Daniel0o Opublikowano 2 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2021 Witam! Zaczynam swoją przygodę z polerowaniem aut no i wiadomo na starcie nie jest łatwo, ale mam nadzieję, że będzie lepiej W grudniu wziąłem się za polerkę swojej furki Audi A3 8P 2012r. Maszyny polerskie jakimi dysponuję to Flex XCE 10-8 125 oraz Krauss Shine Master S75. W przypadku mojego auta użyłem kombinacji pasta Sonax EX 04/06 i żółty pad NATa oraz czarny pad NATa i pasta Sonax Perfect Finish, jednakże nie do końca jestem zadowolony z efektu, wydaje mi się, że to zbyt słaba kombinacja w przypadku tego lakieru na moim aucie. Za jakiś czas chciałbym zrobić poprawkę i wrzucić na to ceramikę Aqua Coating 9H. Jaką kombinację pad/pasta polecilibyście w przypadku cuttingu na tym aucie, do użycia z tymi maszynami, które posiadam. Myślałem nad zakupieniem białych padów cuttingowych NATa i użyciem pasty Sonax Cut Max, którą posiadam a potem wykończenie Perfect Finishem. Pady, którymi jeszcze dysponuję poza żółtymi NATa i czarnymi to pomarańczowe pady royal pads oraz czerwone pady NATa. Poniżej umieszczam zdjęcia z mojej pracy, tylny lewy błotnik przed i po oraz prawy przedni błotnik. Z góry przepraszam, że światło na zamieszczonych zdjęciach nie jest w tym samym miejscu. Będę bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź
andrew-mks Opublikowano 2 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2021 ale co dokładnie Ci przeszkadza? zbyt duża ilość rys która została ?
Daniel0o Opublikowano 2 Marca 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2021 2 godziny temu, andrew-mks napisał: ale co dokładnie Ci przeszkadza? zbyt duża ilość rys która została ? Taak, głębsze rysy niestety pozostawały, może po prostu oczekuję zbyt wiele
andrew-mks Opublikowano 3 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2021 Ja już się z tego wyleczyłem Jak klient chce usunięcia 99% rys to tylko korekta 3 etapowa a nawet matowienie papierem ściernym na mokro. Tylko tu należy postawić pytanie czy te auto ma zamiar wystawić w Genewie na pokazie czy użytkować w życiu codziennym. Grubasami możesz też zająć się miejscowo ale po uprzednim pomierzeniu lakieru w tym miejscu. 1
Daniel0o Opublikowano 3 Marca 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2021 @andrew-mks masz rację, użytkuję to auto daily, więc powstawanie nowych rys to jest kwestia czasu, bo nie jest to żaden show car tylko auto użytkowane codziennie czy to lato czy to zima. I chyba lepiej w tym przypadku co jakiś dłuższy czas zrobić one step, jeżeli nie ma tragedii niż katować ten lakier. Tak jak wspominałem dopiero zaczynam przygodę z korektami i cały czas mam takie poczucie, że mogłoby być lepiej Takiej 3 etapowej korekty jeszcze ogólnie nie próbowałem, bo to dopiero drugie auto, które polerowałem , w poprzednim robiłem one step. Jeżeli już przyszłoby mi próbować sił w przypadku cuttingu to czy może masz jakieś godne polecenia pady polerskie, które będą współgrały z tymi maszynami, które wymieniłem i pastą Sonax Cut Max? Jak już wspominałem myślałem o białych padach NATa, wiadomo, że zależne jest z jakim autem przyjdzie mi pracować, ale padów do cuttingu nie mam żadnych i myślę w co warto się wyposażyć.
andrew-mks Opublikowano 3 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2021 Z pastami jak i z padami jest tak ,że każdy musi odnaleźć swoj No1 - wiele razy przerabiałem temat ,że zasugerowałem się opiniami a po użyciu po prostu dany produkt mi nie leżał. Osobiście do one-step używam 3D One natomiast do cięcia powoli przekonuję się do Carpro Ultracut. Jeżeli chodzi o pady to lubie Royal Pads 1
Daniel0o Opublikowano 3 Marca 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2021 @andrew-mks rozumiem, pozostaje tylko działać i próbować, dzięki! 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się