talar23 Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Potrzebuje szybkiej pomocy związanej z naklejeniem oryginalnej naklejki na tylny błotnik (chroniącej przed obiciami kamieni) w SUZUKI SWIFT SPORT mk6 . W sieci jak i na forum nie doszukałem się konkretnych porad jak to zrobić, więc postanowiłem założyć temat. Naklejka jest przeźroczysta posiada z zewnątrz folię transferową. Na odwrocie biały papier z logami 3M Prośbę swą kieruje do kolegów którzy byś może robią to na co dzień. Bardzo proszę o podpowiedź jak się do tego zabrać. Czy użyć wody a może na sucho? Nie chciałbym zepsuć efektu gaży naklejka przyszła do mnie a ASO za 160zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Myjesz dokladnie miejsce w ktorym chesz nakleic wlepe. Normalnie folie przezroczyste klei sie na wode, nie wiem jak jest w towim przypadku, jezeli na wode to przygotuje sobie pol litra wody w opryskiwaczu z kilkoma kroplami (doslowanie) szamponu (najlepiej jakis dla dzieci). Psikasz woda z szamponem po karoserii i wlepie, nakladasz wlepe tak jak chcesz zeby lezala. Odklejasz polowe i ladujesz tam ipa z kolejnego spryskiwacza, kladziesz na lakier i wypychasz wode rakla. ot cala filozofia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talar23 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 dzięki "spons" tylko właśnie ja też nie wiem czy powinno się taką naklejkę kłaść na wodzie czy na sucho. Jeśli będzie na wodzie procedurę znam. Nie do końca rozumiem z tym IPA. Odklejam polowe naklejki tam psikam IPA i dalej kładę na zmoczoną karoserie? Możesz wyjaśnić czemu ma to służyć? Nie wyjdzie podobnie jeśli przed całym zabiegiem przemyje miejsce IPA a później spryskam wodą? Czekam na inne wypowiedzi? na sucho czy mokro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 IPA rozpusci szampon i uaktywni klej na folii, jezeli tego nie zrobisz, folia moze sie nie przykleic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talar23 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Rozumiem wszystko poczekam jeszcze na jakąś odpowiedź czy robić to na sucho czy na mokro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 19 Października 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Tylko na mokro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endi Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Na mokro - najlepiej spryskaj sobie wodą element na który naklejasz plus na naklejaną folię - pozwoli Ci to swobodnie przesuwać folię po lakierze, żeby ją idealnie dopasować. Po dopasowaniu zostało tylko wypchnąć wodę między folią a lakierem - najlepiej to zrobić kawałkiem filcu - jest miękki i elastyczny. Możesz też użyć kawałka plastiku owiniętego w microfibrę, ewentualnie samą fibrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talar23 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Koledzy serdecznie dziękuje po wykonaniu tego zabiegu napisze o efekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
einser77 Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Podjedź sobie do kogoś kto okleja auta, ew. przyciemnia szyby, zrobi Ci to za grosze. Jak nigdy tego nie robiłeś to wcale nie będzie tak prosto jak na youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talar23 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 pisze dopiero dziś ale wyszło naprawdę świetnie. Dokładnie rozmierzyłem i oznaczyłem miejsce przygotowałem powierzchnie i wypychałem wodę skrobaczką do szyb zakończoną dość twardą gumą. Naklejka siadła jak w fabryce. Ani jednego najmniejszego pęcherzyka powietrza. Na sam koniec przygrzałem opalarką z oddali, aby jakiś koniec nie miał zamiaru odkleić się i to wszystko w tym temacie. Dziękuje za rady w szczególności spons dzięki wodzie z szamponem mogłem ostatecznie wyrównać naklejkę na karoserii nie odrywając jej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się