Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Potrzebuję waszej pomocy w skompletowaniu zestawów chemii i akcesorii.

Co lepsze do czyszczenia i nablyszczania opon i jakie akcesoria (pasta,spray)?

Do czyszczenia felg aluminiowych jaki środek i akcesoria pomocnicze. ?

Posiadam w Golfie4 elementy plastiku ale nie jest to goły czysty plastik tylko taki matowy. Co do takiego rodzaju kokpitu polecacie za środek czyszczący z zabrudzeń? Czy oprócz środka do czyszczenia dajecie na to drugi np produkt nabłyszczający? 

Jaki płyn do szyb?

Jaki wosk? 

Wiem że jest tego pełno na forum lecz że jestem zielony w tym temacie chciałbym abyście nawiązali odpowiedzi dotyczące mojego pytania będzie mi łatwiej się z tym wszystkim połapać. Proszę o wyrozumiałość jeśli jest coś źle sprecyzowane proszę pytajcie a szerzej wam odpowiem o co chodzi. 

Opublikowano
Witam. Potrzebuję waszej pomocy w skompletowaniu zestawów chemii i akcesorii.
Co lepsze do czyszczenia i nablyszczania opon i jakie akcesoria (pasta,spray)?
Do czyszczenia felg aluminiowych jaki środek i akcesoria pomocnicze. ?
Posiadam w Golfie4 elementy plastiku ale nie jest to goły czysty plastik tylko taki matowy. Co do takiego rodzaju kokpitu polecacie za środek czyszczący z zabrudzeń? Czy oprócz środka do czyszczenia dajecie na to drugi np produkt nabłyszczający? 
Jaki płyn do szyb?
Jaki wosk? 
Wiem że jest tego pełno na forum lecz że jestem zielony w tym temacie chciałbym abyście nawiązali odpowiedzi dotyczące mojego pytania będzie mi łatwiej się z tym wszystkim połapać. Proszę o wyrozumiałość jeśli jest coś źle sprecyzowane proszę pytajcie a szerzej wam odpowiem o co chodzi.