Gość Opublikowano 11 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2010 a czy kierownica jest fabryczna ? czy też ją ktoś tak ładnie obszył ?
Dareek79 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Października 2010 a czy kierownica jest fabryczna ? czy też ją ktoś tak ładnie obszył ? Fabryczna w tym autku nie ma nieoryginalnych akcesoriów
SZyBA Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2010 Jak zwykle Darek daje rade w 100% z Koalą
Dareek79 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Października 2010 kolejne pucowanko. na karoserii testowy Bilt Hamber Hydra Wax oraz #16 i DC3 oponki zabezpieczone Endurance co do testowego- na razie nie widzę różnicy - zoabaczym jak będzie kropelkował
SZyBA Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2010 Darek co Tu dużo mówić heheh Gratulacje
Dareek79 Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2010 No i kolejna listopadowa sesja - autko lekko umyte szamponem Gold Glass (bez nadkoli- budowa obwodnicy i autostrady A4 ) Na szybko narzucona kolejna warstwa #16 i oponki poprawione Endurance efekt poniżej i pytanie- jakim środkiem domyć nadkola, aby także metalowym elementom przywrócić wygląd nowego samochodu- chodzi mi o środki np megs-a
jorgus Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 do nadkoli ja używam APC z megsa + pędzelki a do metalu to dobre jest to: MEGUIARS MAG & ALUMINUM POLISH METALE
sebcio Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Dareek79, no ładnie się prezentuję taka fela na zimę ??
Dareek79 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 To jest jeszcze wariant letni Uniroyal RainExpert ( na marginesie super oponki )- W moim regionie od początku września prawie nie padało, jest piękna pogoda. Wczoraj było 20 stopni dziś 19- wiosna w pełni Natomiast na zimę są Barum Polaris 2 w wersji "stalowej bez kołpaka" Lub ewentualnie z oryginalnym kołpakiem nie wiem który lepszy [ Dodano: 15 Listopad 2010, 18:12 ] do nadkoli ja używam APC z megsa + pędzelki a do metalu to dobre jest to:MEGUIARS MAG & ALUMINUM POLISH METALE Dzięki Chciałbym doprowadzić nadkola do stanu jak na foto poniżej
APC Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Panda prezentuje się super Powiedz no Darek jak się Tobie śmiga Pandą? Mam w pracy dwie Pandy i za każdym razem wysiadam z obitym prawym kolanem o deske rozdzielczą mimo że mam ledwo 170cm wzrostu to jest tam naprawde ciasno i najgorsze to chyba charakterystyka zawieszenia - autko podskakuje wszędzie gdzie tylko się da Silniczki to 1.1 i co jak co ale ekonomiczne to nie są Tyle tylko że obydwie to wersje Van więc nie wiem jak się to przekłada na "cywila" Pozdrawiam!
Dareek79 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Autkiem jeżdżę od nowości- czyli od 2004 roku, przejechało 80tkm. Co do komfortu- moim zdaniem bardzo dobrze się sprawdza dla dwóch, trzech osób. Mam 176 cm wzrostu i nie narzekam na tą konsolę- co więcej- uważam, że jest bardzo praktyczna Być może to wina faktu, iż masz kratę z tyłu i nie możesz sobie ustawić fotela we właściwej pozycji. Mi się zdarza pokonywać dłuższe trasy- ostatnio do Niemiec - 2870km w 26 godzin- średnia 117 km/h i nie wysiadam jakoś zmęczony. Co do spalania- moja ma komp pokładowy z polskim menu - wg kompa spalanie na trasie to ok 5-5,2 litra przy normalnej jeździe do ok 100-120 km/h, miasto ok 6-6,3 max Przy jeździe na max z obrotami 4 tyś i więcej spalanie w trasie ok 7 litrów - wiec jest akceptowalne. Bez specjalnego wysiłku daje radę zejść poniżej 5 litrów- wynik z wakacji w Bieszczadach- Co do "podskakiwania"- prawdopodobnie wynika to z faktu przystosowania samochodu do "warunków ciężarowych" , czyli utwardzone zawieszenie plus przesunięcie ciężaru autak na przód
APC Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Wow dzięki za wyczerpująca odpowiedź Mówisz o różnicach w zawieszeniu. Panda VAN ma wprowadzone jakieś zmiany w stosunku do modelu standardowego? Chętnie bym się przejechał taką cywilna Pandą z lepszym wyposażeniem bo może poprostu VAN z wyposażeniem ZERO (brak instalacji radia,brak wspomagania,brak centralnego,fotele stołki) poprostu tak odstrasza ale co musze przyznać to autka są nie do zdarcia. Wiadomo jeździ tym każdy i jak chce, nikt się specjalnie nie przejmuje i znosza dosłownie wszytsko. Awarie się praktycznie nie zdarzają. Przy przebiegu ok. 150 tyś zostały wymienione kompletne hamulce, wahacze, amortyzatory, tłumiki i auta latają dalej.
Dareek79 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Wow dzięki za wyczerpująca odpowiedź Nie ma sprawy - jak coś to pytaj Mówisz o różnicach w zawieszeniu. Panda VAN ma wprowadzone jakieś zmiany w stosunku do modelu standardowego? Seryjna Panda ma ładowność ok 400 kg, natomiast wersja ciężarowa zgodnie z przepisami by odliczyć VAT musi mieć pow.500 kg- Panda ma 505 kg - auto ma przede wszystkim inne sprężyny przód i tył a do tego seryjny stabilizator z przodu ( niezależnie od tego czy ma wspomaganie czy nie) do tego dolicz brak obciążenia z tyłu - brak kanapy oparcia etc Chętnie bym się przejechał taką cywilna Pandą z lepszym wyposażeniem bo może poprostu VAN z wyposażeniem ZERO (brak instalacji radia,brak wspomagania,brak centralnego,fotele stołki) poprostu tak odstrasza ale co musze przyznać to autka są nie do zdarcia. Moja Panda nie ma stabilizatora,wspomagania , nawet ABS-u, ale daje radę pod kątem trwałości Wiadomo jeździ tym każdy i jak chce, nikt się specjalnie nie przejmuje i znosza dosłownie wszytsko. Awarie się praktycznie nie zdarzają. Przy przebiegu ok. 150 tyś zostały wymienione kompletne hamulce, wahacze, amortyzatory, tłumiki i auta latają dalej. Jedyną jak dla mnie duża wadą są hamulce, które w podstawowej wersji wprost pochodzą od CC700 czasem po prostu nie dają rady- może to także wina agresywnego stylu jazdy
APC Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 A jak wygląda sprawa z plastikami wnętrza i deski rozdzielczej? Van ma identyczne jak cywile czy jednak gorszej jakości? Szukam po sieci jakichs stron z opisem rożnic pomiędzy modelami/wersjami Pandy ale nie moge na nic trafić zbytnio
Dareek79 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Polecam http://autokacik.pl - jest tam forum Fiata Pandy (i nie tylko) oraz http://www.fiatpanda.org.pl Co do plastików- w początkowym okresie produkcji deska była szara( popielata) bodajże od 2006 lub 2007 roku wnętrze jest czarne- jakość plastików identyczna niezależnie od wersji- łatwo się rysują. Siedzenia są inne w wersji 100HP - reszta ma takie same. Kanapy są albo niedzielone albo dzielone w proporcji 50/50- wtedy wóz jest 4-ro osobowy lub dodatkowo z regulowaną, przesuwaną kanapą Na te rysy jest jednak sposób- o ile nie są głębokie znikają po podgrzaniu danego miejsca lekko opalarką
Dareek79 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 Witajcie po dłuższej przerwie Po powrocie z nart tak mnie jakoś wzięła chęć na umycie bo cały był w soli (zdjęcia na srebrnym tego tak nie oddają). Niestety nie woskowany bo mróz -6 Autko ostatni raz woskowane w połowie listopada od tamtej pory myte ok 6-7 razy szamponem Gold Glass i ciepłą wodą
SZyBA Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 Darek coś nadkola nie umyte dobrze
Dareek79 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2011 Darek coś nadkola nie umyte dobrze Umyte umyte ( pobieżnie ale zawsze ), tylko niestety nie wiem dlaczego z wszystkie fotki z imageshack się nie otwierają Więcej zdjęć TUTAJ
kolargol Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2011 wogóle w żadnym temacie się nie otwierają z imageshack..
Dareek79 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2011 Jakieś problemy techniczne mają. Dzięki naszym władzom z forum już działają fotki
cayman9 Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2011 nie wiem czemu ale mi cały czas działały
Dareek79 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 W weekend zabrałem zie za pierwszy etap przywracania wyglądu wozidła po zimie użyte środki: 1. Na nadkola słynne APC Daisy z Tesco- dla mnie efekt bez szorowania zadziwiający ( oczywiście w sporym stężeniu) 2. Szampon Gold Glass 3. UC 4. DC2 5. #16 6. DC3 7. i na oponki Endurance Jest to wstępne ogarniecie samochodu po zimie. Jak będzie cieplej to obowiązkowo glinka no i APC Megs-a do porządnego wyszorowania nadkoli i podwozia oraz ogarnięcie komory silnika- na razie to nie ma specjalnego sensu z uwagi na zalegający brud na naszych drogach. Parę fotek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się