OLX_88 Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Panowie co zrobiłem nie tak? - Glinka -mycie szamponem -polerka -IPA -Cleaner czysty -wosk Lakier trochę odzyskał swojego koloru (udało mi się go wyciągnąć - czarny). Ale swirle nie zeszły hologramy skaskowałem ale ryski pozostały:/ Polerką jechałem w ten sposób od lewej do prawej na 600 obr od dołu do góry 600 później 1500 góra dół oraz prawo lewo i zjazd na 600. Pasta menzerna 3w1... zbyt słabo dociskałem? jakieś porady? bo tak być nie może
Dystrybutor e36ace Opublikowano 6 Maja 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Jakim padem jechales?
W1Michal Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 ta menzerna nie jest za słaba czasami do rys ?
OLX_88 Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Pad One Step Royal Chodzi mi o typowe ryski swirle nie jakieś głębokie Nie ruszyło prawie nic
Dystrybutor e36ace Opublikowano 6 Maja 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Nie, da się sporo usunąć oczywiście większym nakładem pracy
Pajko Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 A jakie auto ? chodzi mi o twardość lakieru
OLX_88 Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Alfa 156 kolor NERO czy może przelecieć ją papierem 2000 i potem polerka?? bo już nie mam pojęcia:/ Szczerze mówiąc to kumpel miał lepszy efekt po farecli G2 niż ja
KHOT Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Możliwe że potrzebujesz twardszą gąbkę do roboty. Kolega tym one-stepem na dwóch twardościach gąbki zrobił 156 w grigio metallico w stopniu zadowalającym. Być może też za szybko oczekujesz efektu, po jednym przejeździe na pewno nie będzie ideału, a z opisu wynika na dodatek że ten jeden przejazd robiłeś bardzo krótki.
Pajko Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Nie lepiej od razu zabrać się za korektę 2 etapy by spokojnie zrobiły lepszą robotę niż 3w1
OLX_88 Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Może i lepiej ale skoro już ta jest kupiona to trzeba ją wykorzystać W jakim sensie bardzo krótki? z tego co zrozumiałem to jeden przejazd to od lewej do prawej oraz góra dół do punktu wyjścia? czy się mylę?
Pajko Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Każdą pastę trzeba dobrze wypracować , nie wystarczy cyk pyk lewo prawo cyk pyk góra dół , trzeba to wyczuć
KHOT Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Nie. Jeździsz aż do wypracowania całej pasty, spokojnie żeby lakieru nie przypalić, ale jednak dłużej niż jedno góra-dół i na boki. A czy warto brać one-stepa? Nie każdy lubi skakać od radu na głęboką wodę, one-step ma tę zaletę że początkujący nawet jak nie wytnie rys, to przynajmniej nie narobi w razie czego bałaganu i będzie miał się na czym w miarę bezstresowo uczyć, jak widać na powyższym przykładzie. Także moim zdaniem wybór bardzo rozsądny, mimo że nieoptymalny.
Dystrybutor e36ace Opublikowano 6 Maja 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Tej menzerny nie da się wypracować, trzeba wyczuć moment. Osobiście zrobiłem Passata b6 tą pastą, więc da się.
OLX_88 Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 To jeszcze mi powiedzcie czy teraz znowu muszę glinkować auto? 3 dni temu to robiłem a za tydzien powtórka polerki... I czym najlepiej trochę zmyć ten wosk ktory teraz leży ? (dodo) APC?
Dystrybutor e36ace Opublikowano 6 Maja 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 jak tydzień pojeździsz to trochę syfu auto zdąży nałapać więc raczej tak
gatman Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Nie. Jeździsz aż do wypracowania całej pasty, spokojnie żeby lakieru nie przypalić, ale jednak dłużej niż jedno góra-dół i na boki. A czy warto brać one-stepa? Nie każdy lubi skakać od radu na głęboką wodę, one-step ma tę zaletę że początkujący nawet jak nie wytnie rys, to przynajmniej nie narobi w razie czego bałaganu i będzie miał się na czym w miarę bezstresowo uczyć, jak widać na powyższym przykładzie. Także moim zdaniem wybór bardzo rozsądny, mimo że nieoptymalny. Zgadzam sie dopiero zaczynam zabawę sporo poczytałem i doszedlem do wniosku ze najpierw trzeba zaczac od czegos latwiejszego zeby nie narobic sobie problemow kupilem menzerne 3w1 zrobilem nia Honde Jazz Black najpierw pad pomaranczowy 800 obr nastepnie pad czarny 1600 obr efekt dla mnie bardzo zadowalający jak na moj pierwszy raz autko nigdy jeszcze ta nie wygladalo jak teraz oczywiscie nadmienie ze hologramow nie ma male ryski zostaly zniwelowane ale glebsze rysy pozostaly ale przynajmniej nic nie przytarlem i nie spalilem lakieru.... moj wniosek jak na pierwsze obcowanie z autem paste polecam......
Dystrybutor e36ace Opublikowano 6 Maja 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 tylko trzeba sporo wymywać IPA
epyck Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Jak dobrze auto zostalo oczyszczone z osadow glinka to oczywiscie ze nie robisz tego ponownie. Co to wogole za pytanie. I wosku nie musisz niczym zmywac, po co???
Dystrybutor e36ace Opublikowano 6 Maja 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 epyck, wiesz ile syfu na lakierze przez tydzień może się nazbierać? przed korektą glinkowanie koniecznie
OLX_88 Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Jak to nie zmywać wosku? umyć auto normalnie , wyglinkować i od razu polerka??? Pady kupić w koncu pomarańczowy i czarny czy zostać przyone step?
Dystrybutor e36ace Opublikowano 6 Maja 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 kolory padów są różne w zależności od marki, w czym wosk przeszkadza w polerce? i tak go ściągniesz
Dystrybutor e36ace Opublikowano 6 Maja 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2016 Wosk zejdzie przy glinkowaniu. w większości przypadków nie zejdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się