SwissvaxDetail Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Witajcie ! Tym razem przedstawiamy Wam projekt jednego z najmocniejszych i najszybszych ulicznych aut w Polsce , Porsche 911 Turbo zmodyfikowanego w renomowanej niemieckiej firmie 9ff. Opuszczając fabrykę , seryjne 911 Turbo miało moc 480 KM. Ile może mieć po tuninigu...? 550 ? 600 ? 700...? Nie, prezentowane auto legitymuje się mocą 870KM i 960 Nm momentu obrotowego Jest to najmocniejsze auto jakie do tej pory gościło na naszym forum i nie będzie łatwo pobić ten wynik Kilka słów o osiągach : 2,5 sekundy do 100 km/h, 7 sek do 200km/h , po kolejnych 8 sekundach auto jedzie 300km/h, co sprawia że jest szybsze od Bugatti Veyrona. Zmierzona prędkość maksymalna na drodze to 386km/h i napewno nie jest to ostanie słowo Nie będziemy wchodzić w dokładną specyfikację techniczną samochodu, ponieważ lista przeróbek w silniku zajęłaby całą stronę. Co zasługuje na szczególną uwagę, to całkowicie cywilny charakter samochodu. Poza twardym sprzęgłem auto nic nie straciło na ulicznym charakterze, mamy tutaj pełne wnętrze ze skórzanymi fotelami, sprzęt audio wysokiiej klasy i tym podobne udogodnienia. Nie jest to więc typowa "wydmuszka" , jakie można spotkać na torach wyścigów równoległych na 1/4 mili. Oprócz zmian mechanicznych, w aucie dokonano również kilka zmian w wyglądzie. W miejsce seryjnych felg trafiły 20 calowe OZ Ultraleggera w czarnym macie, z tyłu auta zagościła tylna klapa od Porsche GT 3 RS, wraz z regulowanym spojlerem. Z przodu auta zamontowano dodatkowy spojler pod zderzakiem, w celu ustabilizowania przodu przy ogromnych prędkościach. Kolor auta to bardzo rzadko spotykany w tym modelu Dark Olive. Auto znajduje się pod naszą opieką od marca tego roku i zawsze znajdowało się w nieskazitelnym stanie. Jednak ostatnie wizyty u tunera , kilka prac lakierniczych oraz setki kilometrów na hamownii i autostradzie odcisnęły swoje piętno na aucie. Porsche trafiło do nas mocno ubrudzone , z ogromną ilością smoły,asfaltu i martwych owadów na całym aucie. Tak wyglądają owady rozbite przy prędkościach 300+ : Mycie auta zaczęliśmy od mocnego prewasha : Następnie umyliśmy koła za pomocą VP Bilberry, pędzelków Swissvaxa i szczotki Ez-Detail : Końcówki wydechu doczyściliśmy za pomocą APC : Pora na właściwe mycie. W akcji tradycyjnie SV Washpudel & SV Car Bath : Usunęliśmy również smołę za pomocą Nielsena Tar & Glue Remover. Widoczny brak jakiekolwiek ochrony na lakierze : Auto zostało dokładnie osuszone : Przed korektą lakier został dokładnie wyglinkowany za pomocą glinki Swissvax i SV Quick Finish : Pomiary grubości lakieru pokazały wyniki od 120 do 200 mikronów. Defekty lakieru : Do pracy użyliśmy padów SV Fine i Medium oraz niebieskich 3M , użyte pasty to głównie S3 Gold , S17+ , S40 oraz miejscowo 3M Ultrafina . Po skończonej pracy poziom korekty został sprawdzony za pomocą płynu inspekcyjnego Festool : 50/50 po pierwszym przejeździe S3 Gold : Miejsca niedostepne dla maszyny zostały wypolerowane ręcznie : Korekcie zostały poddane również elementy z włókna węglowego : Stan lakieru po skończonej korekcie i inspekcji, przed nałożeniem wosku : Po skończonym polerowaniu zajęliśmy się szybami , któe zostały umyte za pomocą SV Crystal, a następnie zabezpieczone Gtechniqiem G1 : Ze względu na bardzo poważne modyfikacje mechaniczne i zmiany w układzie sterującym pracą silnika, dostaliśmy absolutny zakaz mycia silnika, więc prace ograniczyły się tylko do przetarcia go APC i nałożenia SV Pneu na gumowe elementy : Felgi zostały przygotowane SV Opaque Cleaner a następnie zabezpieczone woskiem do matowych wykończeń, SV Opaque : W ten sam sposób zabezpieczyliśmy matowe końcówki wydechu oraz przedni spojler : Na opony nałożony został SV Pneu Mat : Po skończeniu pozostałych prac na zewnątrz auta, przystąpiliśmy do woskowania. Tym razem wybór padł na Swissvax Paul Dalton's Crystal Wax : Po 20 minutach spolerowaliśmy wosk za pomocą SV Micro - Fluffy : Po spolerowaniu