M4ciek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam, mam przyjemność zaprezentowania Wam testu ValetPro Talos Protectant Opis produktu: Opracowany do zabezpieczenia zewnętrznych i wewnętrznych tworzyw sztucznych i gumy. Posiada fantastyczne zdolności do ożywiania wyblakłych plastików. Oparty na wodzie, ale po wyschnięciu wodoodporny, posiada wysokiej jakości filtry UV zabezpieczające tworzywa sztuczne przed blednięciem i pękaniem. Ten wszechstronny produkt może być użyty jako dressing i zabezpieczenie komory silnika, opon, tworzyw sztucznych, łodzi i mebli ogrodowych. Ożywia wyblakłe plastiki zapewniając wykończenie na wysoki połysk. Jest absorbowany przez tworzywa sztuczne i gumę, zapewniając nietłuste wykończenie. Każdy preparat może dawać odmienne efekt w zależności od plastiku danego producenta. Talos protectant rozwiązuje ten problem, dzięki temu, że można kontrolować za pomocą rozcieńczenia uzyskany efekt od całkowicie matowego, przez satynę, aż do wysokiego połysku w zależności od preferencji użytkownika. Za możliwość testu serdecznie dziękuję polskiemu dystrybutorowi ValetPro (www.valetpro.pl) tym bardziej że otrzymałem pełnowartościowe opakowanie a nie tylko próbkę W wymaganiach dot. testu znajdowały się komora silnika, wewnętrzne plastiki i uszczelki. 1) TEST - KOMORA SILNIKA czyli Talos vs 303 AP & PERL 1:5 Let's go! komora wpierw umyta mocnym APC: Talos generalnie będzie po lewej stronie choć każde foto jeszcze podpiszę osobno zawodnicy szykują się do startu: pole bitwy gotowe: po lewej Talos, po prawej 303: obudowa aku, po lewej Talos, po prawej 303: obudowa bezpieczników, po lewej Talos, po prawej PERL 1:5 i tu to samo bez lampy - Talos na górze: na koniec wysmarowałem resztę wyczyszczonych plastików jak obudowa filtra, całe podszybie, uszczelki, ogólnie - skoro już wylałem tam trochę wody to i jakoś to zakonserwuję po ponad tygodniu: Talos | 303 Talos | 303 & Talos | Perl 1:5 Talos | 303 Talos | Perl 1:5 po 2 tygodniach: widok ogólny i 3 szybkie ujęcia z bliska Talos | 303 Talos | 303 Talos | Perl 1:5 po ponad 3 tygodniach: nadal nieźle czarno... na pokrywie silnika jak leżało, tak leży choć już obaj gracze zaczynają potrzebować Rutinoscorbinu Talos | 303 obudowy jeszcze słabiej, ale coś tam jest 2) TEST - DESKA ROZDZIELCZA czyli Talos vs Natual Look ponieważ oryginalny atomizer zaraz w trakcie zabaw pod maską zaczął mi płatać figle i przeciekał, na szybko przelałem Talosa do tego co było fabrycznie dziewiczego jeszcze i pod ręką (PET 300ml) by zakończyć aplikację jednego dnia na koniec jak wziąłem z domu nówkę sztukę atomizer, to zagościł on ponownie na oryginalnej butelce, razem ze środkiem Let's go! przygotowanie, po lewej Talos, po prawej Natural Look: i rezultaty: jeszcze z taśmą... i bez: Talos ewidentnie bardziej przyczernił, ale bez dodatkowego przecierania dał większy połysk po ponad tygodniu: zaglądamy do środka: i więcej detali: po 2 tygodniach: Talos jednak bardziej podatny na wycieranie się po ponad 3 tygodniach: niby są, ale tak jakby ich prawie nie było, przy czym nadal czas znosi moim zdaniem NL: tyle co nic między deską niesmarowaną a Talosem... 3) TEST - USZCZELKI czyli multiporównanie (trochę to trwało, ale nie szło szybciej, poddałem się i wykupiłem konto na IS, trudno.) Z tej części testu jestem w sumie najmniej zadowolony, ale patrzta. Auto użytkowane codziennie, drzwi też otwierane więc ciągłe otwieranie i zamykanie będzie miało wpływ na utrzymanie się dressingów. Przygotowani do startu... udało się zebrać sporą liczbę konkurentów uszczelka drzwiowa przy drzwiach pasażera, od lewej Gtechniq T1, ValetPro Talos Protectant, RaceGlaze Rubber Dressing Colour Enhancement i AF Revive. i po stronie kierowcy, od lewej CarPro PERL 1:1, Autobrite Vinyl Gel Bumper Protectant, Talos & 303 Aerospace Protectant przejechałem tymi środkami tak może trochę od niechcenia również po plastikach by sobie ułatwić późniejszą identyfikację co gdzie jest i gdzie się kończy (zakładając że na plastiku dłużej wytrzyma) Talos sam Gtechniq T1 | Talos Talos | RaceGlaze Rubber RaceGlaze | AF Revive i po stronie kierowcy, już bez taśm oddzielających Talos | 303 Autobrite | Talos PERL 1:1 | Autobrite po ponad tygodniu: Talos 2 od lewej... i w sumie ostatni, bo pozostałych 