Skocz do zawartości

LARE -polerka EPL-41 Dual Action- warto na początek?


conda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

planuje zakup swojej pierwszej polerki i zwróciłem uwagę na LARE - polerka EPL-41 DA

Do zrobienia mam dwie Toyoty (2007 i 2009 r) i Forda z 2009 r., lakiery są do lekkiej korekty

a ja nie mam siły robić tego ręcznie...

 

Proszę o opinie użytkowników tej polerki.

 

Zaznaczę, że nie mam doświadczenia w pracy żadną polerką.

 

pozdrawiam

conda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...

I jaka padła decyzja ? Również się zastanawiam nad tymi dwoma modelami jednak pracowałem już na Kraussie i praca bardzo przyjemna oczywiście docisk ograniczony.

 

Czym więcej czytam i dłużej czekam za dostawą Kraussów i Nowickich tym jestem głupszy i chyba najbardziej odpowiadały by maszyny Rupesa... Tylko czy warto dla paru parunastu aut rocznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja bym polecił DA kraussa 900W. Do tego dokupić mały talerz 75mm. Ta maszyna na małym talerzu tnie bardzo dobrze i nawet można wyciągnąć zmatowienie po papierze ściernym Przy standardowym talerzu 125mm siła cięcia jest trochę słabsza, ale i tak da się dobrze zrobić lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja z własnego doświadczenia szczerze polecam Kraussa. Silnik 900W w połączeniu z padami MF i mocną pastą daje radę nawet na twardych lakierach a jak ktoś ma w planie robić tylko kilka-kilknaście aut rocznie i ma na to sporo czasu to moim zdaniem nie warto przepłacać za Rupesa mimo, że jest genialną maszyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jeśli chodzi o moc w maszynach DA ze skokiem +/- 8mm, przytoczę swój post z innego tematu ;-)

 

W przypadku maszyn DA, moc silnika nie jest najistotniejszym elementem,