Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a czy kierownica jest fabryczna ? czy też ją ktoś tak ładnie obszył ?

 

Fabryczna :) w tym autku nie ma nieoryginalnych akcesoriów :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

kolejne pucowanko. ;)

na karoserii testowy Bilt Hamber Hydra Wax oraz #16 i DC3

oponki zabezpieczone Endurance :)

1004140c.th.jpg1004137k.th.jpg1004152.th.jpg

1004147.th.jpg

1004148z.th.jpg1004151.th.jpg

1004141m.th.jpg1004134.th.jpg1004135h.th.jpg

1004142l.th.jpg

1004136y.th.jpg1004145.th.jpg1004130e.th.jpg

1004129k.th.jpg1004126.th.jpg

1004128.th.jpg1004113.th.jpg1004124t.th.jpg :good:

 

co do testowego- na razie nie widzę różnicy - zoabaczym jak będzie kropelkował :good:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No i kolejna listopadowa sesja :) - autko lekko umyte szamponem Gold Glass (bez nadkoli- budowa obwodnicy i autostrady A4 :kox: )

Na szybko narzucona kolejna warstwa #16 i oponki poprawione Endurance

efekt poniżej

1004237j.th.jpg1004239.th.jpg1004243.th.jpg1004253n.th.jpg1004256n.th.jpg

1004259.th.jpg1004266x.th.jpg

1004209.th.jpg1004217t.th.jpg1004281.th.jpg1004278w.th.jpg1004272.th.jpg

1004268x.th.jpg1004267q.th.jpg

1004236l.th.jpg1004235d.th.jpg1004234.th.jpg1004233w.th.jpg1004227.th.jpg

1004219.th.jpg1004218o.th.jpg1004217.th.jpg

 

i pytanie- jakim środkiem domyć nadkola, aby także metalowym elementom przywrócić wygląd nowego samochodu- chodzi mi o środki np megs-a

Opublikowano

do nadkoli ja używam APC z megsa + pędzelki a do metalu to dobre jest to:

MEGUIARS MAG & ALUMINUM POLISH METALE

Opublikowano

To jest jeszcze wariant letni Uniroyal RainExpert ( na marginesie super oponki :good: )- W moim regionie od początku września prawie nie padało, jest piękna pogoda. Wczoraj było 20 stopni dziś 19- wiosna w pełni :)

Natomiast na zimę są Barum Polaris 2 w wersji "stalowej bez kołpaka" ;)

1002953e.th.jpg1002906d.th.jpg1002966zr.th.jpg1002902.th.jpg

 

Lub ewentualnie z oryginalnym kołpakiem

1003618.th.jpg

 

nie wiem który lepszy :o

 

[ Dodano: 15 Listopad 2010, 18:12 ]

do nadkoli ja używam APC z megsa + pędzelki a do metalu to dobre jest to:

MEGUIARS MAG & ALUMINUM POLISH METALE

Dzięki :)

Chciałbym doprowadzić nadkola do stanu jak na foto poniżej ;)

37556010.th.jpg

Opublikowano

Panda prezentuje się super :)

 

Powiedz no Darek :D:mrgreen: jak się Tobie śmiga Pandą? Mam w pracy dwie Pandy i za każdym razem wysiadam z obitym prawym kolanem o deske rozdzielczą mimo że mam ledwo 170cm wzrostu to jest tam naprawde ciasno i najgorsze to chyba charakterystyka zawieszenia - autko podskakuje wszędzie gdzie tylko się da :) Silniczki to 1.1 i co jak co ale ekonomiczne to nie są :/ Tyle tylko że obydwie to wersje Van więc nie wiem jak się to przekłada na "cywila" :)

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Autkiem jeżdżę od nowości- czyli od 2004 roku, przejechało 80tkm.

Co do komfortu- moim zdaniem bardzo dobrze się sprawdza dla dwóch, trzech osób. Mam 176 cm wzrostu i nie narzekam na tą konsolę- co więcej- uważam, że jest bardzo praktyczna :good:

Być może to wina faktu, iż masz kratę z tyłu i nie możesz sobie ustawić fotela we właściwej pozycji.

Mi się zdarza pokonywać dłuższe trasy- ostatnio do Niemiec - 2870km w 26 godzin- średnia 117 km/h ;) i nie wysiadam jakoś zmęczony.

Co do spalania- moja ma komp pokładowy z polskim menu

1002924a.th.jpg

 

- wg kompa spalanie na trasie to ok 5-5,2 litra przy normalnej jeździe do ok 100-120 km/h, miasto ok 6-6,3 max

Przy jeździe na max z obrotami 4 tyś i więcej spalanie w trasie ok 7 litrów - wiec jest akceptowalne.

Bez specjalnego wysiłku daje radę zejść poniżej 5 litrów- wynik z wakacji w Bieszczadach-

biesz.th.jpg

Co do "podskakiwania"- prawdopodobnie wynika to z faktu przystosowania samochodu do "warunków ciężarowych" ;), czyli utwardzone zawieszenie plus przesunięcie ciężaru autak na przód

Opublikowano

Wow dzięki za wyczerpująca odpowiedź :)

 

Mówisz o różnicach w zawieszeniu. Panda VAN ma wprowadzone jakieś zmiany w stosunku do modelu standardowego?

