Arekbmwx3 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam wszystkich!.Tak jak w temacie,zakupilem polerke samochodowa firmy K2.Lakier na ktorym bede pracował to BMW X3 kolor czarny.Bede zabieral sie za to pierwszy raz,czytałem mnostwo poradnikow i watkow na Forum,lecz mam kilka pytan.Pasty ktore mam to:Meguiars Ultimate Compund i Koch Chemie Antihologram.Pomaranczowym padem z firmy FLEXIPADS planuje rozprowadzic megsa UC,Natomiast zółtym Koch Chemie.Takie połaczenie zaproponowali mi koledzy z shiningcar.Teraz moje pytanie brzmi nastepujaco,Jaka predkoscia zaczynac to polerowanie,czy na UC bede pracowal z taka sama predkoscia jak na wykonczeniu Pasta Koch chemie? Czy dobry wybor bedzie tych padow i past? Czekam na odpowiedzi,ludzi bardziej doswiadczonych niz ja i na kogos kto opisze mi po krotce jak sie do tego zabrac.Pozdrawiam
sinner Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2014 W obu przypadkach nie przekraczan 1500 obr. Zamiast tego popracuj dociskiem i tez nie za mocnym. Koniecznie ipa po uc jak jej nie masz jeszcze to nie ma co sie zabierać jezeli chodzi o pady to probuj zawsze najpierw sredniego ze srednio tnaca pasta. Jak efekt zadowalajacy to nic nie zmieniaj. Jezeli slabo bedzia cielo to ten sam pad i mocniej tnaca pasta az po twardego pada srednia pasta i w razie brakow rezultatow twardy z cuttingiem. W Twoim wypadku oczywiscie takiego duzego wyboru nie masz dlarevo bedzie Ci latwiej. Smialo mozesz matowic elementu bo UC ladnie je wyciagnie. Kup ipe, sprzet w garsc i do roboty
Arekbmwx3 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2014 a wieksze rysy papierem 2500? a pozniej uc i koch chemie na finisz?
Arekbmwx3 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2014 a Czy plastikiowe zderzaki,tez mam polerowac w ten sposob?Moge matowic je normalnie papierem 2500 tak jak lakierowane elementy? Jeszcze jedno pytanie czyli tak: daje sobie kilka ziaren megsa uc na sredni padzik ze dwa przejazdy na 800 obr, pozniej ze 3 przejazdy na 1200 i koncze na 1500 obrotach.Gdy pasta ladnie sie wchlochnie,przecieraz wszystko IPA I ZACZYNAM to samo robic z kolejna pasta tak ?dobrze to rozumiem?
skiba Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2014 Smialo mozesz matowic elementu bo UC ladnie je wyciagnie kolego jesteś pewny co polecasz początkującemu????szczególnie ze nie ma nic innego pod ręką niż UC... Ja Ci polecam zaopatrzyć się w dobrą gąbkę finiszową do KOcha,bo UC na czarnym narobisz takich hologramów,że się za głowę złapiesz Pamiętaj że UC jest pastą stworzoną do pracy ręcznej,więc nie musisz stosować "zasady trzech prędkości" jak przy typowych pastach ściernych Od siebie polecam Ci do UC prędkość jak najniższą
Arekbmwx3 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2014 do UC mam pomaranczowa gabke firmy flexipad,natomiast do Kocha Zolta rowniez flexipad.Wiec mam kupic jakies inne gabki?
Arekbmwx3 Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 A ta paste Koch Chemie,jak wykanaczac? Bo robilem tak : 1 przejazd na 600 obrotach,dwa przejazdy 900 i konczylem przejazdami 1500 az do wypracowania pasty.Drugie pytanie Czym usunac najlepiej hologramy?? Megsem UC+ tricolor?Bo robilem polerke megsem uc+ pomaranczowy pad flexi i na wykonczenie koch chemie antihologram+zoltym pad flexi.Wyszlo mi troszke hologramow.Bawilem sie megsem uc+ tricolorem i cos tam zlazi,macie cos lepszeog?
Qub@ Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 Arekbmwx3, problem na pewno nie lezy po stronie pasty zmieniłbym pad z żółtego flexi na jakiś bardziej miękki, np. czarny urban honey albo nawt czarny tani abw. Resztek pasty od razu nie ścieraj po przejeździe, z pewnością masz elemenet bardzo rozgrzany, hologramy po finiszu to temat zlozony, to nie tylko pasta taka czy owaka bądź pad, przyczyn moze być wiele, generalnie wszystko zalezy od operatora polerki Usuwanie hologramów po finiszu maszynowym ręcznie tricolorem to delikatnie mówiąc mało profesjonalne i logiczne postępowanie
Arekbmwx3 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 ale cos tam ich usuwa,wiec chyba calkiem dobry sposob,tylko recznie to idzie sie zajeba...
trillest Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Pracowałem maszyna rotacyjną z pastą UC i padem czerwonym od RoyalPads (finish). Nie wiem co było powodem, ale maska nadkola i dach wyszły idealnie, a drzwi i klapa mają troszkę hologramów Teraz na koniec chciałbym użyć Koch Antihologram. Poradzę sobie z tą pastą ? Czy z nią lepiej nie ryzykować ? jaka ona jest ? Z UC to była moja pierwsza polerka W skrócie: Można narabić bałaganu Antihologramem ? Z UC sobie poradziłem. Jest kilka holsów ale lakier cały.
boT Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Sama nazwa wskazuje antihologram , na miękki pad i powinno być ok , chyba że lakier mega miękki po lakiernik który szukał oszczednosci i nie raz często trudno wyprowadzić takie elementy nawet i pastami finishowymi
Qub@ Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Trzeba mieć antytalent, zeby cos schrzanić antihologramem, jak zrobisz wszystko zgodnie ze sztuką to wyjdzie dobrze, uzywasz do niej stosunkowo niskich obrotów (w porownaniu np. z menzerna) więc trudniej coś zepsuć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się