Altay Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Panowie zacząłem się rozglądać za oponami do 7mki f01. Założone mam oryginalne wieloramienne 19stki, na to naciągnięto z przodu 245/45, na tył 275/40. Orientowałem się w cenach opon zimowych, chcę odejść na zimę od run flatów i zakupić na wszystkie koła rozmiar 245/45 Może ktoś się orientuje, czy spodziewać się jakiś skutków ubocznych ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paluch Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Panowie zacząłem się rozglądać za oponami do 7mki f01. Założone mam oryginalne wieloramienne 19stki, na to naciągnięto z przodu 245/45, na tył 275/40. Orientowałem się w cenach opon zimowych, chcę odejść na zimę od run flatów i zakupić na wszystkie koła rozmiar 245/45 Może ktoś się orientuje, czy spodziewać się jakiś skutków ubocznych ? Skutek uboczny to brak możliwości kontynuacji jazdy w razie kapcia. Tym się różni opona Run Flat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altay Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 A co z oponą, felgi z tyłu chyba są szersze ? Nie chcę uzyskać efektu naciągu Link to comment Share on other sites More sharing options...
paluch Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Nie podałeś szerokości felg więc ciężko coś na ten temat powiedzieć ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altay Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 9,5 na tyle, 8,5 na przodzie i tam jest seryjnie 245 Link to comment Share on other sites More sharing options...
daleth Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 3cm różnicy tak dużo nie jest. Minusem naciągniętych nawet odrobinę jest ich większa podatność na uszkodzenia jak wpakujesz się w dziurę (co w PL łatwo, wyskakują jak grzyby po deszczu w zimę). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel- Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Jak nie X-drive to śmiało zakładaj 245 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paluch Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Przyda Ci się: http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/ ... 32,15.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altay Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 Autko i tak jeździ głównie po autostradach, dużo kilometrów nie robi w zimę, po prostu nie chcę w razie wypadu po bułki płacić mandatów Czyli mogę zakładać 4x 245 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek123 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Altay, tak wygląda 245/40 (więc nieco niższy profil) na 9,5 cala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altay Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 Wielkie dzięki za pomoc wszystkim Nie ma Xdrive, zaraz zamówię komplet Wesołych świąt Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezes.gd Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Nie lepiej kupić komplet (opony plus felgi) na niemieckim Ebay'u? Wyjdzie trochę drożej, ale mi by było szkoda letnich felg na zimę, poza tym RSC nie lubią zbytnio przekładania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel- Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 A słuchaj, auto ma blachy DE czy PL ? Bo jak DE to możesz założyć tylko te opony, które są w Briefie wpisane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altay Posted December 25, 2012 Author Report Share Posted December 25, 2012 Blachy DE, ale w breifie ma 245/45 r17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaffel123 Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Sorry, że trochę nie w temacie, ale Camel-, jak to się ma do samochodów, które posiadają inny rozmiar niż w brifie a jakoś poruszają się po niemieckich drogach. A, niektórzy niemcy lubią bawić się tuningowanie swoich aut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ari Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 W Toyocie też mam, że nie mogę mieć innych felg niż w świadectwie homologacji , gdyż można utracić gwarancję Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griffe Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Wszystko co zmienione musi atesty, aprobaty, sraty pierdaty i byc "wbite" w briefie. Przede wszystkim pozbadz sie opon typu run flat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryczken16 Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Przede wszystkim pozbadz sie opon typu run flat. dokladnie! moze i pojedziesz bez powietrza,ale co z tego jak felgi sie wyginaja/lamia od tych mega twardych opon...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukwawa Posted December 27, 2012 Report Share Posted December 27, 2012 Na tej stronie możesz sprawdzić sobie jakie są homologowane kombinacje i wielkości opon dla oryginalnych felg do 7-ki. Tak ja wyżej chłopaki napisali-wywal "Run flaty" http://felgenkatalog.auto-treff.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now