Arkeolowy Opublikowano 25 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2018 @sadam55 Daj znać czym Ci się wygodniej pracuje Flex XFE czy Makitą ( czy mocno męczy ręce ), bo szukam zamiennika dla s15. ( rotację notabene posiadam 14-2 )
sadam55 Opublikowano 25 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2018 Wygodniej oczywoscie, ze xfe :) Uwielbiam ta 15stke od Flexa, nie mniej jednak dziala tak samo jak inne tego typu maszyny. Do makity trzeba mocniejszych rak, ale nie stanie a jej skutecznosc jest duzo wieka przy bardziej zajechanych i twardszych lakierach. Na razie za malo nia popracowalem, zeby solidnie zrecenzowac. Drgania chyba minimalnie mniejsze w makicie. Maly skok nie wzial sie tam jednak przypadkowo.Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka 1
sadam55 Opublikowano 6 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2018 W koncu natrafila sie mozliwosc pracy Makita. Robilismy korekte w E46. Drzwi, blotnik przod, caly oraz dach - lakier ori. Reszta roznych lakiernikow przechodzila wiec tez fajnie mozna bylo poznac, jak system, ktory perfekcyjnie zadzialal na ori lakierze zachowa sie na radosnej tworczosci lakiernikow. Z poczatku hols po cieciu rotacji wyprowadzalem 15stka na pomaranczowym Honey U series oraz menzerna 2200. Po tym jak mi na przetloczeniach zaczela stawac, musialem wracac i poprawiac postanowilem przeniesc sie na makite. System ten sam, obroty maksymalne jak to zawsze przy przy zwyklym DA. Krotsze przejazdy, zero poprawek, zero balaganu i to rowniez na elementach powtornie lakierowanych. Rzeczywiście da sie zrobic to szybciej i efektywniej.15stke chyba czeka wczesniejsza emerytura . Moze jeszcze kilka slow nt. samej pracy. Na poczatku ciezko mi bylo ogarnac " ciagniecie" maszyny. Chodzila gdzie chciala. Ale zwrocilem uwage na to, ze operujac w wiekszosci reka, ktora lezy na kaczym kuprze maszyna sama sie uklada i uspokaja. Wywazenie zasluguje tutaj na spore uznanie. Druga reka korekty w ulozeniu polerki robi sie sporadycznie, w zasadzie wtedy tylko, kiedy podloze jest mocno nie rowne. Czasem wystarczy zmniejszyć docisk i tez gladko mozna przejsc dajec, bez efektu wyrywania. Nie warto z nia walczyc, trzeba na spokojnie dogadac sie i znalezc wspolny jezyk. Czekam teraz na jakies okienko czasowe, bo chce przetestowac taka kombinacje na japonczyku. Mam w domu nissana note 2011r, ktory regularnie jest myty szczotka zmiotka, wiec idealnie wymatowany lakier bedzie super obiektem do badan. Ale znalazlem tez minus: glowa Makity niesamowicie sie grzeje. No i prawie 3kg tez nie pozostaje bez wplywu na nasze miesnie. Po 7h pracy na drugi dzien lekkie zakwasy sie pojawily )Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się