SwissvaxDetail Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Witajcie ! Mamy przyjemność przedstawić Wam relację z prac nad Porsche 911 Turbo Cabrio. To co wyróżnia ten egzemplarz to opcjonalny hardtop, oraz przede wszystkim matowe oklejenie. Do przygotowania i zabezpieczenia auta uzyliśmy systemu Swissvax Opaque. Jest to pierwsze matowe auto jakie Wam przedstawiamy na łamach forum, zobaczycie że pielęgnacja auta z takim lakierem znacząco różni się od zwykłych aut. Auto trafiło do nas umiarkowanie brudne,w oczy rzucały sie zacieki powstałe na skutek używania mocnej chemii do mycia : Mycie zaczęliśmy od kół, do umycia 19 calowych felg z Porsche 911 GT3 RS użyliśmy Nielsena Non Acidic Aluminium Cleaner oraz zestawu szczotek i pedzelków : Następnie przystąpiliśmy do mycia silnika, za pomocą APC Nielsena. System osłony dolotu przed wodą zaprojektował nasz Engine Washing Engineer - Evo Tylny spojler został podniesiony celem dokładnego umycia : Do umycia auta tradycyjnie użyliśmy SV Carbath & SV Washpudel : Nasza wizja mycia bezdotykowego Końcówki wydechu sygnowane logiem Techarta zostały wyczyszczone za pomocą APC Nielsena : Auto umyte i wprowadzone na halę: Turbo zostało następnie osuszone za pomocą SV Flexi Blade i ręczników waflowych : Po osuszeniu przystąpliśmy do przygotowania i oczyszczenia folii za pomocą SV Pre-Cleaner Opaque : Felgi zostały przygotowane za pomocą SV Cleaner Fluid i zabezpieczone SV Autobahn, na opony położyliśmy SV Pneu : Wszelkie tworzywa w silniku zostały zabezpieczone za pomocą SV Pneu i SV Protecton : Bagażnik został odkurzony, tworzywa pod maską zabezpieczone SV Protecton, maska od spodu została wyczyszczona SV Cleaner Fluid oraz zabezpieczona SV Shield : Szyby zostały umyte za pomocą SV Crystal: Następnie przystąpiliśmy do woskowania auta. Użyliśmy specjalnego wosku Swissvax do wykończeń matowych , SV Opaque. Jak można zobaczyć, efekty po takim wosku są dużo bardziej widoczne niż w przypadku tradycyjnych lakierów : 50/50 na spojlerze: I całość zrobiona : Po nawoskowaniu całego auta, zabraliśmy się za wnętrze. Wiele uwagi należało poświęcić tylnym fragmentom siedzeń, srebrny lakier którym były pokryte nosił ślady zużyć. W celu przywrócenia blasku użyliśmy SV Cleaner Fluid i SV Onyx : Do czyszczenia skóry użyliśmy SV Leather Cleaner a następnie zabezpieczyliśmy ją za pomocą SV Leather Milk : Pozostałe tworzywa zostałe odkurzone oraz przetarte SV Quick Interior Finish : Uszczelki w drzwiach zostały odżywione za pomocą SV Seal Feed : Również pasy bezpieczeństwa nosiły ślady zużycia : Tak się prezentuje skończone wnętrze samochodu : Skończone auto : Dziękujemy za uwage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator AreK Posted October 21, 2011 Administrator Report Share Posted October 21, 2011 Zawsze ciekawił mnie efekt wosku na macie i tu moja ciekawość została zaspokojona. Niezły bezdotyk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 w oczy rzucały sie zacieki powstałe na skutek używania mocnej chemii do mycia : na takim aucie, z takimi naklejkami na drzwiach ??? Do umycia auta tradycyjnie użyliśmy SV Carbath & A dlaczego nie Opaque? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted October 21, 2011 Moderator Report Share Posted October 21, 2011 Efekt wosku na matowym lakierze przypomina mi efekty uzyskiwane na plastikach po dressingu. Te ryski na nakładce progowej, pod napisem turbo....przypuszczam, że zostały usunięte a ta fota to tylko taka podpucha żeby się podroczyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 A dlaczego nie Opaque? Bo przed zabiegiem nie ma sensu zaś po jak najbardziej [ Dodano: 22 Październik 2011, 00:14 ] Te ryski na nakładce progowej, pod napisem turbo....przypuszczam, że zostały usunięte Chciałbym zobaczyć jak je usuwasz chyba za mało pracowałeś z takimi elementami, poza wymianą na nową część nie pozostaje nic innego na zdjęciu może wyglądają delikatnie ale w rzeczywistości to poważne "grubasy" Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukolarz Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 zacna przednia tablica rejestracyjna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted October 21, 2011 Moderator Report Share Posted October 21, 2011 na zdjęciu może wyglądają delikatnie ale w rzeczywistości to poważne "grubasy" To wiele wyjaśnia, na fotce wyglądają niewinnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Leon prawie jak Porsie ... Ma nieładne kuku na oponie Fajny satynowy MAT Link to comment Share on other sites More sharing options...
ble Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Ma nieładne kuku na oponie to tylko rant ochronny. W czym nie przeszkadza (poza wyglądem) a na pewno nie pęknie opona przez to Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 też mnie ciekawił wosk na macie Oj, gdyby tak przy tym bezdotykowym myciu wiadro wypadło i 'pierdykło' prosiaka w maskę Link to comment Share on other sites More sharing options...
