Skocz do zawartości

Uniwersalny Zestaw Początkująćego


PressionLife

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Jestem początkującą osobą w car detalingu - po rozmowie z użytkownikami na forum, zrobiłem jak radzili, poczytałem parę tematów i napisałem teraz swój tworząc paczkę co mi potrzebne.

 

Na dzień dzisiejszy posiadam tylko 6 mikrofibr i płyn do felg K2.

 

Powoli chce mieć wszystko co mi potrzebne aczkolwiek chciałbym prosić Was o pomoc, w jakiej kolejności kupować - wiadomo od razu wszystkiego nie kupię, gdyż kasa nie pozwala na to - co radzicie początkującemu ?

 

Jeżeli coś pominąłęm to proszę, zwróćcie mi uwagę.

 

Mikrofibry - mam z Auchan 6 sztuk za 6 złoty

 

APC - ABDL

 

Dressing - brak pomysłu na uniwersalny środek na zewnątrz i wewnątrz

 

APC + DRESSING Meguiars Natural Shine Protectant ?

 

Czyszczenie szyb - płyn do szyb domowy póki co - ze względu na mały budżet + papiery ręcznikowe

 

Felgi - K2 do

 

Opony - brak pomysłu

 

Szampon i wosk brak pomysłu.

 

Aplikatora brak - potrzebne mi to na początek ?

 

Pędzelki - póki co takie malarskie małe zwyczajne.

 

Dostałem dwie propozycje zestawów:

 

1.

 

szampon Shiny Garage 500ml

cleaner Shiny Garage Paint Cleaner 250ml

wosk Dodo Juice testerek Ciemny Blue Velvet

 

2.

 

Carchem Interior Natural Shine

Meguiars Trim Detalier

Chemicial Guys Citrus Wash 8 Gloss

 

Co Wy polecicie początkującemu ?

 

Nie chce nic pominąć i jak wspomniałem nie jestem w stanie od razu wszystkiego kupić aczkolwiek chce dbać o auta pod każdym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. ja bym polecił najpierw trochę poczytać forum.. troszeczkę jeszcze się nie odnajdujesz wydaje mi się.. ;) za tydzień dwa, czytając odpowiednie działy, sam sobie dobierzesz odpowiedni zestaw i będziesz miał wiedze jak poszczególne produkty używać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach