Jump to content

Produkty niepolecane / niebezpieczne / trefne


Recommended Posts

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zależy czym jest dla Ciebie QD, bo chyba każdy sobie interpretuje po swojemu. Nazwa "Quick Detailer" - chyba nie jest zatwierdzona normą, która nazywa konkretnie produkt - np "płyn do lakieru" .

@Domel nie wytrzymała z konkurencją na półce 😂 Pewnie w piwnicy odbyło sie detailingowe MMA między produktami 

Z taką jakością to nadają się najwyżej do zenków co w motoryzacyjnym kupują K2 "ARKE" i "KLIENTA" 

Posted Images

Dzięki Panowie. Jestem w kontakcie z brytyjskim oddziałem Valetpro. Wiem, że brakuje ok. 70g. Zobaczymy, co dalej. 
I nie chodzi nawet o ilość, ale o to, że takie pomyłki mam wrażenie, że zdarzają się coraz częściej - i nie wiem, czy wynika to z niechlujstwa, czy ze złej woli producentów. 
EOT.

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ktm950 napisał:

Dzięki Panowie. Jestem w kontakcie z brytyjskim oddziałem Valetpro. Wiem, że brakuje ok. 70g. Zobaczymy, co dalej. 
I nie chodzi nawet o ilość, ale o to, że takie pomyłki mam wrażenie, że zdarzają się coraz częściej - i nie wiem, czy wynika to z niechlujstwa, czy ze złej woli producentów. 
EOT.

Jeśli Ci brakuje 70 gram to jest mniej więcej 70ml.Bylem przed chwilą specjalnie w piwnicy i powazylem parę butelek i gęstych i tych wodnistych i faktycznie żadna poniżej 500gram.Minimum 530g a wodniste dressingi nawet 540-550g.Takze jest coś na rzeczy.

  • Okay 1
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Streat napisał:

dokładnie, tak jak w przypadku wosków od FW 150ml waży mniej niz 150g 

To chyba trzeba się zastanowić czy sprzedają 150ml czy 150g.Bo substancje w stanie stałym to raczej Gramowo,bo nikogo nie obchodzi stan ciekły jak kupuje stan stały.Nieprawdaz???

Link to post
Share on other sites
  • Master
4 godziny temu, ktm950 napisał:

Wiem, że brakuje ok. 70g

To oczywiście dziwne, tym bardziej, że Valetpro waży i napełnia elektronicznie. Ale i w takich przypadkach zapewne mogą powstać błędy/awarie sprzętu.

Zawsze niestety, ale istnieje również możliwość, że w długim łańcuszku dostaw, trafi się ktoś, kto na próbę coś sobie odleje, zwłaszcza, jeśli produkty nie są plombowane.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

To mój pierwszy post w tym temacie jednak to jak zostałem potraktowany przez firme MACTRONIC pozostawia wiele do życzenia. Na BF kupiłem Sunscan 5.4, sunscun 5.2 statyw mactronica wraz z dedykowanymi kółkami do niego. 

Odpakowałem produkty i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to brudny naświetlacz Sunscun 5.4 

132428233-253119406230283-10260877298963

Myślałem że to smar do zawiasu aby płynnie chodziło jednak jest to jakiś klej którego nie idzie usunąć. 

Przejdźmy do kółek Nie były one tanie wiec oczekiwałem że będzie wszystko pasować p&p. Kółka solidne, fajnie wykonane. Po zamontowaniu postawiłem statyw na podłogę i wystarczył jeden ruch ręką aby kółko przekręciło się o 180* tak jak na zdjęciu:

131973320-385803566009953-28687613388263

Skontaktowałem się z producentem w celu ustalenia jak ja mam to przykręcić aby nie występowało to zjawisko, ponieważ nie ma instrukcji obsługo do kółek. 