marasec Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Macik odżył jak najbardziej. Pięknie. Ale ta G klasa w tle też niczego sobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
zajonc Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 A mój opaque się marnuje Prosie jak prosie dużo tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
spons Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Oklejenie tego auta zasluguje na pochwale To Wasza robota? 15 minut ogladalem foty tylniego spojlera i klapy, juz myslalem ze to z jednego kawalka folii i glowilem sie jak to zrobic Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Oklejenie tego auta zasluguje na pochwale Nie jest to nasz praca więc nie dziękujemy ;P dodam tylko ,że oklejane było ok 2 lata temu i jak widać folia nadal wygląda ok Było to również pierwsze auto które zostało poddane takiemu zabiegowi w naszej firmie więc można powiedzieć że to taki "prototyp" z pewną ilością błędów. Na dzień dzisiejszy oklejenie takiego modelu byłoby zdecydowanie lepsze Oklejenie tego auta zasluguje na pochwale To Wasza robota? Współpracujemy z firmą Anmar, również partner forum KA. [ Dodano: 22 Październik 2011, 13:18 ] Ale ta G klasa w tle też niczego sobie G 55 AMG dłubany przez Brabusa i oklejony folią "szary karbon" [ Dodano: 22 Październik 2011, 13:19 ] A mój Opaque się marnuje PCP nie dostarcza Ci matowych prosiaków ?? Może to kwestia czasu Link to comment Share on other sites More sharing options...
blade Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Relacja super Mam pytanie jaki zapach ma: SV Leather Cleaner i SV Leather Milk ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmajka Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 SV Flexi Blade czy ta wycieraczka nie jest zbyt inwazyjna dla foli lakieru itp ? ja zawsze sądziłem że wszelkiego rodzaju tego typu ściągaczki są zbyt agresywne Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Relacja super Mam pytanie jaki zapach ma: SV Leather Cleaner i SV Leather Milk ? Zapach Leather Cleaner SV jest specyficzny, ja bym to nazwał "chemiczny" bez zadnych dodatków. Ale na pewno nie odstrasza niczym jak również nie przyciąga za bardzo. Co do leather milk to teoretycznie ma zapach banana a w praktyce to taki chemiczny banan ,który osobiście mi się bardzo podoba. SV Flexi Blade czy ta wycieraczka nie jest zbyt inwazyjna dla foli lakieru itp ? Do lakierów staramy się nie używać ściągaczki ale do folii nie ma problemu ponieważ na niej nie widać rys. Z drugiej strony zabrzmiało to jak byśmy zostawiali rysy tylko skoro ich nie widać to trudno. Ale tak nie jest bo gdy auto po umyciu jest "super" czyste to jak ma się porysować ?? silikon jest na tyle miękki ,że w kontakcie z mokrą powierzchnią nic nie porysuje. W przypadku lakieru mogą zostać delikatne hologramy dlatego stosujemy to tylko przed zabiegiem w celu szybszego osuszenia. Aut po "procesie detailingu" nie dotykamy ściągaczkami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ornari Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Rewelka mało powiedzić bo wosk naprawde robi świetną robote, kurcze aż miło dbać o folie :) a tak zawsze myślałem że nie mam w jej czyszczenniu tyle frajdy co w lakierze Super relacja jak zawsze, folia utrzymuje sie rewelacyjnie jak na tak długi okres przy takim potworku Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Rzeczywiście ciekawa relacja, do tej pory myślałem, że foli nie da się jakoś "widocznie" odświeżyć Mimo wszystko, uważam jak kolega wyżej, że folia odbiera frajdę, jest taka trochę dla "wygodnych" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Bardzo mi się podoba efekt wosku na folii. Robota jak zawsze pierwsza klasa. Tak się zastanawiam czy w zimie tez myjecie samochody na zewnątrz?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted October 23, 2011 Administrator Report Share Posted October 23, 2011 To pytanie pojawia się cyklicznie przy pracach SV Co do zasady na hali, ale bywały też interesujące akcje na zewnątrz przy padającym śniegu Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaffel123 Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 Praca jak na Was przystało czyli mega. Folia rzeczywiście fajnie się trzyma ale ja i najbardziej lubię oglądać wasze efekty pracy z polerką więc czekam na inne projekty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted October 25, 2011 Moderator Report Share Posted October 25, 2011 Turbo zostało następnie osuszone za pomocą SV Flexi Blade i ręczników waflowych : Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek myslalem ze wszelkiego rodzaju sciagaczki sa surowo zabronione w detailingu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator psemo Posted October 25, 2011 Moderator Report Share Posted October 25, 2011 myslalem ze wszelkiego rodzaju sciagaczki sa surowo zabronione w detailingu ? Czytamy, a nie tylko oglądamy obrazki... Do lakierów staramy się nie używać ściągaczki ale do folii nie ma problemu ponieważ na niej nie widać rys. Z drugiej strony zabrzmiało to jak byśmy zostawiali rysy tylko skoro ich nie widać to trudno. Ale tak nie jest bo gdy auto po umyciu jest "super" czyste to jak ma się porysować ?? silikon jest na tyle miękki ,że w kontakcie z mokrą powierzchnią nic nie porysuje. W przypadku lakieru mogą zostać delikatne hologramy dlatego stosujemy to tylko przed zabiegiem w celu szybszego osuszenia. Aut po "procesie detailingu" nie dotykamy ściągaczkami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now