Skocz do zawartości

LARE -polerka EPL-41 Dual Action- warto na początek?


conda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

planuje zakup swojej pierwszej polerki i zwróciłem uwagę na LARE - polerka EPL-41 DA

Do zrobienia mam dwie Toyoty (2007 i 2009 r) i Forda z 2009 r., lakiery są do lekkiej korekty

a ja nie mam siły robić tego ręcznie...

 

Proszę o opinie użytkowników tej polerki.

 

Zaznaczę, że nie mam doświadczenia w pracy żadną polerką.

 

pozdrawiam

conda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...

I jaka padła decyzja ? Również się zastanawiam nad tymi dwoma modelami jednak pracowałem już na Kraussie i praca bardzo przyjemna oczywiście docisk ograniczony.

 

Czym więcej czytam i dłużej czekam za dostawą Kraussów i Nowickich tym jestem głupszy i chyba najbardziej odpowiadały by maszyny Rupesa... Tylko czy warto dla paru parunastu aut rocznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja bym polecił DA kraussa 900W. Do tego dokupić mały talerz 75mm. Ta maszyna na małym talerzu tnie bardzo dobrze i nawet można wyciągnąć zmatowienie po papierze ściernym Przy standardowym talerzu 125mm siła cięcia jest trochę słabsza, ale i tak da się dobrze zrobić lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja z własnego doświadczenia szczerze polecam Kraussa. Silnik 900W w połączeniu z padami MF i mocną pastą daje radę nawet na twardych lakierach a jak ktoś ma w planie robić tylko kilka-kilknaście aut rocznie i ma na to sporo czasu to moim zdaniem nie warto przepłacać za Rupesa mimo, że jest genialną maszyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jeśli chodzi o moc w maszynach DA ze skokiem +/- 8mm, przytoczę swój post z innego tematu ;-)

 

W przypadku maszyn DA, moc silnika nie jest najistotniejszym elementem,

a idealanym tego przykładem jest właśnie zestawienie ze sobą maszyny EPL-41 (600W) i EPL-42v2 (900W).

Proszę zwróć uwagę, że np. skok talerza w EPL-41 to 9mm a w EPL-42v2 8mm co już ma niewielki ale jednak wpływ na efektywność.

Ale co istotniejsze, maszyna EPL-41 pomimo słabszego silnika wyposażona jest w bardzo wydajną stabilizację obrotów (taką samą jak maszyny rotacyjne) i to w zasadzie czyni z niej maszynę wydajniejszą od mocniejszej (i droższej) EPL-42v2.

Dla hobbisty, chcącego na bieżąco pielęgnować swoje auto (nie koniecznie korygować lakier) uważam, że najrozsądniejszym rozwiązaniem jest właśnie najlżejsza i najporęczniejsza maszyna DA i tu polecam właśnie EPL-41.

Ponadto biorąc pod uwagę obecnie jej obniżoną cenę a także torbę na maszynę w zestawie, uważam, że propozycja jest przynajmniej dobra

 

Nie wierzących w słowo pisane, zapraszam do testów podczas imprez motoryzacyjnych które regularnie odwiedzamy (http://www.events.LARE.pl)

można także podjechać i przetestować u nas w firmie... zapraszamy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku miesięcy mam Lare EPL-41 , kupiłem w lakierniczy.pl . Też miałem obawy czy silnik 600W to nie za mało , ale po kilku rozmowach ze sprzedawcami ze sklepu zdecydowałem się na ten model . Pierwotnie byłem zdecydowany na EPL-42 i trochę się zdziwiłem że proponują mi model tańszy , jak klient chce wybulić więcej kasy. Kierowałem się tym co chcę robić , przede wszystkich nakładanie różnego rodzaju mleczek , cleanerów , jakaś korekta lakieru . Żadnych prac zarobkowych , usługowych ( kumplowi , rodzince itp. ) , tylko własny użytek .

Z maszynki jestem bardzo zadowolony , powiem wam , że lakier z położonym i wypracowanym cleanerem maszynką lepiej wygląda niż robota ręczna ( ale chyba Ameryki nie odkryłem ) .

Przymiarki do usunięcia rys ( np. miałem na błotniku , pewnie jakieś ziarenko przykleiło w myjni ręcznej ) , pasta S3 Gold i rysy nie ma .

Każdy powinien się na spokojnie zastanowić do czego jest mu potrzebna maszynka i co będzie robił . Ja wybrałem i jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Siema. Zaczynam swoją przygodę z polerką i też zwróciłem uwagę na lare epl-41. Rozumiem, że do nauki będzie ok? Mam kilka aut do polerki, kilka reflektorów też się znajdzie. Czy na początek będzie to dobry wybór? Przeczytałem na prawdę wiele tematów na forum i już sam nie wiem co myśleć. Z góry dzięki za odpowiedź :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Zaczynam swoją przygodę z polerką i też zwróciłem uwagę na lare epl-41. Rozumiem, że do nauki będzie ok? Mam kilka aut do polerki, kilka reflektorów też się znajdzie. Czy na początek będzie to dobry wybór? Przeczytałem na prawdę wiele tematów na forum i już sam nie wiem co myśleć. Z góry dzięki za odpowiedź :D

 

Pietrucha. Ja kupiłem Krauss'a, jutro mi paczka przyjdzie a w niedziele bede robic Subaru Forestera. Dam Ci znać jak sie sprawdził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się podziało, że też wybrałem Krauss'a. Dokładnie p7. Paczka doszła, teraz tylko brać się za robotę ;)

 

Tez P7 kupiłem w zestawie z 3 pastami i padami 3x 135mm i 3x 80mm

 

Jutro mam do polerki CC Sportinga czerwonego wiec bedzie test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.