Otrzymałem odpowiedź że powinienem tak mocno dokręcić śrubę motylkową aby rurka która jest nogą statywu się zgięła i wtedy nie będzie problemu z obracaniem się kółka 😮 

Jak to usłyszałem byłem w szoku, ponieważ nie jest powiedziane jak mocno mam zgiąć tą rurkę? A co jak wgniotę za mocno? Rurka pęknie przewróci się i uderzy w auto? Dostałem odpowiedź od serwisanta że mam odesłać kółka do sklepu. Wdałem się w dyskusje z serwisantem dlaczego ja mam ponosić koszty wysyłki towaru do sklepu skoro tutaj ewidentnie jest wada konstrukcyjna? Dodatkowo jak mam odesłać do sklepu odpakowany towar który jest porysowany przez próbę jego montażu? Dostałem odpowiedź że on nie może wysłać kuriera i koniec. Zapytałem się to kto może? Dostałem szybką odpowiedź że to jest decyzja zarządu i jak się z nią nie zgadzam to mogę sobie z zarządem porozmawiać. Poprosiłem o numer do zarządu to serwisant odparł że mam sam sobie go znaleźć (nie ma numeru do zarządu). Poprosiłem go o to aby zajął się tą sprawą. 
Dopiero po wykonaniu kilku dodatkowych telefonów mactronic zaproponował mi że przyślą kuriera do mnie...

Nie lubię takiego zachowania ze trzeba o wszystko walczyć. Całą ta sprawa mogłaby się zakończyć w 2 dni... 

Zaufałem Polskiemu producentowi myśląc głupio że będzie bezproblemowy serwis a tu wielkie rozczarowanie. 

 

A tutaj film:

 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Jak ja się cieszę że nie słyszałem wcześniej o mactronic zanim kupiłem swój zestaw scangripa 😉

Ta sytuacja z kółkami to jest w ogóle śmieszna by wgniatac aż śruba nóżkę. Ile to trzeba pyrów zjeść. 😂

Scangrip 4 life 🤙

  • Lubię to 1
  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Tomas-sg napisał:

Ta sytuacja z kółkami to jest w ogóle śmieszna by wgniatac aż śruba nóżkę. Ile to trzeba pyrów zjeść.

Znam jedna osobe co mogłaby takie coś zrobić i on naprawde jest silny 😂 Cała ta sytuacja mogłaby obejść się bez większego echa gdyby nie postawa mactronica. Szczerze to żałuje zakupu...

Link to post
Share on other sites
  • Moderator

A jak pytales co kupic to mowilem sprawdzone najlepsze czyli scangrip 😛 jednak cena = jakosc. Swoja droga mega slabe podejscie firmy do tego typu sprawy. 

Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, BiałyGTi napisał:

A jak pytales co kupic to mowilem sprawdzone najlepsze czyli scangrip 😛 jednak cena = jakosc. Swoja droga mega slabe podejscie firmy do tego typu sprawy. 

Skusiłem się cena i niestety zawiodłem, scangrip to jednak firma któa jest dłuzej niz 4 lata na rynku i widać to po mactronicu... Niestety ale obsługa klienta jest na tak żenującym poziomie ze szkoda gadać, nie zrobiłem zwrotu tych kółek dzięki cze4mu moge bez żadnych skrupułów napisać co o nich sądzę i jak traktują klienta. Szczerze gorsze podejscie do klienta maja niz rrc  

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Osc napisał:

Na fb im napisałeś? Może firma/właściciel jest nieświadoma poziomu obsługi klienta jaki świadczy? 

na fb nikt nie odpowiada, a firma jest świadoma bo rozmawiałem z kierownikiem który miał przedstawić sytuacje całemu zarządowi. Stwierdzili że jak chce to mogę odesłać wszystko tylko z tym że nie wiem czy mi by przyjęli bo oskarżyli mnie o to że ja ubrudziłem naświetlacz klejem 😂 wiec dałem sobie z nimi spokój i odpowiednią laurke im wystawiłem 

