położone na oryginalną maske. Marco, dziękuje(my)
fernando Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 fernando, wiesz. Nasz klient, nasz pan. W sumie to powieniem napisać tak. fernando napisał/a: Uuuu, Panie, ale lipa, a już się dałem nabrać A o to przecież chodzi. Pewnie, każdy ma inne oczekiwania i jak ktoś chce, żeby tylko wyglądało, to wyszło ok
cash Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 polakierowana folia - dobre sobie Naturalne włókno węglowe położone na oryginalną maske. nie mowie o polerowaniu foli ale bezbarwnym lakierze na niej no ale nie wazne, nie znam sie na tej technologi:) efekt i tak jest kozacki a jak nie widac roznicy to po co przeplacac
Kabar Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 To chyba nie jest lakier bezbarwny ale żywica epoksydowa L285. (a przynajmniej ja tak robię)
Kamil Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Camel cos chyba zle zapamietales :] Maska w E500 wazy prawie tyle co seicento Jak mialem kiedys Rovera R100 to zrobilem wlasnie taka maske wazyla dokladnie 5008g a seryjna wazyla ~ 17000 biorac pod uwage ze byla juz troche wycieta, wiec pewnie z 18kg by wazyla. Mysle ze taka maska w E500 moze wazyc nawet i 50kg w serii po samym zejsciu z wagi na carbonie jej waga powinna wynosic 10kg ( maska od imprezy wazy niecale 8kg ) do tego klapa od bagaznika blotniki ( na nich malo sie schodzi bo nie sa wzmacniane ) drzwi itd. Cos z tymi 50kg popaprales Co do drzwi to na ich masie schodzi sie kosmicznie duzo, mialem kiedys okazje macac drzwi od CRXa moglem podniesc je 2 palcami, a seryne bylo ciezko dzwignac cala reka. Mysle ze na drzwiach, masce, klapie od bagaznika i innych pierdolach mozna zejsc w takduzym wozie jak E500 nawet i ze 100kg. Swoja droga chcialem kiedys zrobic maske z carbonu do Puntolota ciekawe jaki to bylby koszt u nich.
hart88 Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 nie wiem jak mozna pokryc włóknem, chyba takie elementy robi sie z włókna specem nie jestem czysta ciekawosc... Pozdro Jak to jak ?Najprościej to pędzlujesz maske zywicą,na to włókno węglowe,znowu zywica i jest.Nie wiem gdzie tu filozofia Dla mnie zawsze się w tym liczył efekt wizualny bo strasznie podobają mi się elementy z "carbonu".Troche się w to bawiłem ,ale chałupniczymi metodami bardzo ciężko osiągnąć ładny efekt tymbardziej jak się ma o tym małe pojęcie. Co do samej pracy to wyszło świetnie.Bardzo ładny połysk ,a i włókienko ma świetny kontrast i barwe.Pewnie w słońcu ładnie świeci ?
Kamil Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 szczerze to taniej byloby folia 3m to oblepic efekt byly bardzo podobny, a maska by tak nie przytyla
Kabar Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 taniej na pewno - ale efektu takiego nie osiągniesz... :-)
Camel- Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 nie mowie o polerowaniu foli ale bezbarwnym lakierze na niej To chyba nie jest lakier bezbarwny ale żywica epoksydowa L285. (a przynajmniej ja tak robię) To chyba jest lakier bezbarwny. Powiem szczerze, że nie siedzę "w linii technologicznej" więc cięzko mi stwierdzić jak chłopaki to robią. W kazdym razie, na wierzch każdego elementu przychodzi lakier bezbarwny, który - jak widać - poddaliśmy obróbce. Kamil, http://mercedes-190.co.uk/topic/6603807/1/ Jeśli chodzi o jakieś wyceny i przymiarki musisz się do nich odezwać samemu bo nie jest w stanie powiedzieć jakie są tego koszta. Troche się w to bawiłem ,ale chałupniczymi metodami bardzo ciężko osiągnąć ładny efekt tymbardziej jak się ma o tym małe pojęcie. To jest właśnie przewaga chłopaków z s-carbon.pl nad DIY. Mają wieloletnie doświadczenie i wiedzą co robią. Pewnie w słońcu ładnie świeci ? Jakieś super słońce nam nie dopisywało, ale to co było (i widać na zdjęciu) po prostu rewelacja. Sam jeżdze Mercedesem, więć troche nie mam gdzie upchnąć tego włókna na zewnątrz, ale listwy w środku czy kierownica karbonowo-skórzana - śni mi się to po nocach [ Dodano: 18 Wrzesień 2010, 21:22 ] szczerze to taniej byloby folia 3m to oblepic efekt byly bardzo podobny, a maska by tak nie przytyla Moim zdaniem na zdjęciach to może i jest podobnie - ale w rzeczywistości? Zapomnij...
Kamil Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Mam kumpla ktory zajmuje sie flokowaniem i niedawno wszedl w folie. Oklejal w focusie lusterka Carbonem i dalem sie nabrac ze to org carbon.
uri90 Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Mam kumpla ktory zajmuje sie flokowaniem i niedawno wszedl w folie. Oklejal w focusie lusterka Carbonem i dalem sie nabrac ze to org carbon. folia 3m osiaga sie zupelnie inny efekt. folia jest matowa a tutaj jest połysk na maxa i na folii czuć pod palcami strukturę włukienek a tutaj jest gładziutko dla porównania moje lusterka w folii: próbowałem ją lakierować ale po polakierowaniu folia staje się po prostu czarna. jest połysk jak to po lakierowaniu klarem ale zanika ten efekt mienienia się karbonu na szaro-czarno jak przed polakierowaniem
Camel- Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Karbon w macie też fajnie wygląda. Ale muszę przyznać, że folia jest całkiem OK, tylko że ma nieco inną strukturę Heh, 2 strony gadania i przekonywania się o włóknie, a temat dotyczy lakieru, a nie węgla
Moderator rychu Opublikowano 18 Września 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Ostatnio chyba w OPT pokazywali pokrywanie elementów dowolnym wzorem przez zanurzenie w wodzie z taką jakby płynną folią. Potem to schło i lakierowali. Właśnie dlatego że element był lakierowany miał większą odporność na zarysowania. Niestety nie pamiętam jak się ta metoda nazywa.
Camel- Opublikowano 19 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Września 2010 http://allegro.pl/jaguar-s-type-carbon- ... 29337.html O tym mówisz?
Kamil Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2010 Nie no to tamta flia wyglada chyba troche lepiej
Camel- Opublikowano 19 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Września 2010 Cięzko tą strukturę nazwać włóknem węglowym. To jakaś czarno-szara kratka dobre okoKamil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się