JJ. Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Cześć wszystkim! Spania nie ma, więc postanowiłem pochwalić się co miałem przyjemność robić w niedalekiej przeszłości. Pacjent to auto w tytule, własność mojego znajomego który postanowił poprawić wygląd auta na tegoroczny sezon. Wóz po przejściach, do zrobienia będzie generalnie cała blacharka, najprawdopodobniej zimą. Głównym celem było odświeżenie lakieru, nadanie wet looku i usunięcie jak największej ilości rys przy jak najmniejszej ingerencji w powłokę. Więc do dzieła! Gdy wreszcie przytarabaniłem się ze wszystkim, moim oczom ukazał się taki widok: A więc do roboty. Wybaczcie brak zdjęć z procesu mycia, ale pani fotograf postanowiła nie wstawać z łóżka Po myciu przyszedł czas na glinkowanie, to zdjęcie z połowy dachu. Auto zostało wysuszone, przyszedł czas na inspekcje lakieru. Moim oczom ukazało się Swirl City W międzyczasie zaczęło się oklejanie, tutaj dałem robotę dla znajomego, pani fotograf ściągnęła się wreszcie z łóżka więc i ją zagoniłem do pracy Panel testowy i szukanie odpowiedniej kombinacji: Skończyłem cały błotnik od strony kierowcy i pracę zacząłem od dachu, tu parę 50/50, mam nadzieję, że widać Faza 1 korekcji dachu zakończona: Później zabrałem się za błotnik z przodu od strony pasażera: Również tutaj 1 faza zakończona: Zabrałem się za drzwi pasażera: Lecz zaczął padać deszczyk, więc nazwaliśmy to dniem, zwinęliśmy sprzęt a autko powędrowało pod folię Dzień drugi przywitał nas pięknym słoneczkiem, więc czym prędzej zabrałem się do pracy. Drzwi zostały dokończone (brak zdjęcia ) a ja przeszedłem dalej, na tylną ćwiartkę od strony pasażera Następnie zabrałem się za ćwiartkę od strony kierowcy: Faza 1 skończona: Pora na drzwi kierowcy Pies właściciela przyszedł na inspekcję, przy okazji zdając relacje dla swojego pana Został ostatni kawałeczek na drzwiach oraz klapa: Zdjęć klapy niestety nie mam.. Zdjęcia gotowej całości wykonane następnego dnia z rana (auto trochę zakurzone, wybaczcie ) Przy okazji doszedł hokej pod przedni zderzak oraz naklejka widoczna na zdjęciu Parę słów wyjaśnienia na koniec: Szyby, dressingi itp. zostawiamy na najbliższą niedziele, kiedy to odbywa się rozpoczęcie sezonu tuningowego VAG na Podlasiu, wtedy auto ma lśnić Koła w stanie nadającym się do renowacji, były myte przez właściciela, nie zdejmując ich i nie myjąc od środka. Nadkola nie zostały umyte bo.. nie ma nadkoli Klapka od wlewu paliwa oraz maska są pokryte folią, więc ich nie polerowałem. Zderzak z przodu był pryskany na jakiś połysk, więc właściciel postanowił, że nie będziemy go ruszać, co by się nie błyszczał za mocno w stosunku do reszty Produkty użyte: Faza mycia: - Myjka Makita HW101 - Wnęki w drzwiach, klapka wlewu paliwa, szczeliny i opony - APC Daisy - Mycie karoserii - Meguiars NXT Shampoo - Mycie felg - Atack do felg - Usuwanie smoły - CarValet Tar & Glue Remover - Glinkowanie - Meguiars Clay Bar + woda Faza polerowania: - Maszyna - DAS-6 Kestrel - Pady - Menzerna Compound (1. faza) oraz Finishing (2. faza, wykończenie i wyciągnięcie głębi koloru) - Pasty - Menzerna Power Gloss i bodajże Final Finish - Meguiars ScratchX2.0 w trudno dostępnych miejscach (m.in pod klamkami) - Taśma maskująca Faza wykończenia: - Politura - Meguiars Show Car Glaze #7 - Wosk - Collinite 476s - Plastiki - Meguiars Gold Class Trim Detailer - Opony - Meguiars Endurance Tire Gel - QD - Meguiars Last Touch - Szyby - Clin Aplikatory i MF: - Aplikatory gąbkowe Meguiars - Homemade gąbki na ręke - MF Jan Niezbędny do podłogi - MF Grosik - MF Meguiars Soft Buff bodajże (ta żółta) - APT Tesco, Kent - Ręcznik do wycierania Meguiars Water Magnet - Rękawica do mycia Meguiars biała Cóż, to chyba tyle. Trochę się uzbierało. Dzięki jeśli przeczytałeś to do końca Pozdrawiam wszystkich i liczę na komentarze
kocmocc Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Jak dla mnie to przemiana od 0-ra do bohatera świetna robota. Mam nadzieję, że podczas niedzielnego otwarcia sezonu VAG zobaczę to autko na żywo.
nOx Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Super ! Gratulacje profesjonalnego efektu
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Ładny pies, okolica-bez tej roboty pewnie nie zobaczyłbym jak wyglądzasz
JJ. Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Dziękuje panowie Mariusz, wstydniś ze mnie, będzie więcej prac to bardziej się ujawnie..
maly_marcin Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Na prawdę super efekt, gratuluje A golf fajny... dobrze mu zrobiły te Twoje 'pieszczoty'
fonnes Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Jędrzej, kaaaaawał świetnej roboty Efekt piorunujący i to uzyskany maszyną orbitalną Pozdrawiam B-stok - miasto bardzo mi miłe
kojak Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Podooooba się. Super robota i eleganckie efekty. Fajna relacja,dużo 50/50,fajne zdjęia.
JJ. Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Dziękuję raz jeszcze i cieszę się, że się podoba. Właściciel był w szoku, nie sądził, że takie będą efekty, jego zadowolenie jest najważniejsze Szukam teraz ofiary na kolejną pracę
yooz3r Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 brawo, golf znów odzyskał blask - Jędrzej te halogeny co masz to chyba dużo prądu pobierają załatw sobie metalohalogenowe lampy, żarówki są sodowe koszt to 70zł żarówka + oprawa. nie pyli Ci ta taśma jak czasami dojedziesz do niej polerką ? bo mnie to wkurza
JJ. Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Łukasz, niestety, 2x400W Myślałem o tych metalohalogenowych, ale czas mnie naglił a i cena odgrywała dość ważną rolę Z pewnością zaopatrzę się w przyszłości w coś wydajniejszego Tu miałem ten komfort, że pracowałem u znajomego, więc mój rachunek jest czysty.. Pyli, pyli strasznie, w ogóle bardzo zniszczył mi się pad compound. Gdy pracowałem w pobliżu taśmy nie wiedziałem z czego leci więcej - z taśmy, z pasty czy z pada.. Czy inna taśma nie robi takich problemów?
yooz3r Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 tak, niebieska 3m ponieważ jest ślizga (wodoodporna) nie tak jak ta żółta
JJ. Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2010 O proszę, w takim razie następnym razem będę musiał o niej pomyśleć. Wolę wydać więcej na taśmę niż po dwóch autach kupować nowy pad..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się