Jump to content
wiggly

Konserwacja podwozia.

Recommended Posts

Godzinę temu, rudi0018 napisał:

W sprayu każda chemia jest gorsza niż pod pistolet na sprężone powietrze, dlatego ja będę robił to pistoletem ze sprężonym powietrzem,

Jeśli dany produkt jest jednoskładnikowy to tak samo działa nałożony z pistoletu i z spray. Różnica zaczyna się gdy mamy do wyboru 2 składnikowy preparat z utwardzaczem. W przypadku baranków, wosków do profili i preparatów do konserwacji nie ma to znaczenia. Możesz nakładać nawet z pędzla. 

Ja na wszelkie przetarcia i ubytki w konserwacji zawsze daje epoksyd 2 składnikowy z pędzelka a na to konserwacja podwozia już zależy od miejsca naprawy albo spray albo z pędzla. Jeżdżę i jest ok 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ma ktoś namiary na sprawdzonego majstra z Trójmiasta i okolic, który zajmuje się zabezpieczaniem podwozia? 
Jeśli tak, to poproszę o namiary 🙂

Edit: Znalazłem kogoś w Gdańsku, kto w rozsądnej cenie może zakonserwować mi podwozie stosując APP R-stop + Tonor 4w1 antykorozyjny + Tonor InterGum.

Opłaca się, czy szkoda zachodu? 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecacie jakiś środek do zabezpieczenia elementów takich jak np. amortyzatory, wahacze, czy jakieś obejmy/mocowania? Coś najlepiej bezbarwnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, sparco0 napisał:

Polecacie jakiś środek do zabezpieczenia elementów takich jak np. amortyzatory, wahacze, czy jakieś obejmy/mocowania? Coś najlepiej bezbarwnego.

Zdecydowanie Innotec Hi-Temp Wax Spray

  • Lubię to 2
  • Dziękuję 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AreK Czy miałeś sporą część środków do konserwacji i masz jakieś wnioski i porównania do innych producentów? Bo o Innotec Hi-Temp Wax słyszałem same dobre rzeczy, ale jak on ma się w porównaniu do innych? 😉 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znalazłem produktu który jest przeźroczysty i długo siedzi (karta charakterystyki). 
Nie porównywałem też bezpośrednio innych preparatów.
Używam Innoteca za namową Pawła N. , używam go również do swoich aut . 
Jestem zadowolony. Nawet na PRLowskich ulepach nie wychodzi rdza ;-) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niedawno na kilka elementów w swoim samochodzie wrzuciłem Krown T40, który stworzył fajną przezroczystą powłokę. Po zimie zdam relację jak się trzyma 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Slovak napisał:

Niedawno na kilka elementów w swoim samochodzie wrzuciłem Krown T40, który stworzył fajną przezroczystą powłokę. Po zimie zdam relację jak się trzyma 🙂 

Jak ogarnę pewne auto to też chcę je zabezpieczyć systemem Krown. Zastanawia mnie tylko fakt, że producent zaleca przeprowadzanie zabiegu raz w roku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AreK, podpytam przy zakupie kolejne partii 😉. W porównaniu do Waxoyla to tworzy bardzo cienki film ochronny. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minut temu, AreK napisał:

Zastanawia mnie tylko fakt, że producent zaleca przeprowadzanie zabiegu raz w roku

Może dlatego,że zostaje część wypłukana po pewnym czasie?Ten środek powinien się sprawdzić w konserwacji profili,czy zabezpieczenia komory silnika.Na podwozie lepszym będzie Mike Sanders czy Waxoyl.

  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, AreK napisał:

chcę je zabezpieczyć systemem Krown

@3echo piszę o systemie a nie o produkcie który polecił Damian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy stosował ktoś produkty Sika i po dłuższym czasie użytkowania auta może się wypowiedzieć? Głównie o woski do profili mi chodzi, ale o innych środkach również chętnie uzupełnie wiedzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stosowałem dwa lata temu.Te w sprayu.Ale nie wiem co napisać,bo nie zaglądałem w profile.Chyba zdaje egzamin.W tym roku powtórzęczynność.

