Skocz do zawartości

Subaru Outback - Galaxy Blue Silica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To moj debiut w tym dziale. Praca dotyczyla korekty lakieru Subaru Outback w kolorze Galaxy Blue Silica - piekna granatowa perla w dosc dobrym stanie, miekki, latwo sie cial ale niestety latwo sie rysowal od fibry. Finalnie zabezpieczony powloka kwarcowa. Byla to praca zespolowa z kolega gusiak11.

 

Użyte środki:

 

Mycie i dekontaminacja:

- piana aktywan: Valet PRO SnowFoam Combo, TenziTruck

- szampon: 4Nano Ultraviolet,

- rękawica: Chemical Guys i Car Pro

- APC: Valet PRO Classic

- Glinka: Meguiars Medium,

 

Plyn inspekcyjny CarPro Eraser

 

 

Koła:

- Valet PRO Bilberry Wheel Cleaner

- Prickport,

- Tenzi Prix

 

Wnętrze:

- Valet PRO Classic

- Poorboy's World Natural Look

 

 

Zabezpieczenie:

 

- lakier: GTechniq C1, Zymol Carbon

- felgi: Swissvax Autobahn

- opony: Valet PRO Dionysus

- szyby: RainX

- silnik: Valet PRO Dionysus

- plastiki z zewnątrz: Valet PRO Dionysus

 

Subaru po przyjezdzie wygladalo nastepujaco:

 

xjj2.jpg

 

ukj6.jpg

 

dlef.jpg

 

2mdb.jpg

 

u061.jpg

 

gr8s.jpg

 

jvsh.jpg

 

y4z1.jpg

 

izfk.jpg

 

4gro.jpg

 

Czas na mycie:

 

5qu2.jpg

 

i9c3.jpg

 

rxec.jpg

 

filu.jpg

 

bzfu.jpg

 

9lrv.jpg

 

x078.jpg

 

cad5.jpg

 

x5x8.jpg

 

mlbs.jpg

 

90u3.jpg

 

d35z.jpg

 

Inspekcja i korekta:

 

yj24.jpg

 

xerd.jpg

 

yyx1.jpg

 

4b0k.jpg

 

gv2y.jpg

 

26a6.jpg

 

0ilv.jpg

 

7ris.jpg

 

iifx.jpg

 

rjd5.jpg

 

8h3t.jpg

 

e85d.jpg

 

yqbm.jpg

 

3skq.jpg

 

o6a1.jpg

 

6g6x.jpg

 

4m3y.jpg

 

sjwe.jpg

 

Grubsze rysy usuwane papierem sciernym 2500:

 

oq9g.jpg

 

914t.jpg

 

nse4.jpg

 

rjk0.jpg

 

u4pm.jpg

 

q8ni.jpg

 

3ets.jpg

 

0kwi.jpg

 

1k6k.jpg

 

agps.jpg

 

k2xv.jpg

 

abpc.jpg

 

Mycie po korekcie:

 

kqmx.jpg

 

52uz.jpg

 

eu5x.jpg

 

75jb.jpg

 

k60w.jpg

 

0o4r.jpg

 

q2e9.jpg

 

kzfm.jpg

 

eb0p.jpg

 

Inspekcja, zabezpieczenie powloka i final:

 

3wka.jpg

 

5am6.jpg

 

ondh.jpg

 

z1ue.jpg

 

9zwr.jpg

 

09sp.jpg

 

85aq.jpg

 

3cgc.jpg

 

klhb.jpg

 

e4nf.jpg

 

3c6v.jpg

 

xma7.jpg

 

fpvr.jpg

 

xppd.jpg

 

hjmj.jpg

 

ezq5.jpg

 

hgqi.jpg

 

2dkp.jpg

 

kb77.jpg

 

r8ij.jpg

 

pejx.jpg

 

tu43.jpg

 

pzvj.jpg

 

lt16.jpg

 

we7d.jpg

 

l7w4.jpg

Opublikowano

Świetna robota :-]

Co to za wielka butla C1? :shock:

Co z właściwościami po otwarciu butelki,bo domyślam się,że na jej zużycie potrzeba więcej jak 3miesiące ? :o

Opublikowano

§Pablo,

 

To był zwariowany weekend, polerowanie samochodu, awaria kanalizacji i 10cm scieków w piwnicy.... :) więc pewne rzeczy mogły umknąć :(

Opublikowano

Nie będę jakoś oryginalny, gdy napiszę, że wyszło naprawdę kozak! :good:

 

Fiu, fiu :song:

 

A dlaczego tak jakoś dziwnie: Carbon na świerzy C1? Poprawia naprawdę wygląd?

Opublikowano

Naprawdę zacnie :good: Widać, że i wiedza i praktyka na bardzo wysokim poziomie 8-) Podłączam się do powyższego pytania odnośnie Carbona, nie pocił Ci się?

Opublikowano
Poprawia naprawdę wygląd

 

Wygląd... hmy .. może nie do końca ale hydrofobowość i gładkość nie porównywalne bez dwóch zdań i po to ten wosk.

 

Maciej WTN,

 

Nie wypocił się stojąc kilka h w ciepłym garażu więc chyba nie :)

Opublikowano
hydrofobowość i gładkość nie porównywalne bez dwóch zdań i po to ten wosk.

Tak podejrzewałem, ale nie chciałem sugerować odpowiedzi pytaniem. :mrgreen:

 

Stoję przed podobnym dylematem ;)

Dzięki za info :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.