Jump to content

Zła praca wycieraczek po G1 (podskakują)


Masta
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...

Tak jak już napisano, i ja potwierdzę.

 

Skakanie wycieraczek, kilkumiesięcznych oryginalnych oem'owych, pojawiało się po nałożeniu NW od K2. K2 NW była nałożona niedbale przeze mnie, jeszcze kiedy nie znałem tematu. Szyba nie była odtłuszczona itd.

Gdy ogarnąłem temat, umyłem szybę płynem do szyb, potem cleaner do szyb, na to NW (tak, wiem, jeszcze IPA przez NW, ale nie miałem wtedy ipy). W osobnym wątku (NW Vs zima) dałem wideo, gdzie pokazane długie wg mnie działanie NW nawet bez IPY po cleanerze. Po takim combo zero skakania wycieraczek.

 

Podsumowując, dobrze umyta i najlepiej odtłuszczona, dobra NW i wycieraczki w dobrym stanie i nie będzie skakania. Aha, szybę tez mam świeżą, bo dwuletnią.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

To normalne zjawisko na większości NW.Jeśli się nie psiknie płynem  co jakiś czas tylko samymi wycieraczkami walcuje to muszą podskoczyć czy zatrzeszczeć.W końcu guma po silikonie nie będzie się ślizgać bez lubrykanta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Cześć, 

Odkopię temat, u mnie problem wygląda podobnie jak jest NW na szybie to przeskakuje. Nie pomaga mi nic poza płynem do szyb co w deszczu jest parodią bo to działa na chwilę. 

Wycieraczka od Soft99, próbowałem wycierać IPA płynem nakładać w różne strony. Dalej jest to samo. Pióra wycieraczek od Boscha do Valeo przez marketowe marki to samo. 

Co ciekawe w E60 są asymetryczne wycieraczki tzn. ramiona mają inną drogę i budowę i problem jest znaczny po stronie kierowcy. 

Link to comment
Share on other sites

34 minuty temu, kepa416 napisał:

Cześć, 

Odkopię temat, u mnie problem wygląda podobnie jak jest NW na szybie to przeskakuje. Nie pomaga mi nic poza płynem do szyb co w deszczu jest parodią bo to działa na chwilę. 

Wycieraczka od Soft99, próbowałem wycierać IPA płynem nakładać w różne strony. Dalej jest to samo. Pióra wycieraczek od Boscha do Valeo przez marketowe marki to samo. 

Co ciekawe w E60 są asymetryczne wycieraczki tzn. ramiona mają inną drogę i budowę i problem jest znaczny po stronie kierowcy. 

Przy Sofcie warto pamiętać o tym by wyczyścić pióra wycieraczek + po nałożeniu Glaco na szyby, wrzucić je też na pióra wycieraczek, w 90% przypadków eliminuje to zatrzymywanie się wycieraczek na szybie. 

Link to comment
Share on other sites

Próbowałem, robiłem to 2x na nowych piórach i na wyczyszczonych. Ramienia nie mam zamiaru doginać mam kupione nowe ramię i nowy silnik bo walczyłem z tym skakaniem i piszczeniem a wina jest NW

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.