Natomiast chciałem zapytać czy ktoś stosował do konserwacji środek na bazie tłuszczu i oleju?

https://allegro.pl/oferta/mike-sanders-korrosionsschutzfett-tluszcz-0-75-kg-9089662553

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te woski w sprayu są nic nie warte. Najlepiej jakiś gęstszy wosk prosto z pompy rzucić. Używam czasem tylko jako uzupełnia za Retech Waxin i tylko do tego się nadaje. Co do Siki... Sika robi głównie konserwacje zewnetrzną (Sikagard) na bazie wody, a jakoś takim rozwiązaniom nie wierzę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja stosowałem dwa lata temu.Te w sprayu.Ale nie wiem co napisać,bo nie zaglądałem w profile.Chyba zdaje egzamin.W tym roku powtórzęczynność. Natomiast chciałem zapytać czy ktoś stosował do konserwacji środek na bazie tłuszczu i oleju?

https://allegro.pl/oferta/mike-sanders-korrosionsschutzfett-tluszcz-0-75-kg-9089662553

 

Z tego co pamiętam naklada sie go na gorąco. Ale jest to jeden z najlepszych środków na profile zamknięte. Pewnie jego skuteczność wynika ze sposobu natrysku na gorąco. Poszukaj informacji na forach youngtimer'owcow.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiecie czy ten środek śmierdzi ? Czy w drzwiach nie będzie zbyt mocno śmierdzieć? Ciekawy środek będę musiał o nim przeczytać ...

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@3echo @gales @Gold_Car  Dokładnie tak nakłada się go na gorąco, najlepiej użyć do tego specjalnego pistoletu, który kosztuje kilka stówek. Czytałem zagraniczne testy i ten produkt od Mike Sanders zostawił daleko w tyle środki dostępne dla osób prywatnych. Jedynie dorównywały mu środki i sposoby aplikowane przez specjalistyczne firmy, jako kompleksowe usługi. 😉

https://www.fahrzeugakademie.de/viewDocument?onr=78&id=1898

  • Lubię to 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytałem sprzedawcy o aplikację.Tak jak pisaliście trzeba środek rozgrzać.Pod pędzel do płynności,pod pistolet do 120st C.

Tak więc wiem już czym potraktuję kropka od spodu.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.04.2020 o 21:40, rudi0018 napisał:

@3echo @gales @Gold_Car  Dokładnie tak nakłada się go na gorąco, najlepiej użyć do tego specjalnego pistoletu, który kosztuje kilka stówek. Czytałem zagraniczne testy i ten produkt od Mike Sanders zostawił daleko w tyle środki dostępne dla osób prywatnych. Jedynie dorównywały mu środki i sposoby aplikowane przez specjalistyczne firmy, jako kompleksowe usługi. 😉

https://www.fahrzeugakademie.de/viewDocument?onr=78&id=1898

Tutaj to samo w lepszej jakości i da się napisy kopiować do tłumacza

http://www.timemax.de/wp-content/uploads/oldtimer_markt_rostschutz-test_teil_2.pdf

 

Tylko dziwne zmiany zaszły bo Fertan na zdjęciu został, a z artykułu wyparował. Może był za mocnym konkurentem, a to jest link prosto ze strony Mike Sanders 😄 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@3echo tylko ta farba jest strasznie gęsta i po malowaniu pędzlem wygląda to słabo-brzydko.

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.12.2019 o 12:45, Slovak napisał:

Niedawno na kilka elementów w swoim samochodzie wrzuciłem Krown T40, który stworzył fajną przezroczystą powłokę. Po zimie zdam relację jak się trzyma 🙂 

Kupiłeś w sprayu?

I jak wyglądają te elementy po pół roku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.