 

Chętnie bym się przejechał taką cywilna Pandą z lepszym wyposażeniem bo może poprostu VAN z wyposażeniem ZERO (brak instalacji radia,brak wspomagania,brak centralnego,fotele stołki) poprostu tak odstrasza :D ale co musze przyznać to autka są nie do zdarcia. Wiadomo jeździ tym każdy i jak chce, nikt się specjalnie nie przejmuje i znosza dosłownie wszytsko. Awarie się praktycznie nie zdarzają. Przy przebiegu ok. 150 tyś zostały wymienione kompletne hamulce, wahacze, amortyzatory, tłumiki i auta latają dalej.

Opublikowano
Wow dzięki za wyczerpująca odpowiedź :)

Nie ma sprawy - jak coś to pytaj :good:

Mówisz o różnicach w zawieszeniu. Panda VAN ma wprowadzone jakieś zmiany w stosunku do modelu standardowego?

Seryjna Panda ma ładowność ok 400 kg, natomiast wersja ciężarowa zgodnie z przepisami by odliczyć VAT musi mieć pow.500 kg- Panda ma 505 kg ;) - auto ma przede wszystkim inne sprężyny przód i tył a do tego seryjny stabilizator z przodu ( niezależnie od tego czy ma wspomaganie czy nie) do tego dolicz brak obciążenia z tyłu - brak kanapy oparcia etc :good:

Chętnie bym się przejechał taką cywilna Pandą z lepszym wyposażeniem bo może poprostu VAN z wyposażeniem ZERO (brak instalacji radia,brak wspomagania,brak centralnego,fotele stołki) poprostu tak odstrasza :D ale co musze przyznać to autka są nie do zdarcia.

Moja Panda nie ma stabilizatora,wspomagania , nawet ABS-u, ale daje radę pod kątem trwałości

Wiadomo jeździ tym każdy i jak chce, nikt się specjalnie nie przejmuje i znosza dosłownie wszytsko. Awarie się praktycznie nie zdarzają. Przy przebiegu ok. 150 tyś zostały wymienione kompletne hamulce, wahacze, amortyzatory, tłumiki i auta latają dalej.

Jedyną jak dla mnie duża wadą są hamulce, które w podstawowej wersji wprost pochodzą od CC700 czasem po prostu nie dają rady- może to także wina agresywnego stylu jazdy :!:
Opublikowano

A jak wygląda sprawa z plastikami wnętrza i deski rozdzielczej? Van ma identyczne jak cywile czy jednak gorszej jakości? :)

 

Szukam po sieci jakichs stron z opisem rożnic pomiędzy modelami/wersjami Pandy ale nie moge na nic trafić zbytnio :)

Opublikowano

Polecam http://autokacik.pl - jest tam forum Fiata Pandy (i nie tylko) oraz http://www.fiatpanda.org.pl

Co do plastików- w początkowym okresie produkcji deska była szara( popielata) bodajże od 2006 lub 2007 roku wnętrze jest czarne- jakość plastików identyczna niezależnie od wersji- łatwo się rysują.

Siedzenia są inne w wersji 100HP - reszta ma takie same. Kanapy są albo niedzielone albo dzielone w proporcji 50/50- wtedy wóz jest 4-ro osobowy lub dodatkowo z regulowaną, przesuwaną kanapą :good:

Na te rysy jest jednak sposób- o ile nie są głębokie znikają po podgrzaniu danego miejsca lekko opalarką :good:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witajcie po dłuższej przerwie :)

Po powrocie z nart tak mnie jakoś wzięła chęć na umycie bo cały był w soli (zdjęcia na srebrnym tego tak nie oddają). Niestety nie woskowany bo mróz -6

Autko ostatni raz woskowane w połowie listopada od tamtej pory myte ok 6-7 razy szamponem Gold Glass i ciepłą wodą

1004380d.th.jpg1004381.th.jpg1004383u.th.jpg1004384t.th.jpg1004385p.th.jpg1004393s.th.jpg1004396b.th.jpg1004397.th.jpg1004398y.th.jpg1004406y.th.jpg1004411u.th.jpg

1004414.th.jpg1004415.th.jpg1004416c.th.jpg1004419n.th.jpg1004427o.th.jpg1004426b.th.jpg1004434m.th.jpg1004420.th.jpg

Opublikowano
Darek coś nadkola nie umyte dobrze :mrgreen:

 

 

Umyte umyte ( pobieżnie ale zawsze ;)), tylko niestety nie wiem dlaczego z wszystkie fotki z imageshack się nie otwierają :thumbdown:

Więcej zdjęć TUTAJ :)

Opublikowano
Jakieś problemy techniczne mają.

 

Dzięki naszym władzom z forum już działają fotki :good:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W weekend zabrałem zie za pierwszy etap przywracania wyglądu wozidła po zimie ;)

użyte środki:

1. Na nadkola słynne APC Daisy :P z Tesco- dla mnie efekt bez szorowania zadziwiający ( oczywiście w sporym stężeniu)

2. Szampon Gold Glass

3. UC

4. DC2

5. #16

6. DC3

7. i na oponki Endurance

 

Jest to wstępne ogarniecie samochodu po zimie.

Jak będzie cieplej to obowiązkowo glinka no i APC Megs-a do porządnego wyszorowania nadkoli i podwozia oraz ogarnięcie komory silnika- na razie to nie ma specjalnego sensu z uwagi na zalegający brud na naszych drogach.

Parę fotek

1004462x.th.jpg1004466h.th.jpg1004467.th.jpg

1004469y.th.jpg1004468i.th.jpg1004470p.th.jpg1004478uw.th.jpg1004474n.th.jpg

1004475.th.jpg1004477h.th.jpg1004479b.th.jpg1004480.th.jpg

1004481.th.jpg1004482.th.jpg1004485.th.jpg1004487h.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.