kubexx Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Witajcie Przedstawiam relację z pracy nad autem Opel Astra III z 2004 roku, motor 150PS, lakier czarny metalik, przebieg 190 tys. km. Czas jaki poświęciłem to 3 weekendy łącznie ok 30 godzin. W relacji brakuje kilku elementów jak mycie, praca nad felgami, nadkola a to za sprawą temperatury zewnętrznej na starcie było -15 (styczeń) W pierwszej kolejności umyłem auto na zamarzającym bezdotyku, zresztą jak widać na zdjęciach z marnym efektem, resztę dopracowałem w garażu. Zapraszam..... na pierwszy ogień walczę ze środkiem niemiecki paragon podsufitka odkurzona oraz przetarta stp tuff stuff dokładne odkurzanie oraz APC CG Green total pranie foteli zaczynam od skóry jak widać powyżej korzystałem z colourlocka i szczotki tej samej marki następnie pranie ekstrakcyjne z użyciem proszku w tabletkach Karcher RM 760 a wcześniej prespray tersus pr101, na koniec płukanie ekstrakcyjne czystą ciepłą wodą. podłoga prana tym samym sposobem jak fotele 50/50 z użyciem Sonaxa kokpit matowy, nie mogło go tu zabraknąć z wycieraczkami chwilę się zeszło, a na zdjęciach wygląda jak 5 minut i tak to wygląda na koniec wracamy na zewnątrz, jak pisałem na wstępie auto umyte na bezdotyku i tak to wygląda po myciu ale ... było duuużo gorzej. pianownica a w niej valetpro citrus pre wash do czyszczenia kratek użyłem APC przy wsparciu parownicy, zresztą do innych zakamarków, wnęk, silnika podobnie a to za sprawą braku odpływu w garażu więc pozostawiłem mniejszy bałagan. glinka valetpro + woda z białym jeleniem podgrzewanie naklejki i szybka likwidacja, później przetarłem śladowe ilości kleju środkiem który się nazywa label killer i co my tu mamy lakier miejscami nie jest oryginalny ale grubo nie jest a teraz będzie 50/50 zaczynam od FG400 różne kombinacje padów: lake country, 3m, flexipads, futro flexipads. Używałem też FG500, zielony 3M, IP2000, SF4000. za oknem piękna pogoda kolejna 50/50 wyprostowanie bałaganu po papierkach (2500,3000) było czasochłonne felgi umyte Tenzi enjee, Ironx, Tenzi Prix, opony zabezpieczone Duragloss 281 po finishu SF4000 czas na cleaner, na połowie maski SRP na całej reszcie Clearkote bardzo przyjemny w aplikacji daje troszkę lepszy wetloock od SRP, fajny zapach. Cleanery aplikowane ręcznie. chwila zastanowienia ...... wybór to Coli 915 do zabezpieczenia elementów z tworzywa użyłem 303 AEROSPACE PROTECTANT szyby umyte CG Window Clean, i tak to wygląda na koniec dzięki za uwagę
manio49 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Bardzo ładnie odżyła no i mocno poszalałeś z papierkami ale mam nadzieję że wyciągnięte do końca Maska tak obtłuczona kamieniami czy tylko na zdjęciu tak wygląda? EDIT - swoją drogą zajebiaszcza dziupla
Moderator krd Opublikowano 5 Marca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Bardzo fajnie odzyl, podoba mi sie przemiana we wnetrzu Dziupla tez niczego sobie. Rozumiem, ze felgi ogarniete od wewnatrz i nadkola rowniez? Jak tak to tym bardziej za wlozona prace.
blaszczu Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Miejscówkę masz konkretną! Bardzo dobra robota, elegancko wyprowadziłeś ten słynny "oplowski" lakier Podoba mi się bardzo praca nad wnętrzem. Relacja również na wysokim poziomie - super, gratulacje
JM63 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Bardzo przyjemna relacja w oglądaniu Też bardzo lubię oglądać przemiany felg przed i po czyszczeniu, ale nie będę się czepiał. Fajna praca, widać, że się przyłożyłeś
escimo Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Tak jak poprzednicy - "zazdraszczam" garażu I przemiana elegancka, po papierkach było pewnie sporo roboty
luq92 Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Robota pierwsza klasa No i jak wszyscy gratuluję i zazdroszczę miejscówki
martinezzg Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Swietna robota bardzo fajna relacja którą miło się ogląda
Silver_Shadow Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 kawał dobrej roboty a i 50/50
Adamek Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Elegancka praca. Zdjęcia samochodu na zewnątrz są warte tych godzin siedzenia przy nim. To twój samochód? Bo jak nie to oby tylko właściciel raczył dbać o jak należy. Miejscówka faktycznie fajna, grzana zabytkiem z tego co widzę. Gratuluję udanego projektu!