2 już nie widać więc i z bliska: Gtechniq T1 | Talos Talos | RaceGlaze dogorywa, coś tam się świeci... RaceGlaze | AF Revive czyli już nic nie widać (może z 1% ?) jak się ma druga strona? ano tak: i z bliska: Talos | 303 Autobrite | Talos PERL 1:1 | Autobrite po 2 tygodniach: Wysiadł RaceGlaze a AF Revive nie żył nadal na dowód: więc i foto z bliska tylko tych co się ostali na placu boju T1 | Talos Talos | RaceGlaze - na dowód że tego drugiego już nie ma (1% może? ) po stronie kierowcy jest jednak lepiej: Talos | 303 Autobrite | Talos PERL 1:1 | Autobrite po ponad 3 tygodniach: szybkie foto na to co jeszcze było widać, że się trzyma: T1 | Talos T1 | Talos (inne światło) Talos | 303 Autobrite | Talos i trochę akurat w innym rzucie - PERL 1:1 i fragmencik z Autobrite'm WNIOSKI KOŃCOWE Pod maską, plastiki. Tutaj widać że Talos to środek trwały, na równi z 303, lepszy natomiast od dość rzadko rozcieńczonego 1:5 PERLa. Kolorystycznie dawał największy połysk i głębię koloru. Przyciąganie kurzu na takim samym, niskim poziomie. Zwycięzcą o te pół zderzaka jest bohater testu, głównie ze względu na głębię, przy zachowanej jednakowej wytrzymałości z 303. W środku, na desce rozdzielczej konkurentem był Poorboy's World Natural Look i tutaj zwycięzcą jest on. Tzn. Talos dawał co prawda większą głębię koloru, ale wytrzymał krócej na desce. Przyciąganie kurzu jednak na korzyść NL. Planuję jednak jeszcze test zaciekowy Uszczelki drzwiowe. Talos nie jest do nich przeznaczony, ale takie były wymogi testu. Nie wypadł jednak najgorzej, bo w sumie był lepszy od części konkurencji przeznaczonej w sumie również do gum Zdecydowanym zwycięzcą zaczernienia i wytrzymałości okazał się Gtechniq T1. PERL 1:1 (sugerowane rozcieńczenie tego środka przy stosowaniu na gumie) za nim, na podium był też 303 i następny był nasz bohater Talos. Za nimi Autobrite a środki RaceGlaze i AF Revive nie wytrzymały odpowiednio nawet 2 tygodni i tygodnia Senk ju za uwagę, mam nadzieję że pokazałem większość stron ValetPro Talos Protectanta. W skali szkolnej: jak dla mnie mocne 4+, głównie za wytrzymałość i uniwersalizm.
mar3 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Fajny test i porównanie. Lubię Talos'a za to jak się nim pracuje, nie zostawia smug na plastikach i uszczelkach( słupki w Megane II ) no i nie spływa po pierwszym deszczu w piątek robiłem mały test między innymi z Perl'em 1/5 i 1/1 - u mnie wyszło podobnie jak w Twoim teście tzn. 1/1 najdłużej znosił pryskanie wodą, lekkie mycie i ścieranie
kamilgt Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 M4ciek, porządny test tak powinny wyglądać wszystkie testy
bizislawek Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 racja porzadny test , ale 1:5 to troszke za duzo, wedle mojej opinie. Dałbym 1:3
Brylant Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Bardzo fajny test Bardzo zaciekawiło mnie porównanie 303 i Talosa w komorze silnika.Na chwile obecna własnie używam 303 do plastików pod maską,jednak Talos wygląda bardzo ciekawie i zapewne nastepny środek do testów to wlasnie bedzie Talos. Do plastików w środku zostaje przy niesmiertelnym PB NL
Adriang92 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Sam też uzywam Talosa, kupiłem ze wzgledu na uniwersalnośc, i naprawde daje rade wszedzie. Co najlepsze dobrze czysci, zazwyczajn przed nakładaniem wszystko najpierw myłem APC ale ostanio jak poprawiałem silnik po "mechaniku" i wszystkie plastiki wyciagniete miałem to poszły do czyszczenia i naprawde bardzo łatwo i szybko usówa bród zabezpieczając odrazu Takie małe 50/50 na puszcze od filtra przetartej tylko zwilżoną gąbka kuchenna Tutaj na uszczelce We wnetrzu tez daje rade Za tą cene naprawde warto, srodek uniwersalny i mega wydajny, utrzymuje sie nawet dośc długo, a nakłada sie banalnie prosto i szybko
canta8 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Ja też chwalę sobie Talosa. Metodą prób i błędów stwierdziłem( zgodnie z zaleceniem producenta) że najładniejszy mat daje w rozcieńczeniu 1:3 z wodą destylowaną. Często otwieram pokrywę silnika by popatrzeć na tę czerń ,którą on mi "sporządził" W środku,w tym samym rozcieńczeniu też jest ładnie i matowo. Za te pieniądze produkt świetny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się