ppp123 Opublikowano 23 Maja Zgłoś Opublikowano 23 Maja Witam! Mam pewien problem. Zacznę od tego skąd i kiedy się pojawił. Jakiś rok temu jadąc autostradą czy tam inną drogą szybkiego ruchu dostałem kamieniem - najprawdopodobniej wystrzelił on spod koła samochodu na prawym pasie i zrobił mi odprysk na tylnym nadkolu. Dosłownie kilka centymetrów niżej i by nie było tematu, bo kamień poszedł by w koło, no ale cóż... Miałem lakier zaprawkowy, ale jako że nie mam doświadczenia, postanowiłem zlecić naprawę jakiemuś specjaliście. Znalazłem pana, który miał bardzo dobre opinie (4.9/5), bardzo bogate portfolio, w tym naprawiał na prawdę drogie auta i wydawało się, że robił to dobrze. Pan specjalizował się w naprawach punktowych bez lakierowania całych elementów. W jego portfolio były zdjęcia przed i po, i szczerze mówiąc wyglądało to super. Miejsca po rysach czy odpryskach były praktycznie nie do zobaczenia. Umówiliśmy się na wizytę. Na wizycie pan zapewniał mnie, że bez problemu to naprawi i nie będzie śladu po odprysku - pokazywał mi nawet zdjęcia podobnych napraw ze swojego portfolio. Okazało się jednak inaczej. Zamiast załatwić to w dwie wizyty jak oryginalnie miało być, musiałem go odwiedzić cztery czy pięć razy, ale to jeszcze do przeżycia. Większy problem, że efekt wyszedł nijak - odprysk jest zrobiony z dużym nadmiarem, widać to z daleka. Żałuję, że nie zrobiłem tego sam wspomnianym lakierem zaprawkowym w swoim garażu, bo podejrzewam, że efekt byłby podobny (a może nawet lepszy) i nie musiałbym za to jeszcze płacić, i nie byłoby dodatkowego problemu, o którym za moment napiszę. Pan najpierw miał problem dobrać kolor, a później zakryć ten odprysk i robił to kilka razy. Podczas naprawy próbował mnie przekonać na malowanie całego elementu i unarzekał się na ciemny podkład, który mu utrudnia pracę, ale na to się nie zgodziłem - miało być punktowo, a nie że będę zdzierał lakier w nowym aucie i malował ćwiartkę. Wyszło jak wyszło, nie chcę tego już ruszać, mówi się trudno