Skocz do zawartości

"Skórzane" AIO


ultratouch

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam jakiegoś dobrego AIO do skóry a mianowicie tej na kierownicy. Mam ją w bardzo przyzwoitym jak na wiek auta stanie i chciałbym żeby pozostała taka jak najdłużej ale nie bardzo mi się uśmiecha kupować 2 step dla samej kierownicy. Zależy mi na środku do bieżacej pielęgnacji a nie na jakimś dla handlarzy co zamaskuje bród.

Swego czasu był dostępny 3in1 Lexol'a ale już chyba został wyprzedany. Jakieś propozycje?

 

Skóra szara, Volvo'wska z przeszyciami i dziurkowana miejscami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam Mothers Reflections Leather Care aczkolwiek nie mam zbyt dużego doświadczenia w tym temacie ponieważ jest to mój jedyny środek do skóry , oczywiście poza APC. Ma dość dziwny lekko chemiczny zapach . Skóra po aplikacji nabiera bardziej głębokiego koloru ( mam czarną) i przestaje być śliska . Co do właściwości czyszczących to też nie wiem :P bo nigdy nie była brudna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ValetPro Argus Leather&Vinyl Cream w akcji na czarnych skórach. Skóra czyszczona za pomocą szczoteczki i wspomnianego środka, a następnie wycierana do sucha mikrofibrą. Do tego zabiegu użyłem specjalnie mikrofibry białego koloru, aby móc sprawdzać właściwości czyszczące środka. Po osuszeniu nałożony środek za pomocą aplikatora i po przeschnięciu przetarty mikrofibrą. Efekty na zdjęciach.

S7300306.jpg.2de7099eb65a02c09c8868264f6b3ee5.jpg

S7300315.jpg.e9a8ad14a011672afdceb598b85e8810.jpg

S7300320.JPG.148446fe79529ab89defcc1e1081a8c4.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat.