Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dwa tygodnie temu robilem auto marki kia. Szpachlowany przez tureckiego akrobate caly bok auta. Moj miernik lakieru ma skale do 2 tys mikronow. W wiekszosci miejsc miernik pokazywal wiecej. Wlasciciel auta nastawiony byl na ponowne lakierowanie ze wzgledu na piekna more i inne defekty lakiernicze. Mialem wiec bezpieczna glowe, gdyby cos poszlo nie tak jak trzeba .
Ponizej foto przed oraz po cieciu i polishu ale przed finishem.
Wyjechalem autem na mycie przed finishem.
Podczas pracy nie grzalem za bardzo lakieru. Trzymalem sie niskich predkosci. Jesli naprawa wykonana byla poprawnie to teoretycznie nie powinno sie nic zlego stac.
Screenshot_20200728_132239_com.android.gallery3d.jpg6112b2aa14ced8bee74548c527dd70a7.jpg

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.