KubaCK Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 często na forach internetowych pojawia się taki temat i cieszy się popularnością - chętnych zapraszam do udzielenia się. Więc ja zacznę - ja handluje hurtowo stalą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 ja jestem farmerem i mam niewielką sieć komputerową Link to comment Share on other sites More sharing options...
SM Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 A ja jeszcze studiuję i też mam zamiar być farmerem (jak to ładnie brzmi) Będę chodził za koniem po polu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Ja jestem kierownikiem zaopatrzenia w firmie produkującej chemie budowlaną, a dodatkowo jestem na otwarciu firmy wynajmującej auta do ślubów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Produkuję opakowania z hdpe, tuby aluminiowe (np. na kleje), pojemniki alu aerozolowe i w wolnych chwilach zarządzam spółdzielnią mieszkaniową (Panem Prezesem Jestem ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Przez 25 lat bujałem się po morzach i oceanach. Teraz jestem na etacie "gospodyni domowej" u mojej żonki a latem prowadzę mały pensjonat w Mielnie. w wolnych chwilach zarządzam spółdzielnią mieszkaniową (Panem Prezesem Jestem ). Marcin, a wiele dusz liczy ta spółdzielnia???? Link to comment Share on other sites More sharing options...