ShiningCar Opublikowano 3 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 @przemek2000, płatności są w trakcie wdrażania, powinny być jutro, najpóźniej w poniedziałek. (musieliśmy poczekać aż sklep będzie przeniesiony w całości)
przemek2000 Opublikowano 3 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 A jakies konto to ręcznie przeleję ?
ShiningCar Opublikowano 3 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 @przemek2000, jasne, zaraz wysyłam w wiadomości prywatnej
KZFR Opublikowano 4 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2019 Planujecie dodać certyfikat SSL?
ShiningCar Opublikowano 4 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Października 2019 @KZFR, tak, początek tygodnia będzie dodane.
jendrek1975 Opublikowano 5 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2019 Przy wyszukiwaniu glinki wyskakują tylko te dwa produkty : Dopiero po wpisaniu szukanego produktu z nazwy można go znaleźć, dodatkowo brak stałego rabatu
ShiningCar Opublikowano 5 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Października 2019 @jendrek1975, zmieniliśmy i zmieniamy na bieżąco sklep tak, żeby umilić Wam zakup. Sprawdź proszę teraz Póki co wybaczcie niedociągnięcia!
CarlosBlack Opublikowano 6 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2019 30660 poszło swoją drogą koniecznie poprawcie grafikę "historii zamówień" - te białe paski są zupełnie nieczytelne. 1
ShiningCar Opublikowano 6 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Października 2019 @CarlosBlack, dzięki bardzo za zamówienie, uwagę już przekazałem dalej!
peciu Opublikowano 9 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2019 @ShiningCar Poszło zamówienie numer 30674, płatności online dalej nie działają poszedł tradycyjny przelew.
NerfMe Opublikowano 9 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2019 Czy wiadomo kiedy będzie dostępny Korrosol w litrowej butli?
ShiningCar Opublikowano 9 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Października 2019 @peciu płatności udało się dzisiaj wdrożyć. Dzięki za zamówienie! @NerfMe mamy na miejscu - dostępna jest już w e-sklepie.
przemek2000 Opublikowano 9 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2019 Będziecie jeszcze mieli butelki d-wash? Te o poj. 600 ml
ShiningCar Opublikowano 9 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Października 2019 @przemek2000, tak, będą do dwóch tygodni w sklepie.
xadamx Opublikowano 11 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2019 U mnie też poszło 30684. Nie mogłem się dalej zalogować tak więc skorzystałem z opcji resetowania hasła i poszło.
ShiningCar Opublikowano 14 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Października 2019 @xadamx, dzięki bardzo za zamówienie!
xadamx Opublikowano 15 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2019 W dniu 11.10.2019 o 13:56, xadamx napisał: U mnie też poszło 30684. Nie mogłem się dalej zalogować tak więc skorzystałem z opcji resetowania hasła i poszło. @ShiningCar Paczka dotarła ale niekompletna w porównaniu z zamówieniem. Brakuje zamówionych rzeczy: 1. MOTHERS MAG&ALUMINUM POLISH kod: 547E-64433 - 1szt. 2. SHININGCAR APLIKATOR Z KIESZONKĄ kod: C001-69287 - 2szt. Na paragonie też nie widnieją.
ShiningCar Opublikowano 15 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2019 @xadamx, dzisiaj wysłaliśmy do Ciebie wyszczególnione/brakujące produkty, przepraszam za zamieszanie! 1
xadamx Opublikowano 16 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2019 15 godzin temu, ShiningCar napisał: @xadamx, dzisiaj wysłaliśmy do Ciebie wyszczególnione/brakujące produkty, przepraszam za zamieszanie! Ekspresowa dostawa. Dzięki 1
maybach_exelero Opublikowano 17 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2019 @ShiningCar poszło zamówienie 30715 w jaki sposób mam dokonać płatności ? zwykły przelew ? bo przelew ze strony sklepu nie działa . Czy wy odpowiadacie na emaile? pytałem o kilka produktów ale nie otrzymałem żadnych odpowiedzi więc zmuszony byłem z nich zrezygnować .Straszny macie bałagan w e-sklepie co robi na moim koncie zamówienie 30698 ze statusem wysłano bo to na pewno nie moje wg. danych...
ShiningCar Opublikowano 17 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Października 2019 @maybach_exelero, w mailu zwrotnym, po złożeniu zamówienia dodana jest adnotacja z numerem rachunku bankowego, jeśli sposób zapłaty wybrałeś zwykły przelew. (Opcja Szybie płatności przenosi bezpośrednio do transferu/płatności) Jeśli sobie życzysz, jutro przed południem postaramy się skontaktować i udzielić informacji odnośnie interesujących Cię produktów. Informację odnośnie statusu przekaże do analizy, przepraszam jeśli nie dotyczy to twojego zamówienia. ___________________________________________________________ Chciałbym przy okazji poinformować, że wdrożony został Certyfikat SSL do nowego sklepu!
KrzysiekT5 Opublikowano 21 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2019 Paczka już u mnie dzięki i do następnego 1
Mumins Opublikowano 29 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2019 @ShiningCar przy okazji zmiany sklepu internetowego straciłem przypisany do konta rabat. Mogę przesłać na priv login żeby go przywrócić?
Ari Opublikowano 29 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2019 @ShiningCar przy okazji zmiany sklepu internetowego straciłem przypisany do konta rabat. Mogę przesłać na priv login żeby go przywrócić?Ja też Wysłane z mojego FRD-L19 przy użyciu Tapatalka
ShiningCar Opublikowano 29 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Października 2019 @Mumins @Ari jasne, wyślijcie proszę w wiadomości prywatnej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się