Skocz do zawartości

Menzena 500/2000/3000 czy może CarPro Fixer


daleth

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Jeżeli chodzi o lakier Alfa Red 2006 na samochodzie co przejechał 37K jest konieczna korekta od 500? Myślę aby użyć samego Fixera na pomarańczowej gąbce FlexiPads, czy da radę (foto poniżej)?

 

Czy bez miernika jest duże prawdopodobieństwo, że wytrę cały klar w jednej lub drugiej konfiguracji (Fixer/Menzena)?

 

Jeżeli chodzi o elementy plastikowe lakierowane, czy praca nad nimi znacząco się różni od pracy na polakierowanym metalu?

 

Dzięki,

R

Screen-Shot-2012-04-18-at-10_28.jpg.9ccfc526c2e67223d60002605e4df5ab.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Temat pomyłkowo usunąłem, więc pomogę ;)

 

 

jest konieczna korekta od 500? Myślę aby użyć samego Fixera na pomarańczowej gąbce FlexiPads, czy da radę (foto poniżej)?

 

 

Po pierwsze samym Fixerem będzie ciężko usunąć wszystko, po drugie wykończyć tą pastą na pomrańczowym Flexi będzie jeszcze trudniej, szczególnie jak nie masz wprawy.

 

 

Czy bez miernika jest duże prawdopodobieństwo, że wytrę cały klar w jednej lub drugiej konfiguracji (Fixer/Menzena)?

 

 

Przy zachowaniu minimum ostrożności, szczególnie na rantach, mało prawdopodobne. Podjedź do kogoś w okolicy kto ma miernik i zmierz sobie auto żeby nie natknać się na niespodzianke.

 

 

Jeżeli chodzi o elementy plastikowe lakierowane, czy praca nad nimi znacząco się różni od pracy na polakierowanym metalu?

 

 

Szybciej się nagrzewają, szybciej się usuwają rysy, na plastiku łatwiej o przebicie więc ostrożnie na zderzakach. Nie jest złym pomysłem zacząć o jeden stopień łagodniejszą kombinacją niż na reszcie karoserii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daleth, patrząc na zdjęcia lakieru uważam, że bez FG500 nie osiągniesz nic satysfakcjonującego. Lakiery roczne z przebiegiem 10000km wymagają FG500, ba, mój rekordzista po 28km wymagał FG500 i futra. Niski przebieg i wiek auta niestety niewiele znaczą, a zdjęcie sugeruje, że pierwszy przejazd powinien się odbyć czymś o mocy FG500 i "wełniakiem". Fixera raczej odpuść jeśli zależy Ci na czymś więcej niż tylko szybkim odświeżeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Julian miałeś rację. Efekt dopiero po Menzena500. Generalnie Fixer chyba tylko się nadaję aby znajomemu na szybko poprawić lakier :( nici z one-step...

Próbowałem też Menzeny500 a potem Fixer (na pomarańczowym padzie). Widać hologramy było.

 

Załączam efekt. Kiepskie foto bo z telefonu. Ale mnie widok powalił.

 

A więc rada dla początkujących: nie trzeba się bać, nawet polerki rotacyjnej :)

 

Jedno tylko mnie zdziwiło. Po 3 przejazdach Menzeny już prawie nie widać na lakierze. 1500rpm. Pryśnięcie detailerem mało dawało. Robiłem wtedy jak potrzeba jeszcze jeden przejazd (chyba tylko 500)

 

[ Dodano: 24 Kwiecień 2012, 03:12 ]

Jednak się przeproszę z CarPro Fixer. Trzeba go dłużej trochę pomęczyć (po dotarciu prysk detailerem i jeszcze ze 2 przebiegi). A więc kombo Menzena 500 plus Fixer robi robotę ;)

Screen-Shot-2012-04-23-at-2_39.jpg.a5714202d3df0acfe2bd416214f17fe5.jpg

9598979e8da811e1b9f1123138140926_7.jpg.a834025605f739d3712c3269d530255c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.