yooz3r Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam Chcę przedstawić moją pierwszą pracę z maszyną polerską, pacjent: peugeot 206 rocznik 2001. Auto zostało sprowadzone z włoch, więc lakier wiadomo nigdy nie widział porządnego umycia, a o wosku mógł tylko pomarzyć. W paru miejscach odpada lakier bezbarwny, jest dużo wgnieceń i obtarć do samej blachy. Użyte środki Mycie lakieru: smartwax car shampoo gąbka sonax gąbka kaja Osuszanie: Chemical guys miracle dryer Przygotowanie lakieru: glinka megs + woda bez kamienia Felgi/Opony: mycie felg - carplan wonder wheels + pędzelek opony - turtlewax tyre dressing + gąbka Plastiki: Pianka do plastiku Seven Smartwax smartdressing Szyby: Sonax xtreme Autoglym car glass polish Korekta lakieru: Pomarańczowa gąbka 3m + żółty korek Kestrel Das6 Odżywianie lakieru: DC2 megs + niebieskie gąbka 3m Woskowanie: NXT 2.0 + aplikator fioletowy nxt Akcesoria pomocnicze Mikrofibra waflowa, niebieska z obi 3x mikrofibra z obi 1x zielona mikrofibra jan niezbędny Wiadro Trochę zdjęć z przebiegu prac, nie posiadałem mocniejszego mleczka polerskiego więc korekta nie wynosi 99%, ale jest zadowalająca. Przed myciem: Glinka/osuszanie: Rysy: 50/50: Po korekcie: Szyby (niestety lekkie plamki po wodzie pozostały w dolnej partii szyby, autoglym oraz sonax nie dawał rady, naprawdę mocno próbowałem to zetrzeć) Środek: Efekt końcowy: Proszę o ocenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Łukasz Ile podejść z tą kombinacją miałeś? Jak procentowo określisz dokonaną korektę? Jeśli się nie mylę, to lakier w twardości podobny do tych z Citroena, a więc nie za twardy, zgadza się? W połowie maja będę miał młodszego brata (106) z takim samym kolorem do zabawy. Nie mogę się doczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooz3r Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Jedno podejście, korekta w niektórych miejscach na poziomie 90%, maska trochę gorzej pozostało trochę większych rys - ale to zapewne dlatego, że nie miałem mocniejszego mleczka FC. Dodatkowo obawiałem się tego bezbarwnego ponieważ w niektórych miejscach odpada, zwróć uwagę na tylny zderzak tam nie ma już większego płata bezbarwnego. Lakier miękki, bardziej miękki niż bmw Edit: XS to jedynie pakiet zewnętrzny niestety, silniczek to 1.6 zamiast XS'owego 2.0, auto nie jest moje, posiadaczem jest moja bratowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 yooz3r, ładnie wyszło, a i autko samo w sobie dość ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Czy pad Menzerna pomarańczowy (polishing) z pastą Power Finish (również od Menzerny) da podobny poziom korekty? Jest ktoś w stanie odpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebba75 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Uwazam ze wyszlo genialnie superek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się