mac412 Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Witam. Mam już trochę swoich preparatów (szampony, woski, glinki, cleanery itp), jednak chciałem się zabrać za korektę lakieru maszyną polerską i pytanie czy do czarnego auta (parę drobnych widocznych rysek i hologramy) wystarczy, że kupię pastę menzerna FG500 z gąbką niebieską twardą i SF4000 z gąbką czarną miękką? Czy muszę pomiędzy tymi pastami dać jeszcze PF2500? Pozdrawiam
pawelpp Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Jeśli już to bierz FG400 ale...jeśli masz tylko drobne ryski i hologramy to pomiń FG400 a weż PF2500. Ewentualnie możesz do niej użyć padów różnej mocy/twardości. Póżniej SF4000 lub polecany Koch Antihologram Poza tym jest już temat o Menzernach.
mac412 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Jakie pady byś mi polecił do tej pasty?
pawelpp Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Kolego to są podstawy, trzeba poczytać forum. Tu np. coś znajdziesz : viewtopic.php?f=6&t=7247&p=559778#p559778
mac412 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Ok, przeczytałem. Do peugeotowskiego czarnego lakieru wziąłbym PF2500 i dwa pady do tego (biały i niebieski z flexipad?)+ SF4000 i czarnego pada Nat do wykończenia. Może tak być?
pawelpp Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Do PF2500 z Flexipadsa to pomarańczowa. Do finiszu niby zółta ale mam obie i ta żółta tez nie jest zbyt miękka. Biały twardy Flexipads jest do cięcia pastą FG400/500. Jeśli nie kupisz FG400 to ewentualnie można go użyć z PF2500. Oczywiście potem poprawić z np. żóltym i dopiero pasta finiszowa. Ktoś ostatnio wrzucił efekty po PF2500 na zółtym i ładnie było. Czarny NAT może być za miękki, niech się ktoś wypowie albo zapytaj w sklepie.
polak200 Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Biały Flexi to typowy pad do past mocno ściernych. Do PF 2500 weź pomarańczowy lub żółty. Tutaj: viewtopic.php?f=9&t=8109&p=544236#p544236 kolega Toczek19900 pokazał możliwość PF2500 na żółtym.
pawelpp Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Ooo właśnie tego kolegę miałem na myśli Mac, poczytaj sobie tu, pewnie ci się przyda: http://www.detailer.pl/blog/2011/04/menzerna-test/
mac412 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Jeżeli taki efekt to daje, to wystarczyłaby nawet PF2500 żółty pad+woskowanie auta?
polak200 Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 To trzeba widzieć auto, żeby powiedzieć. Może być tak, że po prostu coś mocniejszego będzie niezbędne, a może PF 2500 wystarczy. Generalnie, jeżeli dobrze wypracujesz PF2500, to finisz możesz pominąć. Dasz leciutko ścierny cleaner na czarnym, później wosk i będzie pięknie.
pawelpp Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Teoretycznie tak. Zależy jakie efekty chcesz osiągnąć, czy chcesz się przyłożyć i ile kasy chcesz przeznaczyć. Do czarnego przydałoby się pogłaskać finiszową, SF4000 albo Koch. Pasty oczywiście musisz wymyć IPĄ. W zależności od wosku przydałby się cleaner. Bo np. FK1000p kładzie się i po samej IPIe Tak na marginesie, można by to przenieść do tematu o menzernie, który wyżej wkleiłem.
mac412 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Witam ponownie. Udało mi się zrobić zdjęcie auta. Wiem, że lakier jest brudny, ale pod słońce widać to o co mi chodzi i co chciałbym usunąć. I teraz czy PF 2500+ żółty pad i finish SF4000 +czarny pad i na to wosk dodo juice blue velvet da rade, czy zaopatrzyć się jeszcze w bardziej tnącą pastę lub pad? Pozdrawiam
bikeman1 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2015 No i robiles kolego korektę? Jak Ci wyszło na tych dwóch pastach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się