Skocz do zawartości

Jakie Gąbki / Pady wybrać ?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, barkry napisał:

Takie pytanie jeszcze, ile wykorzystam pasty na auto wielkości passat lub Qashqai, one step na DA, 1 lub 2 przejazdy dla najlepszego efektu?

I ile potrzebowalbym padów na taka korektę ?

kup 250ml, ciężko określić ile wyrobisz 😉 przy jednorazowej akcji. Jeżeli planujesz robić korekt więcej , to idzie litra za litrem 😉 

4-5 padów, na początek moimi zdaniem więcej tzn lepiej . Bez stresu, czy wystarczy pasty, czy pad już gotowy do ponownego użycia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co iść w 3 etapy na początek? Po co też kupować pasty które nie są łatwe w obsłudze i masa sprzątania po nich? Nie łatwiej kupić pasty Kocha (8 i 2) lub Sonaxa (cutmax i 0406) lub nowe w Pl 3D które dotrzeć łatwiej niż niektóre QD? 
Co masz na myśli mówiąc pasty 3D 501 i 502?
Pracowałeś z nimi? Do czego można porównać siłę cięcia i wykończenie?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie pady 125 mm polecacie? NAT, Royal Pads?

Wybrałem maszynę DA jest to https://www.jula.pl/catalog/motoryzacja/pielegnacja-samochodu/srodki-do-woskowania-i-polerowania/polerki-elektryczne/polerka-004229/#tab01

Zastanawiam się bo chciałbym mieć możliwość pełnego spektrum działania. Sonax 0406 na one step czy menzerna 3w1?

A do 3 etapów zestaw mezerny 300, 2500, 3800? Czy coś innego polecacie? 

Pady do one step Royal Pads one step, a do 3 etapów ?

Jeszcze ile bym potrzebował padów i jaką ilość pasty dla auta wielkosci passat? Na np one step i pełną korekte?

Może ktoś ma lepszą propozycje, przetestowaną niż sonax 0406 lub menzerna 3w1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zielony i zapytam jak to jest z mocowaniem na rzep np tego pada

https://allegro.pl/oferta/royal-pads-air-pro-one-step-pad-for-da-gabka-130mm-7024341235

do 125 na maszynie?

Teraz, powalla napisał:

Mam wrażenie że albo nie czytasz naszych postów albo masz je gdzieś i ciągle pytasz o to samo , bo lubisz klepać w klawisze ... 

Chce być pewny aby nic nie zepsuć

Może ktoś inny ma lepszą propozycje.

Wiem że na początek lepiej one step.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej one step ? Dlaczego? Wiesz ile trzeba doświadczenia  i to nie takiego przed komputerem ale w garażu przy aucie żeby one step wyszedł jak należy ?  Nawet niedawno ktoś tu napisał i w pełni się z tym zgadzam że wolę przelecieć auto szybkim cutingiem i potem to wykończyć niż pieniczyć się z one stepem, a po wymyciu ciągle się zastanawiać  co by było gdyby to jeszcze liznąć finishem 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, powalla napisał:

Lepiej one step ? Dlaczego? Wiesz ile trzeba doświadczenia  i to nie takiego przed komputerem ale w garażu przy aucie żeby one step wyszedł jak należy ?  Nawet niedawno ktoś tu napisał i w pełni się z tym zgadzam że wolę przelecieć auto szybkim cutingiem i potem to wykończyć niż pieniczyć się z one stepem, a po wymyciu ciągle się zastanawiać  co by było gdyby to jeszcze liznąć finishem 😉 

Poleciłbyś ze swojego doświadczenia jakąś sprawdzoną kombinacje na początek w co warto było by się zaopatrzyć? Chodzi mi o pady i pasty? Tak jak wcześniej mówiłeś Koch (8 i 2) lub Sonaxa (cutmax i 0406) lub nowe w Pl 3D? Co jest łatwiejsze w pracy dla zielonego? Co da lepszy efekt? Jakie pady do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

Zacznę od tego, że moje auto to BMW E39.

Jestem zielony i planowałem zrobić one stepa polerką rotacyjną z użyciem Menzerny 3in1 - tutaj pytanie jaki pad dobrać.  SWAGTV w teście na YT używał czarnego miękkiego pada i wyszło to całkiem ok, a robił to na BMW E36... Ja natomiast zastanawiałem się nad pomarańczowym one stepem od Royal Pads. Proszę o pomoc, bo dobór pada nie daje mi żyć 😉

Przeczytałem też co napisał parę postów wcześniej @powalla i teraz już nie wiem czy robić ten one step czy cutting + finish. Lakier nie jest w tragicznym stanie, miejsce i polerkę też będę miał w zasadzie tylko na jeden dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ptck napisał:

Witam,

Zacznę od tego, że moje auto to BMW E39.

