lukas1986tm Opublikowano 29 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2020 Czy korekta lakieru przy użyciu DA na elemencie ba którym jest znaczna ilość szpachli odbywa się w sposób typowy, lub też może lepiej omijać takie miejsca?
PiterG Opublikowano 29 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2020 Dwa tygodnie temu robilem auto marki kia. Szpachlowany przez tureckiego akrobate caly bok auta. Moj miernik lakieru ma skale do 2 tys mikronow. W wiekszosci miejsc miernik pokazywal wiecej. Wlasciciel auta nastawiony byl na ponowne lakierowanie ze wzgledu na piekna more i inne defekty lakiernicze. Mialem wiec bezpieczna glowe, gdyby cos poszlo nie tak jak trzeba . Ponizej foto przed oraz po cieciu i polishu ale przed finishem.Wyjechalem autem na mycie przed finishem.Podczas pracy nie grzalem za bardzo lakieru. Trzymalem sie niskich predkosci. Jesli naprawa wykonana byla poprawnie to teoretycznie nie powinno sie nic zlego stac.Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się