Skocz do zawartości

Czym odnowić lakier (21 letnie Audi 80) ?


Gość trepek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Porady na forum tyczą się głównie aut nowych. Co zrobić z lakierem, który ma przeszło 20 lat i widać na nim praktycznie całą historię samochodu? Są m.in. rysy małe jak i duże, miejscowe zmatowienia, "obce" lakiery, piękny ślad po kwasie z akumulatora.

 

Czym pielęgnować tak wiekowy metaliczny lakier? Da się jakoś przywrócić dawny stan lakieru i zamaskować jego niedoskonałości? Co użyć na zmatowienia, które mogą mieć bądź ile lat?

 

Za mojej kadencji lakier ręcznie 2 razy przepolerowany pastą Tempo (wtedy odkryłem, że to metalik jest :mrgreen: ).

 

W dniu zakupu.

 

daa48e72c7bf8ed1m.jpgfead09e7a7e8e709m.jpg9313ca0be6c0ab09m.jpgc9882b67685b963am.jpg

 

Po paście tempo.

 

cfe15b91be3be1a0m.jpg4236f747d06445fbm.jpg

 

 

Jestem studentem więc prosiłbym o produkty, których cena nie przyprawi mnie o palpitację serca. Jednocześnie jestem członkiem klubu Audi 80 i nie skąpie grosza, aby samochód był w jak najlepszym stanie.

Link do tematu na forum, jakby ktoś chciał zajrzeć: http://www.audi80.pl/poczatek-nowej-his ... htm#331295

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przyjemnością śpieszę wyjaśnić, że jesteś w błędzie, oto przykład: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=421

 

nie zgodzę się, że forum traktuje o autach nowych, wszak każdą z porad można zastosować do dowolnego auta, a dział dotyczący polerowania idealnie będzie pasował do Twojego wozu!

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie mi, głównie szukałem w temacie "regeneracja/ czyszczenie lakieru". Nie myślałem, że mogą być na forum jeszcze takie oldtimery. A tutaj proszę, nawet ten sam silnik (chociaż na klapie pisze 2.0E a pod maską 1.6TD) 8-) Podany link rozwiązuje większość moich problemów.

 

Skoro już zalożyłem temat...

Ktoś ma pomysł na kwas z akumulatora?