wosk został wygrzany za pomocą lamp IR, do temperatury 50 stopni : Po wygrzaniu i "wypoceniu" , wosk został jeszcze raz dotarty SV Micropolish : Następnie przyszła kolej na prace we wnętrzu auta. Zaczęliśmy od bagażnika : Na plastikach użyty został SV Protecton : Szyby wyczyszczone od wewnątrz, co przy tym kształcie nadwozia stanowiło nie lada wyzwanie : Skórzane elementy zostały dokładnie oczyszczone SV Leather Cleaner, SV Leather Brush a następnie zabezpieczone SV Leather Milk : Dywaniki zostały oczyszczone, oraz zaimpregnowane 303 Fabric Guard : Plastiki we wnętrzu zostały odżywione za pomocą SV Protecton : Karbonowe listwy na progach również wymagały od nas dużo pracy : Następnie progi i wnęki zostały zabezpieczone za pomocą wosku SV Shield : Do odżywienia uszczelek użyliśmy SV Seal Fead : Tak prezentuje się skończone wnętrze: A tak prezentuje się skończone auto , gotowe na odbiór przez klienta : I na koniec mała zapowiedź auta które również trafi na forum, w przyszłości... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Jest i odpowiedni uniform Fajna relacja, szczególnie zdjęcie z Evo myjącym szyby od środka Panowie... tu taka mała prośba... dałoby radę nagrać filmik jak np. wjeżdżacie takim do środka i 'nie chcący' robicie przygazówkę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rise and Shine Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Pięknie zmodyfikowany, a mimo to wciąż użytkowy wóz, ciekawy, rzadko spotykany kolor, no i Wasza praca trzymająca poziom wyżej wymienionych Jedyne nad czym ubolewam, to fatalna struktura lakieru, widoczna na piątym zdjęciu od dołu, prawe drzwi, błotnik... Co nie zmienia faktu że do Waszej, absolutnie wzorcowej pracy, nie ma się gdzie przyczepić Gratulacje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emek Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Niezły potworek świetna robota i piękny wet look Link to comment Share on other sites More sharing options...
kupusso Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Śliczności- samochód jak i sama praca rewela Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted October 2, 2011 Administrator Report Share Posted October 2, 2011 Panowie... tu taka mała prośba... dałoby radę nagrać filmik jak np. wjeżdżacie takim do środka i 'nie chcący' robicie przygazówkę? Jest szansa... Auto w swojej aktualnej odsłonie ma ciut cichszy wydech i bardziej słychać charakterytyczny dźwięk boxera, wcześniej dźwięk przypominał startujące F16 i był to zdecydowanie najfajniejszy dźwięk silnika jaki słyszałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
toka Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Piękna robota, autko znane, kolega z porsche jest z krakowa, myle się ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley08 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Faktycznie widać że lakier dość mocno ostatnio ucierpiał...zacna robota fajny efekt na tworzywach wewnątrz auta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piciosz Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Niesamowity kolor, dotychczas moim faworytem była bordowa perła z palety BMW, ale ten lakier jest naprawdę cudowny. Dało rade doprowadzić do korekty 100% w tych zakamarkach gdzie nie dochodziła maszyna ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 wosk został wygrzany za pomocą lamp IR, do temperatury 50 stopni czy ma to techniczne uzasadnienie, jeśli jest darmowa "lampa" za zewnątrz? oprócz oczywiście faktu, że nie ryzykujecie "docieranek" na przykurzonym aucie Pozdro p.s. aaa... trzeba by cos napisac o robocie i aucie, ale nie mam konceptu...przytkała mnie tzw "szafa"... Pobujaliście sie chociaż "po cichu", nocą po Wa-wce? Słyszałem, że Evo lubi takie przydeptane garbusy.