Jestem zielony i planowałem zrobić one stepa polerką rotacyjną z użyciem Menzerny 3in1 - tutaj pytanie jaki pad dobrać.  SWAGTV w teście na YT używał czarnego miękkiego pada i wyszło to całkiem ok, a robił to na BMW E36... Ja natomiast zastanawiałem się nad pomarańczowym one stepem od Royal Pads. Proszę o pomoc, bo dobór pada nie daje mi żyć 😉

Przeczytałem też co napisał parę postów wcześniej @powalla i teraz już nie wiem czy robić ten one step czy cutting + finish. Lakier nie jest w tragicznym stanie, miejsce i polerkę też będę miał w zasadzie tylko na jeden dzień.

pokaż pacjenta 🙂 zrób poprawne fotki lakieru. Coś wymyślimy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@alexander.p zdjęcia kiepskie i raczej niewiele widać, ale niestety nie mam lepszych, bo auto do soboty jest w warsztacie w innym województwie 😞 a chciałbym to zamówić jeszcze dziś, bo w majówkę chcę tą polerkę zrobić... mam nadzieję, że coś będzie można zobaczyć 😣

IMG_2656.JPG.d8d452ae09c4c13b4583ca34204e75ab.JPGIMG_2657.JPG.5cbdaa8a20bf4aafd26271c1525393af.JPGIMG_2673.JPG.f25e9fe999516f0c4db860b8e8698f12.JPGIMG_2654.JPG.c8c821c8d20a740fed5867787b812c73.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, ptck napisał:

@alexander.p zdjęcia kiepskie i raczej niewiele widać, ale niestety nie mam lepszych, bo auto do soboty jest w warsztacie w innym województwie 😞 a chciałbym to zamówić jeszcze dziś, bo w majówkę chcę tą polerkę zrobić... mam nadzieję, że coś będzie można zobaczyć 😣

 

naprawdę przydały by sie fotki lakieru 😉

z mojego skromnego doświadczenia, podpowiem , że E39, E46 to twardziel. OneStep ok, pytanie jaki efekt chcesz uzyskać. np BMW E46 futro/mf + Koch H8, następnie  pad RP one step/zółty NAT +Sonax ex04-06 zrobiło robotę konkretną. Jeden dzień może być mało na taka operację z racji zastanego lakieru i  dużej "budy" 🙂 

doświadczenie jakie masz ? Rotacja, jest wymagająca ale efektywna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, alexander.p napisał:

naprawdę przydały by sie fotki lakieru 😉

z mojego skromnego doświadczenia, podpowiem , że E39, E46 to twardziel. OneStep ok, pytanie jaki efekt chcesz uzyskać. np BMW E46 futro/mf + Koch H8, następnie  pad RP one step/zółty NAT +Sonax ex04-06 zrobiło robotę konkretną. Jeden dzień może być mało na taka operację z racji zastanego lakieru i  dużej "budy" 🙂 

doświadczenie jakie masz ? Rotacja, jest wymagająca ale efektywna. 

Doświadczenia brak, to będzie pierwszy raz 🙂

Chcę odświeżyć lakier, nie zależy mi na usunięciu 100% rys, ponieważ to auto daily i moim zdaniem mija się to z celem. No i to, że muszę się uwinąć w jeden dzień, więc ciężko będzie zrobić co innego niż one step 🙄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ptck napisał:

Doświadczenia brak, to będzie pierwszy raz 🙂

Chcę odświeżyć lakier, nie zależy mi na usunięciu 100% rys, ponieważ to auto daily i moim zdaniem mija się to z celem. No i to, że muszę się uwinąć w jeden dzień, więc ciężko będzie zrobić co innego niż one step 🙄

proponuję klasycznie: pady RP one step 5 sztuk, Sonax ex-04-06 / Koch F5. Zapewne masz BP 125mm 

metoda: rozprowadzenia pasty bieg 1, bieg 3 cięcie z dociskiem 2 przejazdy, bieg 2 (mniejszy docisk) wykończenie 4 przejazdy. Obszar pracy kwadrat 4 padów

rotacja to holsy, więc przy one step po cięciu trzeba skupić się na wykończeniu 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, alexander.p napisał:

proponuję klasycznie: pady RP one step 5 sztuk, Sonax ex-04-06 / Koch F5. Zapewne masz BP 125mm 

metoda: rozprowadzenia pasty bieg 1, bieg 3 cięcie z dociskiem 2 przejazdy, bieg 2 (mniejszy docisk) wykończenie 4 przejazdy. Obszar pracy kwadrat 4 padów

rotacja to holsy, więc przy one step po cięciu trzeba skupić się na wykończeniu 😉 

Ok, dzięki 🙂 czyli tą Menzernę 3in1 odpuścić? Planowałem nią zrobić auto, żeby nie woskować. W planach na przyszłość jest Fusso Coat, na razie mam ograniczony fundusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.