Skocz do zawartości
_Makki_

Test produktow TR

Rekomendowane odpowiedzi

a jak z zapachem ? pricbort ma ładny nie drażniący zapaszek a jak sanesolv ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ale mam takie wrażenie, że po tym teście ze sklepów zniknął Sanesolv Extra :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiaad, w którym? ;) U nas są zapasy na lata w przód :good:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U nas są zapasy na lata w przód

Ja to zawsze byłem żądny spy fotek z magazynu PA*pl. :mrgreen:;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DawPi, Nie ma takich aparatów, co by to wszystko objęło w jeden kadr :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

picollo, napis "czasowo niedostępne"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie bonusowe: Jak radzą sobie te produkty z żywicą klejem i innymi przyklejającymi się do aut brudami?

Wiemy, że zjadają świetnie smołę, jednakże takie produkty też często usuwają inne brudy.

Już doszedł mój MAC, ale jeszcze go nie testowałem. Zastanawiam się nad tymi wszystkimi klejącymi pozostałościami z drzew czy MAC je zje też?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie prickbort świetnie usuwa klej, stare naklejki i takie sprawy, z żywicą jeszcze nie sprawdzałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, z klejem walczy idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można prosic o zdjęcia na 1 stronie tematu? Chciałoby sie zobaczyc te produkty w akcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem MACa. Generalnie na czarnym lakierze mało było widać smołę - było ją czuć pod palcami. MAC usunął całą. Łatwo się dał spłukać i nie zostawił smrodu na samochodzie i rękawicy, tak jak to robi nafta.

Ogromnym minusem jest atomizer, padł po 100ml - przestał odbijać, trzeba będzie coś innego wymyślić :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, mam problemy z fotosikiem i pierwszy raz w zyciu jak chce za cos zaplacic to ktos "nie chce" kasy. Tzn, nagle mam ogromny problem z platnoscia za transfer.

Postaram sie to zalatwic asap.

Apropos atomizera to do Prickborta (btw; tak sie nazywa produkt, MAC124 to nazwa producenta) trzeba jak do kobiety - z uczuciem. Jak to nie pomoze to trzeba wymienic ;)

A najlepiej wymienic na jakis ekonomiczny atomizer odrazu bo orginalny daje na bogato..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropos atomizera to do Prickborta (btw; tak sie nazywa produkt, MAC124 to nazwa producenta) trzeba jak do kobiety - z uczuciem. Jak to nie pomoze to trzeba wymienic ;)

 

Uczucie nie pomogło, po prostu po kilku minutach użytkowania się zawiesiła pompka tak jakby nie była odporna na tę chemię.

 

Są dwa rodzaje atomizerów - niebieski i biały, z którym przychodzą prickborty. Niebieskiego jeszcze nie testowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Apropos atomizera to do Prickborta (btw; tak sie nazywa produkt, MAC124 to nazwa producenta)

 

Makki, producent to MAC Serien, MAC 124 to oznaczenie tego produktu. Są jeszcze inne "Maki" :D 129 etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są dwa rodzaje atomizerów - niebieski i biały

 

Z tego co pamietam to chyba wsio jedno.

 

Apropos atomizera to do Prickborta (btw; tak sie nazywa produkt, MAC124 to nazwa producenta)

Makki, producent to MAC Serien, MAC 124 to oznaczenie tego produktu. Są jeszcze inne "Maki" :D 129 etc.

 

No tak Mac serien. Ale u nas wszedzie w sklepach produkt widnieje jako Prickbort. Moze z Mac 124 to za dluga nazwa dla norkow ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jaki atomizer ekonomiczny do Prickborta polecacie? I czy faktycznie on jest zdatny tylko 1 rok, bo tak pisze na opakowaniu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jaki atomizer ekonomiczny do Prickborta polecacie? I czy faktycznie on jest zdatny tylko 1 rok, bo tak pisze na opakowaniu...

Np jakis Gloria DA albo Kwazar Mercury Pro+.

Jezeli mowisz o opakowaniu litrowym to wydaje mi sie ze w ciagu roku napewno powinienes zuzyc ten litr, patrz usuwanie asfaltu itp z auta a nie jego przydatnosc.. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjecia powinny niedlugo dzialac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.