Skocz do zawartości
metys

Pady i aplikatory do nakładania wosku

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Grzechu23 napisał:

No właśnie :?dostałem na święta pod choinkę pierwszy wosk z softt99 Kiwami, otwieram puszke a tam ten ich aplikator. Biorę do ręki i kurde mówie co on taki twardy i szorstki. Jak tym woskować auto :o

Nie miałem jeszcze okazji nim nakładać wosku, ale nie wiem czy po korekcie na początku sezonu nie użyje czegoś innego. Może właśnie polecanego jak Liquid Elements

Ja robiłem z ziomkiem testy na masce wyjetej z golfa 5 ori lakier czarny metalik po pełnej korekcie robiły sie mikro ryski które nie wystepowały po aplikatorze chociazby k2 lub aplikowaniu wosku MF, wiec tak srednio polecam chyba ze na wilgotno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Fredi88 napisał:

Rzeczywiście super. Gdzie jest dostępny? Żółtki jeszcze tego nie sklonowały? :-]

u mnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie kupiłem kilka padów polecanych przez was i nie ma szału. Osobiście nie widzę różnicy między tymi tanimi np. z Bolla a polecanymi przez was. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, mistrz_dawid napisał:

Panowie kupiłem kilka padów polecanych przez was i nie ma szału. Osobiście nie widzę różnicy między tymi tanimi np. z Bolla a polecanymi przez was. 

a które kupiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam swoje 3 grosze.

Używałem do wosków WaxPro Super Soft Foam teraz dostałem House of Wax HQ Wax. I ten drugi zdecydowanie lepszy. Słoneczko Wax'a po 3 autach i FK1000 nie wyglądało za ciekawie. Ten HW wydaj się delikatniejszy i trwalszy - zaliczył już pranie i ma się BDB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kilka i powiem tak, do małej puszki FK najlepszy Zymol, do dużej puszki Meguiars, aczkolwiek kupiłem niedawno K2 i bardzo podobne do Megsa. Mam też Ufo, który użyłem 2x i wg mnie zbyt twardy, szorstki. Nakładałem też kiedyś padem german, czarną stroną, wygodnie leży, ale szkoda mi go. Kupiłem ostatnio wosk Bilt-Hamber DW i aplikator był w zestawie, ale nie biały tylko szary. Jaki jest nie wiem, bo jeszcze nie próbowałem. Aplikatory z fibry używam z TKMax, takie duże, wygodne, zielone, z kieszonką, polecam.

Co do opon to używam ADBL kilka razy i wyrzucam, w międzyczasie zamknięty w pudełku po Ferrero 😜. Kupiłem do testów aplikatory typowe do opon z aliexpress, identyczne jak CarPro, ciekawe jak się będą sprawowały. Dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kedar napisał:

Kupiłem ostatnio wosk Bilt-Hamber DW i aplikator był w zestawie, ale nie biały tylko szary. Jaki jest nie wiem, bo jeszcze nie próbowałem.

Bardzo fajny aplikator - delikatny, mięciutki, a jednocześnie trwały. Podczas woskowania "sunie" po lakierze - nie czuć takiego "haczenia", jak przy aplikatorach np. Meg'sa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również polecam aplikatory od BH. Fajnie, ze łączenie połówek, zgrzew jest wycięty.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam jedne z fajniejszych aplikatorów Wo-Wo. w tej cenie nie znajdziecie lepszych.

wowo.jpg.8297db785df07a1b18186181da1037f6.jpg

  • Okay 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3d ma mega aplikator 😁 tak samo granatowy fibrowy kozaczki 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi WoWo nie siadł i przez to ze w środku jest pusty- jakby klejony z dwóch i dziwnie sie go używa. Dodatkowo boczne zgrzewy lubią zgarniać wosk (podobnie jak w megsie)

Moje ulubione to autofinesse grzybek, bilt hamber biały, house of wax, mam jeszcze czarny mały ufo ale nie pamietam gdzie kupiony ale uwielbiam go.
Białe z flexi sift tez bardzo fajne.
Bardzo dobry (nie chłonie wosków prawie) to czerwony aplikator z lake country tylko jest problem z dostępnością.
Swego czasu kupilem ze 20 różnych aplikatorow i te powyższe sie spisały najlepiej


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez porownania, nie wiem jak dla Was, ale ja od kad zobaczylem i wzialem do reki LiquidElements, to od razu sie zakochalem. Ten aplikator nie ma sobie rownych. Jest kozacki. 
Nie jestem pewien, ale chyba jedyny taki na rynku. 
Moze ktos mial stycznosc z LE, i wie ktora firma posiada takie/podobne aplikatory?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez porownania, nie wiem jak dla Was, ale ja od kad zobaczylem i wzialem do reki LiquidElements, to od razu sie zakochalem. Ten aplikator nie ma sobie rownych. Jest kozacki. 
Nie jestem pewien, ale chyba jedyny taki na rynku. 
Moze ktos mial stycznosc z LE, i wie ktora firma posiada takie/podobne aplikatory?

Pokaz aplikator


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie lubie tej wargi bo mi zawsze tam wosk podchodzi - lubie takie jak house ów wax ma bo wtedy ładnie dochodzi do krawędzi :-)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Birkhof mozesz wziac nozyk do tapet, i racjonalnie obciac nadmiar rantu. Ja tak zrobilem, i sadze ze jest kozak 😄

Dobry i stary sposob, troche dla wygody, to te sloneczka tanie, budzetowe, uciac w 1/3 czesci, i do srodka wkladac paluszki. Wtedy mamy tak jakby wieksza kontrole nad aplikatorem, i ciut mniejsza powierzchnie ktora nakladamy wosk. Jednak jest wygodniej, bo nie ugina nam sie jedna strona, gdy mamy na niej wosk, itp. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[mention=3124]Birkhof[/mention] mozesz wziac nozyk do tapet, i racjonalnie obciac nadmiar rantu. Ja tak zrobilem, i sadze ze jest kozak
Dobry i stary sposob, troche dla wygody, to te sloneczka tanie, budzetowe, uciac w 1/3 czesci, i do srodka wkladac paluszki. Wtedy mamy tak jakby wieksza kontrole nad aplikatorem, i ciut mniejsza powierzchnie ktora nakladamy wosk. Jednak jest wygodniej, bo nie ugina nam sie jedna strona, gdy mamy na niej wosk, itp. 

Dzieki za tipa! Mam z dodo chyba takiego palczaka ale juz zmęczony jest. Wytestuje na Megsie :-D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Birkhof taki "patent" kosztuje u innych firm po 15-30zl 😄 warto czasam pojsc na handmade, i zaoszczedzone pieniazki wrzucic w np jakas konkretna rzecz, nowy wosk, nowy qd itp 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[mention=3124]Birkhof[/mention] taki "patent" kosztuje u innych firm po 15-30zl  warto czasam pojsc na handmade, i zaoszczedzone pieniazki wrzucic w np jakas konkretna rzecz, nowy wosk, nowy qd itp  

Ten z dodo super do felg sie sprawdzał.

Tez lubie patenty dyi. Dzieki jeszcze raz - niby proste a nigdy nie wpadł człowiek na to icon_smile.gif.b4a8b1961b729e494ee87a9a4b2a28bb.gif

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Okay 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji porządków porównałem BH i wowo ....

Wowo średnica większą. Posiada krawędź, miękka. Coś w stylu słoneczka od megsa. Pianka w mojej ocenie delikatniejsza od BH, ale macalem przez chwilę. Ewidentnie pusty w środku. Po przyłożeniu do powierzchni pustą przestrzeń między połówkami zostaje zniwelowany i tym samym aplikator robi się płaski. Wstepnie bardzo dobry aplikator w tej cenie. Nie sprawdzałem w praktyce z woskami. BH bardziej "mięsisty". IMG_20181107_175028.jpeg.198df65db667acafaff0a0346afcbfd0.jpeg

 

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.