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel1380 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Fajna praca, kosmicznego wozu z dobrymi ale jak dla mnie niezbyt pasującymi do tego samochodu felgami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted October 2, 2011 Administrator Report Share Posted October 2, 2011 Dało rade doprowadzić do korekty 100% w tych zakamarkach gdzie nie dochodziła maszyna ? No niestety, jedynie 98,7 % w tych miejscach We wloty nikt za bardzo rąk w warsztatach nie pchał, więc też nie były bardzo zniszczone, a że przeważnie bezbarwny na karbonie jest miękki, to udało się ładnie powyciągać rysy. czy ma to techniczne uzasadnienie, jeśli jest darmowa "lampa" za zewnątrz? W naszym kraju wygrzewanie auta na słońcu jest jednoznaczne z myciem go , o ile nie chcemy mieć pięknych rys na całym aucie z powodu kurzu. No a poza tym , nie byłoby fajnie jakby klient podjechał swoją perełką pod dom, a auto całe w smugach. Niby tak ma być i wszystko ok, ale "niesmak" zostaje Dlatego auto zostaje wygrzane na hali żeby uniknąć takich niespodzianek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 wygrzewanie auta na słońcu jest jednoznaczne z myciem go Evo ok, rozumiem . Bardziej pytam o to, czy może jest to tajny patent na "dodatkowe" 0.6% w wyglądzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator AreK Posted October 2, 2011 Administrator Report Share Posted October 2, 2011 Evo zazdroszczę pacjentów! Na temat pracy wszystko zostało już napisane. Może jakbyście potrzebowali praktykantów..... ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted October 2, 2011 Administrator Report Share Posted October 2, 2011 Bardziej pytam o to, czy może jest to tajny patent na "dodatkowe" 0.6% w wyglądzie No tego zdradzić nie mogę, tajemnica firmowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justyna Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Piękna robota Oczywiście auto na żywo prezentuje się przekosmicznie i widać włożoną w niego pracę, co mogłam oblukać podczas odebrania nagród Lakier na tym aucie jest boski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axwell Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Oczywiście auto na żywo prezentuje się przekosmicznie i widać włożoną w niego pracę, co mogłam oblukać podczas odebrania nagródaż zazdroszczę... i gratuluję Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Mam jeszcze pytanko odnośnie Fabric Guarda: czy po aplikacji dywaniki wygrzaliście, czy wrzuciliście do auta? Przecieracie je później zwyczajnie fibrą, żeby nie były tłuste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezes Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Bardzo podoba mi się kolor tego prosiaka... choć na żywo wygląda po prostu jak czarny Klasycznie daliście radę! Jednak samo auto, modyfikacje i ślinka kapiąca na myszkę przyćmiewają cały detailing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted October 2, 2011 Administrator Report Share Posted October 2, 2011 czy po aplikacji dywaniki wygrzaliście, czy wrzuciliście do auta? Przecieracie je później zwyczajnie fibrą, żeby nie były tłuste? Po aplikacji FG dywaniki schną przez jakiś czas, a potem nadmiar środka zbierany jest mikrofibrą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Dzięki. Widać za mało się przyłożyłem do ścierania... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Piękna robota, autko znane, kolega z porsche jest z krakowa, myle się ? Mylisz się Niestety na tym ciekawość musi się skończyć ponieważ nie udostępniamy takich informacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
GUCIO-59 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Gratulacje, a jakich maszynek do polerki używacie, pytam z ciekawości bo zamierzam zrobić zakup i jestem cały czas niezdecydowany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maru 123 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 a wstawicie projekt Gelendy? plisss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted October 2, 2011 Administrator Report Share Posted October 2, 2011 GUCIO-59, Festool RAP 150 i RAP80. Mocno polecam obie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now