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Streat napisał:

na fb nikt nie odpowiada, a firma jest świadoma bo rozmawiałem z kierownikiem który miał przedstawić sytuacje całemu zarządowi. Stwierdzili że jak chce to mogę odesłać wszystko tylko z tym że nie wiem czy mi by przyjęli bo oskarżyli mnie o to że ja ubrudziłem naświetlacz klejem 😂 wiec dałem sobie z nimi spokój i odpowiednią laurke im wystawiłem 

sorry jak w sprawie jakiejś latarki trzeba ruszać zarządem to nie ma sensu :---)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
W dniu 12.12.2020 o 10:11, ktm950 napisał:

Kupiłem ostatnio Purple passion - nówkę ze sklepu, który waży z opakowaniem 485 g.

Dodaje info jak to wygląda u mnie przy nowej butli - 545 g

20210110-135218.jpg

Faktycznie u kolegi @ktm950 jest spory ubytek.

  • Dziękuję 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 12.12.2020 o 10:11, ktm950 napisał:

Nie polecam @ValetPRO za ich podejście do klienta. Kupiłem ostatnio Purple passion - nówkę ze sklepu, który waży z opakowaniem 485 g. Przy 500 ml gęstego produktu! Zgłosiłem to do producenta, dystrybutora i sklepu - ale jakoś nikt nie kwapi się z wyjściem na przeciw klienta i rozwiązaniem tej sprawy. 
Tym bardziej doceniam @ADBL, @Work Stuff, którzy potrafią wziąć odpowiedzialność za ilość/ jakość swoich produktów i zrekompensować braki chętnie i bez wymawiania.

W którym sklepie kupowałeś?

Link to post
Share on other sites

@drufi w showcarshine. Mariusz był gotowy zwrócić część kasy za brakującą ilość - także jego postawę zaliczam na plus, ale olewcza postawa dystrybutora i producenta  niemiło mnie zaskoczyła.

Link to post
Share on other sites

Co by tu powiedzieć. Może nie będę nie polecać ale dam takie ostrzeżenie. 

Rozmawiałem siebie z kolegą o nowej dla nas marce "Clean fox". Mają w ofercie kilka produktów oraz Woski. Jednym z nich jest wosk grafenowy 100ml (99 zł). Z początku skusił się kolega a potem pokusie uległem ja. Wiadomo fizycznie produkt dotrze do mnie z opóźnieniem ale kolega swój egzemplarz już dostał mimo że też mieszka za granicą. Nie było jeszcze aplikacji tylko dyskusja na temat samego wosku i pewne wstępne wnioski.:

Bardzo twardy, kruchy, niestety nie Topi się pod ciepłem palca zbyt prędko więc już można sobie wyobrazić nakładanie na aplikator. 

Sklep który narazie zajmuje się dystrybucja twierdzi że to przez dodatek grafenu wosk jest taki twardy i zaleca się jego podgrzanie przed aplikacja. 

Zapach prawdopodobnie na plus. Jutro powinienem dostać fotke swojego egzemplarza więc na pewno tutaj wrzucę. Nie chcę pokazywać nie swoich zdjęć. Taka więc tylko drobna przestroga 😉

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, MMCzysci napisał:

Foxclean czy Cleanfox? Bo o pierwszej słyszałem.

Clean fox a nazwa wosku to obsidian Wax 😉

@Gozdziu23 pamiętam jeszcze swoją pierwszą wersję Hardwaxa od MW, tamtez było sucho ale sam wosk tak nie wyglądał 😁

Link to post
Share on other sites
W dniu 11.01.2021 o 08:53, Bielutomek napisał:

@Tomas-sg Obsidian Wax zerżnięty od ADS, to już sam ten fakt, powinien odstraszać. Skoro nawet swojej nazwy nie potrafią wymyślić 🙂

Niby nazwa ta sama a produkty zupełnie do siebie nie podobne. 

Tutaj załączam fotke wosku ( mojego) którego fizycznie nie mam jeszcze u siebie. Mój pierwszy Hardwax od MW tak nie wygląda 😁

 

received_440019497350693.jpeg

  • Haha 3
  • Zły 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.