Skocz do zawartości

Krajcok

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krajcok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krajcok

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Znam siebie na tyle i wiem, że jednak potrzebuję powłoki, bo hobby mam inne, niż bawienie się z woskiem co 3-4 miesiące. Myślę, że nie będę tego robił. Będę mył na bezdotyku raz na tydzień, a raz w miesiącu oddam do mycia detailingowego lub umyję sam (raczej to pierwsze). Z handlowcem już rozmawiałem. Auto do transportu nie ma folii. Myślę, że brak mycia mogę załatwić, tylko tu trochę strach, że przeoczę jakąś wadę, auto już stoi na stocku 2 tygodnie i postoi pewnie jeszcze z tydzień.
  2. Co to produkt typu Fabric? Kuba46, dokładnie, miałem już parę samochodów, parę błędów popełniłem, teraz będzie nowe auto, praktycznie tylko parkowane w garażu w domu, a w pracy pod wiatką. Stwierdziłem więc, że się trochę zaangażuję i zadbam o nie od samego początku, a aspekt oszczędności wcale nie jest wiodący. Potencjalnie mógłbym zostawić auto na Sląsku (Górnym) lub w Krakowie.
  3. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, zwłaszcza koledze Sanchez77 za wskazanie konkretnych środków. Czy Colourlock mogę też użyć na skórę syntetyczną? Co do powłoki i budżetu: budżet mogę zwiększyć do np 1000 zł, jeśli trzeba. Zdaję sobie sprawę, że raczej nikt nie wykona takiego zakresu prac jak opisałem za mniej niż 2k, a raczej będą to ceny z trójką z przodu. Mam możliwość poproszenia dealera o niemycie auta przed wydaniem. Umyję sam w garażu, zrobię inspekcję i jeśli lakier będzie wymagał korekty w wielu miejscach, to oddam go do studia, a jeśli będzie w bardzo dobrym stanie, będę chciał sam nakładać powłokę. Czy Aqua 9H dla zielonego w temacie to dobry wybór?
  4. Do tematu zaglądałem. Fajne auto i fajna, dokładna praca. Pytanie tylko, czego amator miałby tu nie zrobić? Lakier korekty nie wymagał, poza detalami, jakie i tak zrobiłeś ręcznie. Rozumiem, że powłoka UNCR jest trudna w aplikacji?
  5. Witam Szanowne Grono, Jako, że to mój pierwszy post mówię dzień dobry i pozdrawiam wszystkich forumowiczów tego zacnego forum. Za tydzień odbieram nowy samochód (mały, segment B) i chciałbym go samemu zabezpieczyć. Mam garaż, który do akcji mogę nagrzać do temperatury pokojowej. Na procedury chciałbym poświęcić 1 dzień roboczy, jeśli trzeba 2 dni, też dam radę, budżet okolice 500 zł lub więcej, jeśli trzeba. Sporo czytałem o powłokach, polerkach, przygotowaniu, ale wciąż mam mętlik w głowie. Czy któryś z Forumowiczów mógłby polecić konkretne środki, które mógłbym kupić i które sprawdzą się w rękach nieprofesjonalisty, dadzą dobry i trwały efekt, ale bez wymagającego np docierania (nie chciałbym czegoś schrzanić)? Chciałbym wykonać następujące procedury: 1. Powłoka na lakier (najlepiej nie typu lite, tylko trwała, na parę lat. Auto będzie myte na bezdotyku raz w tygodniu i raz w miesiącu na dwa wiadra porządnie) 2. Powłoka na felgi (będę demontował, żeby zabezpieczyć też wewnętrzną część) 3. Powłoka na reflektory 4. Niewidzialna wycieraczka 5. Zabezpieczenie komory silnika 6. Impregnacja wnętrza (coś na skórę naturalną i syntetyczną, tapicerkę materiałową, wstawki czarne 'piano' lakierowane i tworzywa typowo wnętrzarskie) Mam dostęp do kompresora, mam nawet polerkę, ale nigdy jej nie używałem i nie mam zamiaru na nowym aucie się uczyć, więc jeśli trzeba użyć jakiejś pasty 'one step' lub finish, to będę musiał polerować ręcznie. Pomożecie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.