ppeettrryykk Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Witam. Jestem po pierwszej korekcie czarnego bmw maszyna rotacyjna. Korekta dwustopniowa pastami menzerna polishing i finishing. Pozniej cleaner i wosk, oba od dodo. Mimo twardego lakieru nie uzywalem cutting aby nie narobic hologramow ale...wystepuja na drzwiach, nie wiem dlaczego akurat tam bo caly samochod byl traktowany tak samo myslalem ze to przez wosk bo po jego nalozeniu nie mialem czasu aby czekac na doschniecie i ponownie przepolerowac, ale ewidentnie hologramy pokazuja slady prowadzenia maszyny. Co zrobic jak sie do tego zabrac
cptolgierd Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Polish i finish do powtórzenia Może kiedyś były lakierowane i mają inne właściwości te drzwi
ppeettrryykk Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 To sama finishowa tego nie wyprowadze??
hamilton Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Na pierwszej korekcie narobiłem hologramów, dlaczego? Bo się spieszyłem Może tu jest pies pogrzebany?
cptolgierd Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Możesz próbować i finishem. Dobrze wymyj i wtedy sprawdź.
Gumis23 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Jestem w trakcie korekty czarnego BMW E60. Też miałem hologramy. Wystarczyla zmiana mikrofibry i Jeszcze wiecej sterylnosci i nie mam juz problemów. Wypracowujesz paste do konca? Czym odluszczasz?
ppeettrryykk Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2016 To moja pierwsza korekta wiec nie wiem czy wypracowuje do końca. ..taka mam nadzieje do odtluszczania mam ipa w stężeniu 60%. Dodane po 17 sekundach: To moja pierwsza korekta wiec nie wiem czy wypracowuje do końca. ..taka mam nadzieje do odtluszczania mam ipa w stężeniu 60%.
sl3py Opublikowano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2017 3M ULTRAFINA SE . Wiecie może jak sprawuje sie to mleczko do usuwania hologramów ?
Gozdziu23 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2017 Dobrze, ale według mnie trzeba nim dłużej pracować potem wymyc i zobaczyc czy na pewno nic nie ma Ja swoim pierwszym razie na mercedesie nie potrafiłem idealnie wykończyć powierzchni uzywałem padów miekkich karbowanych i nic dopiero zakupiłem finishowego z royal padsa i mi pomógł. Tez używam menzern i stawiam, ze sie nie postarałeś przy finishu na tych drzwiach i nie wymyłeś zaklepałeś woskiem i wyszło
MattDetailing Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2017 To moja pierwsza korekta wiec nie wiem czy wypracowuje do końca ppeettrryykk, menzerna jest trochę wymagajacą pastą, sama IPA może nie wystarczyć, przed IPA użyj rozpuszczalnik silikonowy może być novol lub z ADBL Wipe Out, i po tym IPA. A na menzernie pracuj do wypracowania pasty tylko na zmiennym obrotach i kontroluj temperaturę lakieru. Pare lat temu jak sie uczyłem polerować to gdzieś znalazłem taki system pracy jakie obroty ile przejazdów ale już nie pamiętam jak to się nazywało
sl3py Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2017 Pare lat temu jak sie uczyłem polerować to gdzieś znalazłem taki system pracy jakie obroty ile przejazdów ale już nie pamiętam jak to się nazywało Taki poradnik był by pomocny zwłaszcza dla takich swiezakow jak ja co tam kiedyś polerowalem jakieś pojedyncze elementy ale to bardziej tylko jakimś finiszem żeby nabrało połysku i niespecjalnie zwracałem uwagę na hologramy . A teraz zaczynam przygodę już tak na poważnie i chciał bym niczego nie spieprzyc . Może ktoś z własnego doświadczenia jakoś przybliży temat ile średnio przejazdów na jakich obrotach robić ?
bienek Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2017 692013 ile średnio przejazdów na jakich obrotach robić Nie może, bo to jest tylko i wyłącznie kwestia na jakim lakierze pracujesz, jakimi maszynami i jakimi produktami. Śmieszy mnie zawsze takie "liczenie przejazdów".... robi się tyle ile potrzeba, a żeby to ocenić używamy własnych oczu. Co do prędkości to jest też kwestia indywidualna, na ile się czujemy komfortowo i na jakim lakierze pracujemy. Napisze ci 1500-2000 na rotacji, pójdziesz robić np. hondę z miękkim lakierem i chwila moment zrobisz kuku, gdzie na twardym jak kamień lakierze nieraz trzeba pocisnąć 2000 bo inaczej nic go nie chce ruszyć.
KHOT Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2017 A na przyszłość jak już wam się znudzi długie wyciąganie do ideału, to polecam jednak iść w koch antihologram.
Dante05 Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2017 691919 Pare lat temu jak sie uczyłem polerować to gdzieś znalazłem taki system pracy jakie obroty ile przejazdów ale już nie pamiętam jak to się nazywało Technika zenitu. [ref=#ff3366]sl3py[/ref], przeczytaj ten poradnik, wiele Ci wyjaśni. link
MattDetailing Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2017 Ten system z tego co pamiętam był na rotacji, zgodzę się ze zależy jaką maszyna, bo na da dłużej wypracowujesz pastę. Ja ogólnie odszedłem od menzerny, i teraz Używam tylko i wyłącznie kocha lub optimum. I jak się uczyłem polerowac to akurat bardzo mi się przydał ten system a z tym systemem zrobiłem 3 różne lakiery, japonczyka suzuki, vw i bmw. Dlatego dla początkujących myślę że ten system jest dobry, później kiedy nabierzesz wprawy sam będziesz oceniał co i jak.
sl3py Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2017 Technika zenitu. [ref=#ff3366]sl3py[/ref], przeczytaj ten poradnik, wiele Ci wyjaśni. link Dzięki za pomoc . Zaraz zaczynam studiować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się