The Shade Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Bardzo przyjemna w oglądaniu relacja. Opel wygląda jak nówka, gratuluję cierpliwości i wytrwałości, widać że włożyłeś w to sporo pracy Efekt
soll Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Fajna relacja, podoba mi się równiez z tego powodu, że jest bez fajerwerków, drogich kosmetyków, jednocześnie jest konkretna, ciekawa i dobrze wykonana.
rickson Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Mam ten sam model i kolor Dobra robota
kubexx Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Maska tak obtłuczona kamieniami czy tylko na zdjęciu tak wygląda? maska miała pełno odprysków, zaprawek nie robiłem Rozumiem, ze felgi ogarniete od wewnatrz i nadkola rowniez? felg nie zdejmowałem więc od środka nie są dopracowane, nadkola ogarnięte To twój samochód? przez miesiąc był mój ale ma już nowego właściciela, mam nadzieję że nie będzie jeździł na szczoty
boss Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Robota bardzo zacna Widac efekty pracy której było nie mało... Na końcu relacji gdy zobaczyłem blachy z oznaczeniem wroga naszła mnie mała refleksja czy te wszystkie perełki z niemcowni nie przechodzą takiego wlasnie Spa... Bo jak widac nie wszystkie auta od nich sa idealne ale pewnie cena też byla adekwatnie niższa, mysle że w tym stanie gdyby trafiła na portal nie sprzedawała by się zbyt długo a wlasciciel mógł by znacząco zarobić biorąc pod uwagę cenę zakupu. Podsumowując pewnie podobne zabiegi przechodzi 90% perełek + 100k km w tył i mamy nielada okazję
The Shade Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 boss, już dawno zastanawiało mnie jak to możliwe, że z niemiec przyjeżdżają takie "zadbane" auta. Jak się okazuje wcale nie są zadbane, są po prostu zrobione pod sprzedaż. W sumie nie ma w tym nic złego.
kubexx Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 są po prostu zrobione pod sprzedaż W większości przypadków jest tak jak piszesz, dla mnie zasada jest prosta jak zapłacisz odpowiednią kwotę to zwiększasz szansę że auto będzie w bardzo dobrym stanie i takie auta też są sprowadzane. Natomiast jeśli kupujesz auto po niższej cenie to często wymaga kilku zabiegów nie chcę się na ten temat rozpisywać w końcu to forum KA więc lepiej się skupić na detailingu
Administrator Evo Opublikowano 6 Marca 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Dobra robota i przyjemna relacja
hornet Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Ładna praca . A co do aut sprowadzanych to w naszym kraju panuje zasada CCC i chyba nic tego nie zmieni .
adek330 Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 piekna praca czeka na mnie auto siostry ten sam kolor tylko w mniejszej ilosci na 3 drzwiowce GTC OPC
efeb Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Piękna robota lokum godne pozazdroszczenia Gratulacje!
masa140 Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Zajebista robota i zajebisty garaż Co to za plastikowy nożyk do ściągania naklejki używasz i gdzie taki można nabyc
kubexx Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Co to za plastikowy nożyk do ściągania naklejki używasz i gdzie taki można nabyc to jest świetne narzędzie, nazywa się LIL'GRIPPER kupiłem go na Amazonie, do tego piętnaście nożyków, trzy rodzaje, nie rysuje lakieru, bardzo ułatwia usuwanie naklejek, kleju, kleju po ciężarkach na felgach itp. Kiedyś widziałem w sklepie u któregoś z partnerów ale jak ja chciałem kupić to był niedostępny.
dandi Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 pogratulować pracy i efektu miałem identyczną tapicerkę na fotelach w Zafirze B - środek tapicerka materiałowa natomiast boczki wykonane z ekologicznej skóry ( zwykła dermo-szmatka )które zaczęły pękać po przebiegu 130 tyś. fajny jest silnik mający 150 PS - mało pali i można jego podkręcić do około 200 PS, jedyny minus to, że wszystkie CDTI wyprodukowane na zachodzie mają filtr DPF a te co nie miały tego ustrojstwa były produkowane tylko w Gliwicach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się